Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lame

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:33

Goooooooooooooooodmorning lijnendelady's!!!

Sizzy...moooooooooooooooi ben jij....!!! Mag trots zijn hoor op je figuur!!

En de rest...doorzetten hoor!!! Ik heb ook niet Sizzy d'r figuur..ja toen ik 20 was... maar nu niet meer.. krijg ik ook neit meer denk ik.. Door de geboorte van Lieze staan mijn heupen verder uit elkaar... Ik moet nog steeds wat strenger worden voor mezelf...
Want ik vergeet nog weleens dat ik aan het lijnen ben..hahahaha..

Maaaaaaar ik ben gisteravond wel actief geweest.. stal gemest, Iris gereden en Balou gelongeerd...EN... ik ben op de fiets naar stal geweest... Dat doe ik noooit... terwijl de bollies tegenover mij staan... schandalig he..!

Ik ga boodschappen doen.. spreek jullie later!!

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:36

thanks Lame

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:41

Zal ik ook eens een foto van me zelf opzoeken, nu iedereen zichzelf laat zien. Maar jullie zijn allemaal zo slank zeg!

Mijn planning van vandaag:
O: yoghurt met cruesli
T: appel
L: Italiaanse bol met kaas o.i.d
T: liga
A: ?

Heb vanmiddag herexamen.. brrr

Heb gisteravond 3 kwartier geskate naar het zwembad en daar een half uur gezwommen.

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:44

Ik heb volgens mij geen vooraf foto's. Ja dan moetik die inscannen en dat kan even niet..........

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:45

Ik heb pas ergens goede voorfoto's van mezelf gezien, maar ik kan me echt niet meer herinneren waar

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:11

mag ik me ook even melden?

ben 18 jaar, 1.62m groot en woog tot enkele maanden terug 66.5 kilo. Niet al te denderend veel, maar was door de pil ooit tien kilo bijgekomen en daar ging niet veel meer vanaf

nu weeg ik er 56.5, vandaag voor het eerst officieel -10kg

mijn methode is heel vreemd eigenlijk. In het begin dat ik afviel, at ik veel twix en ander snoep, echt te, soms een paar per dag, en ik viel toch af. 't Viel me wel op dat ik me beter voelde, dat ik minder behoefte had aan mijn bord leegVRETEN in plaats van een normale portie nemen. En met die twix, ik denk dat het komt omdat ik dan de hoofdmaaltijd verkleinde en meer doorheen de dag at.

Bij mij hielp het heel veel om na een bepaald uur 's avonds niets meer te eten. Ik kon overdag eten wat ik wilde (bij wijze van spreken), als ik 's avonds niet at ging het er langzaam maar zeker vanaf.
Ik heb nu ongeveer 8 maanden gedieet. In het begin met up's en down's, maar steeds wel naar beneden uiteindelijk.

De clou is eigenlijk (die zat een beetje verstopt in het verhaal hierboven) dat ik me gewoon GOED voelde ik leerde mezelf aanvaarden (dankzij mijn vriend), en pas toen!, pas nadat ik mezelf leerde aanvaarden, gingen de kilootjes er gestaag af.

Nu heb ik mijn streefgewicht bereikt, ik mag van mijn moeder niet onder de 54kg gaan. Dat vind ik heel eerlijk en dat hoeft ook niet voor mij. Ik voel me beter in mijn vel, en dat is wat telt. Hoeveel eraf is maakte me niet zoveel uit, ik kijk niet naar BMI. (ok, tien kilo is toch wel een leuk getalletje ).

1 gróót nadeel: al mijn broeken zijn te groot

Ik wil alle mensen in dit topic veel succes en sterkte toewensen, het is een fijn gevoel om op weg te zijn naar iets dat je wilt !!!

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:20

Ik kreeg ze er toch wel op.

Before:
De linker ben ik
Afbeelding

De rechter

Afbeelding

Oh ja, ik heb nog een foto van mijn kont nu, maar dies niet heel duidelijk... haha:
Afbeelding

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:35

Oja dat is wel een verschil zeg! Goed hoor!

Mijn benen zijn trouwens 58/59 dus ik heb zowat nog de dikste benen hier!

Mijn dag:
O: plakje ontbijtkoek met boter, 1 volkorenbroodjes met 20+ smeerkaas, 1 volkorenbroodje met kipfilet en pesto, stukje appel
T: liga continue
L: 2 volkorenbroodjes, 1 met pindakaas, 1 met kipfilet
T: appel
D: onbekend.

Nu de hele dag werken en vanavond nog rijden

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:44

Jamy schreef:
Oja dat is wel een verschil zeg! Goed hoor!

Mijn benen zijn trouwens 58/59 dus ik heb zowat nog de dikste benen hier!

bij deze niet meer want die van mij zijn 65/66 dus bijna 10 cm zo dik

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:45

Sizzy schreef:
Het is toch echt zo haha

Ik kan me herinneren dat Spetterlover ook ongeveer die omtrek had en ook maatje 29 geloof ik

Meestal 28
Maar bij sommige broeken pas ik in een 27 en bij andere kom ik nooit van mijn leven in een 28
Moet er wel bij zeggen dat ik mijn broeken altijd erg strak koop, ook omdat ze idd nog zo'n stuk uitlopen.
Heb op dit moment een maat 28 aan, toen ik hem ging kopen kreeg ik hem amper dicht, terwijl hij nu veel te los zit.

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:48

ach en de één wil een ontzettende strakke broek, en de ander wil 'm liever wat losser hebben zitten... Tis een beetje appels met peren vergelijken

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:51

Klopt

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:51

ponyzotje goed gedaan zeg!
Alleen dat werkt natuurlijk niet voor iedereen, als ik de hele dag twixen ga lopen eten val ik niet af.
Ik kan wel iedere dag iets ongezonds eten en daarmee op gewicht blijven, maar er moet natuurlijk iets af

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:58

En nu ga ik maar eens naar de bieb, moet nog 3 boeken lezen voor mijn examen vrijdag, begin ik ook lekker op tijd mee.
Twijfel nog of ik op de scooter of op de fiets zal gaan

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:03

fiets!!! is beter

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:26

Huu ik zou liever dikke bovenbenen hebben dan mijn blubberendebuik/heupen eerlijk gezegd [naja of gewoon normale verhouding, het is ook niet echt enig in combinatie met dunne spillepoten :p] [oh ik heb ook iets ter illustratie, heb alleen even niets van mn totale figuur en mn probleemzones want mn cardreader is dood, dus kan geen foto's uploaden. DIT --> http://img225.imageshack.us/img225/359/afb0717fl.jpg , en denk daar boven dan maar een hoop BLUBBER bij, dat is toch achterlijk? Als er ooit vetverdelingspillen komen ben ik de eerste klant ]

Wooow actieve dag vandaag Eerst een uur fitness, toen weer naar huisgefietst snel mn peerdenoutfit aan, naar stal gefietst, gepoetst/schrobd, pony opgezadeld en half uur/drie kwartier gereden, daarna stal gedaan.
Gaat echt supergoed als je bedenkt dat ze bijna een half jaar geen reet heeft gedaan, alleen veel gelongeerd Ze is ook echt helemaal hyper, ze heeft er lol in, haalt weer van die grappen uit Paardrijden is leuuuuk

Naah net lekker een half uur onder de douche gestaan, ik was echt bezweet :/

Eten vandaag:
O: 2 br. boterhammen/caffiato/appel
T: Wortels, glas aanmaaklimonade [aaah daar kom ik nooit onderuit op stal, staat altijd al klaar, meestal spoel ik het stiekem weg maar dat kon even niet :p]

Verder weet ik t nog niet, wel dat ik nu ga lunchen want ik heb hongerrr

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:38

Daaames ik ben er weer!! Heb alle pagina's doorgelezen, maar ik vind echt iedereen die foto's heeft geplaatst superslank. Ik ga dus echt geen foto's posten, als jullie je benen al dik vinden.......Ondanks dat ik 60 weeg ben ik echt een stuk ronder....
Ik ben nooit zo slank geweest en zal het ook nooit worden, ben heel anders gebouwd....

Maar goed, planning:
o: hakfvolle melk met all bran en aardbeien
t: twee sneetjes volkoren ontbijtkoek
l: pasta salade met veel komkommer en paprika, en een gekookt eitje
t: stukje komkommer en twee perzikken
a: eet met vriendinnetje, weet nog niet wat.

Update over Lucky: het gaat beter met hem! Zijn pootje hangt niet meer zo slappig
Update over ex: hij is verhuisd!! Nu nog even orde scheppen in de chaos in mijn huis (dus ook in mijn hoofd) en lekker gaan sporten (is er bij ingeschoten de laatste tijd) en dan komt het allemaal goed.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:40

Breitling schreef:
fiets!!! is beter

Ja heb ik uiteindelijk ook gedaan, is het nog dicht!!!
Kan ik vanmiddag nog een keer

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:46

Nou ja heb je al wat beweging gehad

Little Ann, fijn dat het beter gaat! en fijn dat je ex nu verhuisd is, kan je weer even alles op een rijtje zetten!

Heb net nog een cracottes met pindakaas gegeten, maar ga nu snel weg om te werken!

LotteAnna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:52

Hee littleann, leuk dat je er weer bij bent, fijn dat je ex eindelijk weg is uit je huis.

Durf je echt geen foto te plaatsen? Ik heb het ook gedaan

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:53

Spetterlover schreef:
Breitling schreef:
fiets!!! is beter

Ja heb ik uiteindelijk ook gedaan, is het nog dicht!!!
Kan ik vanmiddag nog een keer

dat moet je van de positieve kant bekijken dan raak je weer meer calorietjes kwijt.

LA fijn dat het beter gaat met je katje! komt vast helemaal goed!!
En gewoon foto's plaatsen ik ben ook lang zo slank nie als de rest hier en heb het ook gedaan

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:55

Ja dat wel, maar ik hou niet van fietsen

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:55

En gewoon foto's plaatsen
Ik ga ook eens kijken wanneer ik foto's heb.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:58

Aah ik ben er uit

O: 2 br. boterhammen/caffiato/appel
T: Wortels, glas aanmaaklimonade
L: Stuk graskaas, 2 boterhammen pindakaas, 1 pure vlokken, beker konginnesoep
[moest ff hoor, accu opladen ]
T: Magere kwark en verder fruit
A: Salade / soep oid

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:01

Ik ga zo even een foto maken als ik onder de douche ben geweest. Maar ik weet niet of ik die er wel snel op kan krijgen hoor en anders morgen