[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:46

xingridx schreef:
Nee Katia, maar de manier waarop de kritiek geformuleerd wordt vind ik wel wat hard...en ik kan best wat hebben en harde kritiek moet ook best kunnen, maar persoonlijk vind ik het niet kunnen om iemand zó hard aan te pakken als diegene nieuw binnenkomt :n

maar goed, wil er ook geen oeverloze discussie van maken, ik zou het leuk vinden als Kim wel hier bleef :j

En dit is echt precies mijn grootste irritatie :o
Ze geeft aan heel erg met haar gewicht te zitten, weten wij veel hoe groot misschien de stap is geweest om eindelijk in een topic dit te posten..........

Ik zie al de hele dag roze vlekken, echt irritant :n

Sizzy

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:47

Hoe kan dat nou Sakkia?

xingridx

huh hoe kan dat dan, Saskia?

Maar goeddddddddd ander onderwerp:
Mijn broertje is geslaagd :):) :):) dus wij hebben vanavond taart :9

SAKKIA

Geen idee, maar ik ben ook moe en heb hoofdpijn, zal er wel mee te maken hebben

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:48

Net als de rest; hoe kan dat Saskia?

Wat goehoed van je broertje!!! :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:49

Ik heb dat bij te lage bloeddruk, dan voel ik me ook draaierig en moe en hoofdpijn.

Heb je genoeg gegeten, geslapen?

Sizzy

Zorg je wel voor af en toe wat Sakkia-quality-time? Is belangrijk :j Vooral als je zoveel sores om je heen hebt. Hoe is het met poezel?

SAKKIA

xingridx schreef:
huh hoe kan dat dan, Saskia?

Maar goeddddddddd ander onderwerp:
Mijn broertje is geslaagd :):) :):) dus wij hebben vanavond taart :9

gefeliciteerd :j Lekker taart :9

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:50

Ja goed ze is zoooooooo lief en vooral erg druk, daagt enorm uit tot spelen.
Ja zorg ik ook wel voor hoor. Gisteren lekker niks gedaan. Vanavond moet ik nog wel even wat voor de muziek doen en ik ben van plan morgen niet te gaan sporten maar te wandelen (zere knie) en dan vrijdag beetje huis schoon maken en zaterdag is hier feestdag, in de avond heb ik weer wat van de muziek. Maar het gaat helemaal goed komen :j

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:53

Ok, goed zo :j
Is ze nog steeds zindelijk of was het schijn? :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:59

Nee hoor keurig zindelijk.

Katia, denk gewoon dat ik moe ben en een beetje te veel sores op het moment. Genoeg gegeten heb ik wel :j

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:02

Daar was ik weer even. Ik ben echt niet van suiker hoor en ik ben weerbaar genoeg maar ik pas ervoor om met de grond gelijk gemaakt te worden want dat doe ik bij een ander ook niet.. :n En iedereen doet wel dingen die ik persoonlijk ook zou afkeuren maar wat heeft het voor zin om me daar zo hard voor te maken? Je kunt er wel even wat van zeggen maar je kunt daarbij zeker letten op je formulering :)

Ik doe een poging om te blijven ;) Daarbij wel het verzoek of iedereen elkaars visie kan respecteren :j De stap was dan voor mij niet zo groot, vooral al niet omdat ik mijn gewicht hier dus niet ga noemen want daar heb ik niet zo behoefte aan. Sakkia weet het inmiddels wel via de PB wisseling die heeft plaatsgevonden tussen ons maar ik vind het ook wel goed zo :)

ingrid gefeliciteerd met je broertje :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:17

SAKKIA schreef:

Katia, denk gewoon dat ik moe ben en een beetje te veel sores op het moment. Genoeg gegeten heb ik wel :j

:(:)

Heb een nieuwe ontstoken huidflap gevonden, niks erg maar het stinkt gewoon. En das vervelend :(

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:20

Zo even twee ibu's genomen en de roze vlekken zijn weg :+ Hoofdpijn is er nog wel.
Ik ga zo afsluiten en naar huis :j Vriendlief moet naar de huisarts dus die is ook lekker vroeg.

Iemand trouwens nog een lekkere tip voor een mager stukje vlees? Afgezien van tartaar en kip?
Laatst bijgewerkt door SAKKIA op 17-06-09 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:21

katiavl schreef:
SAKKIA schreef:

:(:)

Heb een nieuwe ontstoken huidflap gevonden, niks erg maar het stinkt gewoon. En das vervelend :(

Heeft mijn moeder trouwens ook last van, die is ook eens 30 kilo afgevallen en heeft ook "vel over". Ze wilde er graag wat aan laten doen, maar het wordt allemaal niet vergoed door de verzekering :n

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:31

SAKKIA schreef:
Zo even twee ibu's genomen en de roze vlekken zijn weg :+ Hoofdpijn is er nog wel.
Ik ga zo afsluiten en naar huis :j Vriendlief moet naar de huisarts dus die is ook lekker vroeg.

Iemand trouwens nog een lekkere tip voor een mager stukje vlees? Afgezien van tartaar en kip?

kalfsvlees?

Jep, het word niet terugbetaald..... ik ben een 4000 euro kwijt das gewoon een auto

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:32

Kalkoen ofzo? Rosbief, biefstuk...

Mams vind dat ik chagrijnig ben :+ maar vindt dat ik dat gewoon op Niels moet afreageren omdat het niet door hun komt :roll:
Nou ja, vanavond lekker vroeg naar bed toe, morgenavond ben ik weg, vrijdagavond is zij weg :+
En nu is mn oma er om dr te entertainen...zo ontlopen we elkaar een beetje :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:34

Ik dacht dat lam arm was, maar men mama zegt dat het net heel vet is. Maar blijf het lekker vinden.

Strakjes nog eens scampi's op de bbq

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:35

Oh en definitieve dag:
O:yoghurt + muesli
T: 2 vb slankie
L: bagel geitenkaas, pistolet filet americian
T: vergeten :=
D: broodje kebab
T: taart :=

Zo moet het dus niet :')

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:46

xingridx schreef:
Oh en definitieve dag:
O:yoghurt + muesli
T: 2 vb slankie
L: bagel geitenkaas, pistolet filet americian
T: vergeten :=
D: broodje kebab
T: taart :=

Zo moet het dus niet :')

Ach kan af en toe gebeuren :(:) Had ik vandaag met de spekjes :P

Pfff ik ben me aan het aanmelden voor een studie volgend jaar. Wat een onmogelijk gedoe met studielink, IB-groep, DigiD's. Ben ik nou zo oud dat ik me kan herinneren dat ik me vroeger gewoon via een inschrijfformulier in moest schrijven voor school :=

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:48

leuk he, Aniek :+
Ik snap er ook nog weinig van, wnat de HHS schrijft mij automatsich in voor volgend schooljaar, maar datw il ik helemala niet :+
maar goed, dat vraag ik ops chool nog wel na als duidelijk is dat ik het wél ga halen :=

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:57

Ja echt een gedoe, heb studielink nu gehad, maar loop nu helemaal vast bij de ib-groep :\

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:06

Ik heb me 2 weekjes geleden ongeveer ook weer opnieuw ingeschreven voor een opleiding voor volgend schooljaar :j Ik was 2ejaars Pabo dit jaar maar ik ben gestopt en ik wil volgend jaar SPH doen. Was een heel gedoe inderdaad! Eerst afmelden voor de opleiding van nu, dan aanmelden voor een nieuwe, dan moet je alle rotzooi van diploma's met cijfers en al opnieuw invullen omdat Studielink die gegevens nog niet van mij kende, dan een paar dagen wachten op een verificatiecode via de post om te bewijzen dat ik het echt ben, dan een DigiD aanvragen, dan via Mijn IB-groep ook wijzigingen doorgeven, pfff :\ Ik werd er gek van.. Maar volgens mij is het gelukt want ik heb post gehad van IB groep met een bevestiging en ook van de nieuwe opleiding dat ik me succesvol heb ingeschreven :j

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:08

Welkom Kim :wave: Ik zie dat je een leeftijdsgenootje bent, fijn zo :D
Ik ben het ermee eens dat het SB dieet te weinig kcal bevat maar ik laat je doen meissie, als jij denkt dat het goed is voor je moet je dat doen ;) Ik meng me dus niet in de discussie.

Angelique, bij ons is het wettelijk verplicht dat je verhoogd kinderbijslag krijgt tot je 21 OF als je studeerd tot het moment dat je afstudeerd. En bij mij is dat niet zo, terwijl dat wettelijk wel moet! Maar ik denk dat we best over deze discussie stoppen, anders blijft het duren :=

ingrid, hoe was nu je gesprek met je docent? Gaat hij je mondeling cijfer zeggen?

Dames, ik mis wendy, heb ik iets gemist?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:09

Kim_89 schreef:
Ik heb me 2 weekjes geleden ongeveer ook weer opnieuw ingeschreven voor een opleiding voor volgend schooljaar :j Ik was 2ejaars Pabo dit jaar maar ik ben gestopt en ik wil volgend jaar SPH doen. Was een heel gedoe inderdaad! Eerst afmelden voor de opleiding van nu, dan aanmelden voor een nieuwe, dan moet je alle rotzooi van diploma's met cijfers en al opnieuw invullen omdat Studielink die gegevens nog niet van mij kende, dan een paar dagen wachten op een verificatiecode via de post om te bewijzen dat ik het echt ben, dan een DigiD aanvragen, dan via Mijn IB-groep ook wijzigingen doorgeven, pfff :\ Ik werd er gek van.. Maar volgens mij is het gelukt want ik heb post gehad van IB groep met een bevestiging en ook van de nieuwe opleiding dat ik me succesvol heb ingeschreven :j

Wat is SPH? En waarom ben je gestopt als ik vragen mag? :)