Hehehe ja, daarom vragen mensen die ons niet kennen zich af wat wij nou samen doen.
Maar ja, ik heb hem 2 jaar geleden in de sportschool leren kennen. Hij was nooit dun, maar wel breed en gespierd. Strakke benen, maar wel een klein buikje (waarbij de buikspieren bij aanspanning wel aanwezig waren). Nu is ie echt aangekomen, en z'n vrienden/familie geven mij de 'schuld' omdat ik altijd veel en lekker voor hem kook. En hij is natuurlijk uit huis gegaan en we zijn samen gaan wonen, wat ook vaak iets te eten halen betekend.
Maar.. het komt wel goed hoor! In 1 maand 7 kilo hihi
Goedemorgen.. Of nou ja, goed? Heb je naar buiten gekeken? Daar moet ik dus zo 15 min door lopen naar de tram. Viel pas rond 4 uur in slaap vannacht !! Niet normaal. Vandaag maar een rustdag wat betreft sport dan.
Aaaaaaaah het is niet eerlijk! Mijn HELE klas zit nu in het vliegtuig naar Italië, en ik zit hier in de regen. En moet zo nog door de regen naar school ook.
Ohh dat is erg oneerlijk Mocca waarom ben jij niet mee?
Ik heb besloten eens minder op de weegschaal te gaan staan, het wordt een beetje een te erge tic van me en ben er teveel mee bezig. En bovendien ga ik volgende week donderdag de 10 km lopen, dus moet gewoon goed eten. Vanavond ga ik voor de 7,5 km! Hoop dat het droog is haha. Ik mag van mezelf volgende week woensdag pas weer op de weegschaal, benieuwd of ik het volhoud
Siz ik mag toch hopen dat jij op streef bent, ik zag gisteren je foto's en ik zou echt niet weten waar jij nog iets vanaf wil hebben? Idd als je zo'n prestatie moet leveren moet je gewoon goed eten...
planning: o: magere kwark met allbran en halve banaan t: appel l: 3 bruine bh met light kaas t: wortels en een banaan a: zr rijst met kip en boontjes
Vanavond Zoukles!!
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!
Sorry dat ik jullie de laatste tijd beetje verwaarloost heb(terwijl ik normaal altijd vrij veel mee OH-de ), maar het afvallen schoot echt niet op, kreeg een ontzettende tegenvaller, zat ook absoluut niet goed in mijn vel en de 2 kilo die er toen afwaren, zaten er ook binnen een minuut weer aan, toen zelfs nog een kilo extra aangekomen, maar nu alweer 4 kilo kwijt, dus ik weeg nu 3 kilo minder dan mijn startgewicht Ik wil er graag nog 7 kilo af, dan ben ik nog steeds zwaar, maar zit mijn bmi nog net ok!
LA; ik heb maanden op 59 gezeten en dat vond ik een fijn gewicht. Ik voelde me er lekker bij. Maar nu zit ik al tijden op 60 kg en het zit in m'n hoofd dat ik 59 wil wegen Maar goed, ik ga gewoon meer spieren ontwikkelen door hardlopen en pilates, dus die knop moet gewoon even om
Wat een gaaf paard Sizzy, en wat een mooi figuur heb je Kan me wel voorstellen dat je met die ene kilo in je hoofd zit, maar wat je zelf al zegt: het kunnen ook spieren zijn natuurlijk
Ik ga vanmiddag lunchen met groepje vriendinnen, maar neem waarschijnlijk gewoon een broodje met filet/rosbief. Alleen kan ik daar niet afwegen natuurlijk, maar heeft iemand een idee wat ik moet rekenen voor 1/3 stokbrood?
Verder vandaag: O: yoghurt met muesli & cornflakes L: stokbroodje met filet/rosbief/? T: snack 'a jack cheese D: stokbrood met maaltijdsalade --> gemenge sla, ijsbergsla, gegrilde stukjes kip, ananas, brie, gekookt ei, komkommer, ui T: peer, café noir
Hhaahha ok dan ik snap wel wat je bedoelt, ik zat ook foto's te kijken gisteren en die 3 kilo zijn heel goed te zien voor mij, ik wil gewoon weer zo eruit zien en lekker in mijn vel zitten...
Ohh dat is erg oneerlijk Mocca waarom ben jij niet mee?
Ik ben 2 jaar geleden met mijn oude klas al geweest. MAAR. Ik ben net naar school geweest en heb de rest vd week vrij. Hoef niet naar school, heerlijk dus.
Ja precies! Voor anderen zijn ze waarschijnlijk niet eens te zien (thank god ) maar voor jezelf wel en het is vervelend als je daardoor niet lekker in je vel zit. En bovendien de bikini's moeten weer uit de kast binnenkort (alhoewel je dat nu niet zou zeggen) en dan is het alleen maar fijn als je juist lekker in je vel zit, want dat straal je ook uit!
Maethoriel, ik denk dat je dan gewoon even moet kijken wat een gewoon stokbrood weegt, even opzoeken op valtaf oid en dan delen door 3 ?
Als het stopt met regenen ga ik even naar de Albert Heijn straks, wat gezonde dingen halen. Dan haal ik meteen een lading gezond voedsel voor mijn vader, dat breng ik dan op zijn werk langs. Fruitsapje, vers fruit, een maaltijdsalade ofzo.. Eet hij tenminste een keertje gezond
Ik ga zo maar eens ontbijten en douchen enzo, heb nu de energie nog niet helemaal gevonden Ik haat regen, ookal is het natuurlijk wel even goed voor de natuur enzo..
Oh en bedenk me net, ik moet tussen 13.21 en 16.21 thuis blijven, want mijn telefoon abo wordt bezorgt en dat mag ik alleen zelf aannemen..