Is een beetje jaloers op Annn Wraps zijn echt my favorites Vanavond hebben wij niet zoveel tijd dus denk dat ik ff zo'n kant en klare wokschotel bij de AH haal.En anders moeten we de snackbar maar eens raadplegen..
Jellie schreef:witlof met ham en kaas uit de oven. Had ook graag asperges gehad maar die zie ik niet meer..Wij halen ze in biddinghuizen, vlak bij walibi world.Vers van het land, volgende week is de laatste week daar Vanavond eet ik asperges met ham en ei of patat
Gebakken ei, met vanalles erin! ouders zijn op vakantie, dus ik hou het simpel..en maak alles op wat in de koelkast ligt
Jezzi schreef:Wij halen ze in biddinghuizen, vlak bij walibi world.Vers van het land, volgende week is de laatste week daar Vanavond eet ik asperges met ham en ei of patat Lekker man dat je ze vers kan halen.. hier in de buurt telen ze geen asperges..Wij gaan trouwens lasagna eten, plannen zijn gewijzigd
Jellie schreef:witlof met ham en kaas uit de oven. Had ook graag asperges gehad maar die zie ik niet meer..Hier zijn ze nog volop te verkrijgen, ik zit hier middenin de aspergeteeltgebieden van Brabant.