Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Als er iets negatiefs is wat ik wel heb opgepikt uit het veganistische wereldje is het wel hoe ze anderen kunnen uitkotsen maar ook zichzelf en dat is een gewoonte waar ik zeker niet meer aan mee wil doen.
Annetje schreef:Suliko schreef:Als er iets negatiefs is wat ik wel heb opgepikt uit het veganistische wereldje is het wel hoe ze anderen kunnen uitkotsen maar ook zichzelf en dat is een gewoonte waar ik zeker niet meer aan mee wil doen.
Jezelf en anderen uitkotsen moet je inderdaad zeker niet doen. Je moet doen waar jij je fijn bij voelt en wat past bij jou en je omgeving.
Ik probeer 100 procent vegan te eten, maar zal een stuk slagroomtaart ook niet zomaar afslaan. Ik kreeg vanmiddag al naar mijn hoofd dat dat niet erg consequent is, maar maakt dat uit? Als je je er maar goed bij voelt, dan is het echt wel goed.
Annetje schreef:Ik kreeg vanmiddag al naar mijn hoofd dat dat niet erg consequent is, maar maakt dat uit? Als je je er maar goed bij voelt, dan is het echt wel goed.
Boras schreef:Toch maar kibbeling gehaald vandaag![]()
![]()
Ze waren niet eens lekker, veel te zout en sterk gekruid. Het was de zonde niet waard.
Een volgende keer weer gewoon naar onze vaste kraam op de weekmarkt. Sommige tradities moet je in ere houden