Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zo'n vriendje is idd heel erg vervelend
Let wel op met SB dat je niet te weinig kcal binnen krijgt, dan werkt het straks alleen maar averechts.
Iemand die 20 kg zwaarder weegt dan ik, verbrand met de dagelijkse dingen veel meer dan ik.
Sizzy schreef:Helemaal niet Kim! De meeste zijn gewoon bezorgd om je, al komt het er soms misschien wat rot uit, maar dat kan ook aan de interpretatie via internet liggen![]()
De meeste zijn gewoon (waaronder ik ook hoor) erg sceptisch over SB, vandaar dat je menu flink aangepakt wordt. Heeft verder niets met jou te maken, maar we proberen je gewoon te behoeden voor het feit dat je straks alles dubbel en dwars eraan hebt zitten.
) begon met SB, deed dit een tijdje tot ze 11 kg was afgevallen. Dat vond ze even genoeg voor het verdere jaar en ze bleef op gewicht. Het jaar erop weer gedaan: 14 kg kwijt. Weer genoeg voor dat jaar. Nu is ze weer bezig en ze is weer 10 kg kwijt. Ze bleef steeds op gewicht.
Zo heb ik het geleerd in elk geval..
) , rookvlees, ham, gebraden gehakt, vruchtenhagel, jam, chocoladepasta, hagelslag, pindakaas, et cetera. En ik nam er altijd een glas melk of een glas karnemelk bij
Dat lijkt mij een goed ontbijt?AniekR schreef:Omdat het bewezen is dat met zulke crashdieëten je je stofwisseling e.d. naar de knoppen kan eten (of juist door het niet eten).
Als ik het goed heb zijn hier ook wel eens mensen geweest die nog dagelijks met gevolgen van zulke dieëten te maken hebben en niet meer normaal kunnen eten.
Sorry, ik heb je post over je normale dagelijkse ontbijtritueel over het hoofd gezien denk ik. Zou je dat nog een keer kunnen plaatsen?
Citaat:Alle mensen hebben hetzelfde nodig daar bestaan geen uitzonderingen over (behalve dan geslachtsuitzonderingen enz )
Sizzy schreef:MDagplanning vandaag:
O: 2 bb met slankie/kipfilet/tomaat en glas coolbest
t: appel en mandarijn
t: pakje sultana (trein had vertraging en had echt HEUL veel honger)
L: 1 grote matze met aardbeien, 4 crackers met slankie en tomaat
t: activia yoghurtje
t: opkikker tomaat
D: ?
t: aardbeien
Bew: paardrijden

Mijn ouders zijn ook fors net als ik, behalve mijn broertje want die eet alles wat los en vast zit en die komt er niet van aan. Die weegt nu ook 83 kg maar hij is boven de 1,90 m en hij is gespierd, breed en atletisch gebouwd.. Maar wij zijn altijd al gewend om met plantaardige vetten te koken bijvoorbeeld (Blueband vloeibare boter voor bakken en roerbakken en zo) en we eten niet veel en niet vet.
Terwijl er vaak zat gezegd is dat ik hier wel welkom ben. Ik eet weinig, veel te weinig. Dus waarom zou ik hier dan wel gezellig mee mogen kletsen en een Kim niet? Ik snap jullie ook wel hoor, wat betreft SB. Maar goed, meer dan waarschuwen (op een normale manier) en tips geven kunnen jullie ook niet. Als Kim zich er verder goed bij voelt is het toch prima? Althans zo denk ik dan weer. 
xingridx schreef:Ja maar Aniek, jij eet idd gewoon onwijs veel
Er zijn niet veel mensen die met 4 boterhammen ontbijten