Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
In elk geval fijn dat ik welkom ben hier om een beetje mee te praten
Ik heb het ook wel zwaar gehad zo af en toe
Vooral met een vriend die alles eet wat los en vast zit zonder een gram aan te komen en die constant roept: "oooh! Ik heb honger. Zullen we een pizza bestellen?" (om 21.30 's avonds..) of: "Kom, laten we naar de stad gaan en een lekker broodje gaan eten!" of: "oooh, kom we halen een Swirl!"
"

, want het is allemaal zo makkelijk nog niet!
Hij weet niet beter dan dat hij kan eten wat hij wil. Ik ben nu bijna een jaar met hem samen en toen deed hij het ook wel maar ik gaf er al niet aan toe
Echter als je nu zo streng bezig bent ga je je extra fixeren op lekkere dingen terwijl je die daarvoor ook niet nam. Dat had ik de afgelopen week in ieder geval echt. Het gaat nu al wel wat beter gelukkig 

zo een heb ik er ook, word je niet goed van af en toe
maar die van mij 'support' me nu dor bij alles te roepen: let je wel op de punten
ga je wel sporten?
xingridx schreef:Handig he zo'n vriend, Kimzo een heb ik er ook, word je niet goed van af en toe
maar die van mij 'support' me nu dor bij alles te roepen: let je wel op de punten
ga je wel sporten?
![]()
Wordt je ook wel blij van
Héél handig, ja. Hij support me ook hoor
Laatst was ik bij hem, ik ging naar huis en hij naar school. Ik moet met de bus naar huis en hij woont best dichtbij het station. Hij had de avond ervoor al gezegd dat hij met de fiets naar school ging. De andere ochtend zegt hij: kom, dan lopen we naar het station en dan kan jij je bus halen. Ik zo: ga je dan met de bus naar school?
Jij wilde toch fietsen? Dan kunnen we net zo goed samen met de fiets die kant op..
Is hij daarna alleen teruggelopen om alsnog met de fiets weer die kant op de gaan naar school
Dus meteen gestraft. Maar ze zijn nu op gelukkig 

SAKKIA schreef:denice schreef:de mijnes meestal ook, alleen hij vindt afvallen voor mij onzin!
Hoe zwaar ben jij dan?
Ik zat net al even op die site te kijken en ik snapte het niet helemaal. Zo nog maar eens dan 
Ik krijg wel genoeg binnen, geen honger, niet energieloos, et cetera. Het dieet van vandaag even op een rijtje dan:
) en ik heb om 12.00 de 2 crackers op. Het is nu 2 uur en ik heb nog nergens last van. Rond 15.00 neem ik mijn glas melk en dan om 18.00 ga ik avondeten!
Daar heb ik dan nu juist even geen zin in