Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goeroe schreef:Zo'n bankje lijkt mij ook wel wat!
Pompoenen worden vrij snel flinke planten inderdaad. Eerlijk gezegd denk ik dat je aan de vroege kant bent met zaaien. Aangezien ze absoluut geen vorst verdragen kun je ze pas rond half mei buiten uitplanten, dus je zit nog wel even aan ze vast. Ik denk dat je ze het beste zo koud mogelijk (maar dus wel vorstvrij) kunt zetten, anders heb je ze tegen die tijd in specietonnen staan.
Mijn druivenstekken krijgen ook trosjes. Hebben jullie ze eruit geknepen? Lijkt mij het beste, maar ik durf het nog niet aan omdat ik bang ben om ze verder te beschadigen.
moest toch even wat verloren tijd inhalen. Owja het mag lijken dat ik overal bezig en dat ben ik ook
maar ik kan heel slecht met 1 klusje blijven totdat het af is om dan aan het volgende klusje te beginnen. Dus als ik het zat ben ga ik met een ander klusje beginnen

Lente schreef:Wat is het nut van dat plastic onder de appelboom? Kan er zo nog wel water bij de wortels?

Gaat in ieder geval grote schuur opruiming plaats vinden.
Ben niet zo van bessen. Vind bramen wel weer lekker, maar die heb ik nu blijkbaar van de buren.
Ik (en dat is echt puur ikkie) kan mezelf dan een veel beter beeld schetsen van hoe en wat.
jolandje schreef:oh wat gaaf branka, ik heb ook net zo'n soort bakje gekocht, moet nog even wat potgrond halen en zaadjes haha
en boontjes en rode bieten of gele, weet nog niet zo goed wat er is en wat ik kan doen, het is al lang geleden dat ik een moestuin had, dus moet er helemaal opnieuw mee beginnen, er zijn nu ook veel meer soorten , maar ideeen en suggesties zijn altijd welkom hoor