Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beetje jammer was dat.
. Maarja, ik heb wel een vriezer vol vega('n) gourmethappen om allemaal uit te proberen. Jammer genoeg kan m'n broertje niet komen met kerst of oud en nieuw vanwege corona bij hem thuis
dus ik heb genoeg..
(Ik heb geen idee meer hoe jus smaakt haha).

dikke liefde hahah met dat recept.
Nieuwe recepten wil ik alleen nog maar veganistisch maken, zodat ik op de lange termijn volledig plantaardig eet.
) maar ik kon het deeg maar niet goed uitrollen want alles viel weer uit elkaar, dus de mooie reepjes op de bovenkant moest hij missen. Uit de oven is hij wel gewoon stevig. Iemand tips om het deeg zelf al steviger te maken? Had het al een tijd in de koelkast gelegd maar dat leek niet genoeg te helpen.

Ei is dus ook het enige wat ik voornamelijk nog eet, af en toe let ik wat minder goed op wat ik binnenkrijg en dan krijg ik veel zin in ei, waar ik dan maar aan toegeef want het is volgens mij ook een teken van mijn lichaam dat ik wat meer moet opletten.
De link van de appeltaart is deze https://veganchallenge.nl/recepten/holl ... ppeltaart/ , hoofdingrediënten zijn bloem, vloeibare bakmargarine, bakpoeder en suiker. Voor de volledigheid, ik heb het recept gevolgd behalve dat ik heb geen suiker door de appels gedaan heb (zijn zo wel zoet genoeg) en 10 ml minder margarine toegevoegd.

Het duurt nog wel even voor ik het ga maken, maar ik zal het laten weten wanneer het gelukt is!
en nu doet ook niemand er meer moeilijk over.
En helemaal niet duur, de vegan box voor 2 personen is 25 euro voor 3 a 4 dagen eten.