Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anoniem schreef:Ja, die meergranenwraps heb ik altijd idd. Maar dat is meer witte bloem met een paar zaden (en suiker) erdoorheen
Iets anders: ik heb het laatste halfjaar erg veel last van een slechte huid (bultjes, pukkeltjes, droge vlekjes etc.). Voorheen nooit gehad. Zou dit kunnen komen doordat ik geen biogarde meer eet? Verder is er geloof ik niet zoveel veranderd... (behalve dat ik havermout ben gaan eten..)
phormicola schreef:Ik heb daar ook heel erg veel last van, voornamelijk sinds ik van koolhydraatarm af ben gestapt, dus al wel een hele tijd
Ik bedacht me laatst om bijna alle slechte voedingsmiddelen even te verbannen van mijn dieet en kijken hoe het dan gaat. Dit is ook één van de redenen dat ik tijdelijk wat minder koolhydraten eet.
phormicola schreef:Planning voor vandaag. Hangt er een beetje van af wat de trainer in petto heeft, als we niet zoveel benen gaan doen dan haal ik wat van de linzen af.
O: 3 eiwitten, 2 eieren, 2 gele paprika's, 200gr spitskool, 10gr kokosolie, 15gr aioli, kruiden
B: naar de markt lopen
L: 100gr havermout, 125ml sojamelk, 1 banaan, 2tl honing, 1tl roomboter, cacao; 1 Milka wafel
B: Krachttraining
T: 125ml sojamelk,20gr sojaproteine, 1 banaan, water en kaneel
A: 130gr tonijn op water, 60gr linzen, 10gr roomboter, 300gr wortelen, 1 aubergine, 1 gele paprika, 100gr ui, 3 tenen knoflook, 10gr aioli, ketchup, citroensap, kruiden
2200kcal
__Leonie schreef:O: havermout met yoghurt, lijnzaad en kaneel. banaantje.
T: 2 vk boterhammen met pindakaas.
L: 2 vk boterhammen met pindakaas. Appel.
T: Klein stukje chocolade
T: bakje druiven.
A: Laatste restje zuurkoolstamppot. Met wat spekjes en jus. En een klein stukje rookworst.
B: 50min fietsen.
Opzich vrij netjes, lunch had iets beter kunnen zijn maar had nogal weinig in huis.
En moest op school eten.
SdaphneS schreef:O: twee krentenbollen
L: 2 volkorenboterhammen met kaas (tosti), cup a soup tomaat creme, mandarijntje
T: banaan
A: Meergranen wraps met kipfilet, drie soorten paprika, mais, veldsla en ui.
phormicola schreef:Planning voor vandaag. Hangt er een beetje van af wat de trainer in petto heeft, als we niet zoveel benen gaan doen dan haal ik wat van de linzen af.
O: 3 eiwitten, 2 eieren, 2 gele paprika's, 200gr spitskool, 10gr kokosolie, 15gr aioli, kruiden
B: naar de markt lopen
L: 100gr havermout, 125ml sojamelk, 1 banaan, 2tl honing, 1tl roomboter, cacao; 2 Milka wafel
T: 250ml volle yoghurt, 20gr sojaproteine, 1 banaan, water en kaneel
B: Krachttraining
A: 130gr tonijn op water, 60gr linzen, 10gr roomboter, 300gr wortelen, 1 aubergine, 1 gele paprika, 100gr ui, 3 tenen knoflook, 10gr aioli, ketchup, citroensap, kruiden
2600kcal