benangelique schreef:OEH uk, biggetjes! die vind ik zoooo lekker! dat je het bij 3 kan houden zeg, bij mij gaat er toch wel een hele zak in.
O ik kan het eigenlijk ook niet bij drie laten maar ik moet wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:OEH uk, biggetjes! die vind ik zoooo lekker! dat je het bij 3 kan houden zeg, bij mij gaat er toch wel een hele zak in.

).

ik had het ook vaak als ik uit de galop kwam. Nu heb ik alleen gedraafd en gestapt, maar nu had ik het ook erg.
. Maar er zijn genoeg gezonde dingen in huis, dus toch maar is kijken naar wat gezonders.
Sizzy schreef:Je moest toch meer zuivel eten, of had ik dat mis? Dan zou ik juist wat yoghurt eten in de ochtend![]()
Al 2 kilo, lekker hoor!! Ja moet nog maar een halve!
Sizzy schreef:Netjes toch uk?
Alleen die biggetjes had ik anders gezien, ze lagen eerst op mijn kamer maar heb ze expres in de kast gezet zodat ik geen vreetbui kon ontwikkelen.

mijn ouders aten appeltaart (over van mijn vaders verjaardag) maar ik had het maar 

Mooie voldoende toch?
kan me daar ook altijd vreselijk aan irriteren...Sizzy schreef:Sanne: ja vreselijk hekan me daar ook altijd vreselijk aan irriteren...
en dan nog boos worden op het paard ook...

Ben ik ook weer eens
Ik ben nog steeds hard bezig en nog steeds wil er niks af, Ik ben van plan van de week te overleggen met de huisarts of ik zal stoppen met de anticonceptie, want rond de stopweek val ik gek genoeg wel enige grammetjes af. Er komt trouwens ook niets bij, dus dat is wel positief. Dit weekend zal dat wel tegenvallen, ik ben me te buiten gegaan aan poffertjes. Die hoef ik nu het hele jaar niet weer, ze zijn lekker hoor, zo voor een keertje, maar niet mijn favoriet. En als avondeten had ik gisteren en vandaag al 2 x zelfgemaakte appelmoes erbij. En frites en röstirondjes als aardappelgerecht. Gisteren had de hond op stal dan wel mijn boterham voor lunch weggetoverd 
)