nee daarom maar vind het ergens wel lekker, eerst wat aan de hand klooien
Echt zoooo fijn, de verwarmingsketels zijn geklapt hier, dus het water loopt langs het plafond en het is blóedheet Godzijdank is het hier in ons katnoor nog wel te harden zolang alle deuren amar dichtblijven, maar op de gang is het net een sauna
Ik lig in bed, ik ben nu echt ziek. Ben bijna 2 jaar niet eens ziek geweest, vind het eigenlijk wel lekker, in bed hangen en niets doen. Jammer van die koppijn, neus die echt verschrikkelijk is en de rest.
Ik zet nog even mijn dag van gisteren neer: O: twee meergranenboterhammen met 30+ kaas. T: eierkoek. L: salade bij de La Place. T: handje pittige rijstwafels. A: heerlijk vier gangen + bijpassende drankjes. Heb het hoofdgerecht niet helemaal opgekregen,
Ik moet straks even boodschappen halen dus planning qua eten is er nog even niet.
O: 2 vb filet americain T: appel L: 2 vb likkepot, 1 vb kalkoenfilet T: appel T: 2x snack a jack cheese D: de nasi die ik gister vervangen heb voor een tosti
Gisteravond dus tosti gegeten, en om uur of half 9 nog bakje havermout
Pffff Ingrid fijn dat de temp weer een beetje normaal is
En Sizzy drukdrukdruk zie ik
Vanavond lekker uit eten, restaurantweek Een vriend van me is sinds kort chefkok in een goed restaurant hier in de buurt. Ben heel benieuwd wat we te eten krijgen
Ook niet met mij. Ik ben druk bezig de vakantie voor te bereiden, zowel thuis als hier op kantoor. Helaas ben ik vanmorgen flink onderuit gegaan op een glad stuk weg en vol op mijn slechte knie gevallen. Die is inmiddels paars en als ik langer dan een uur achter mijn bureau zit wordt ie ook erg stijf. Heb echt flink de balen.
Planning: O: avocado met kalkoenfilet T: handje walnoten, klein stukje appeltaart L: restje pastasalade van gister, sandwich met kipkerriesalade, glas optimel T: tomaatjes, 2x la vache qui rit T2: kiwi D: knorr pakketje kip Madras T: warme chocolademelk