Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb je een recept voor ons? En vonden jullie de coquilles ook echt naar coquilles smaken?
)
dus daar viel het ook bij in de smaak
Hier ook een favoriet, ondanks dat het vrij veel werk is! Wij eten em altijd met een citrus saus en marinade met knoflook en kruiden. Daar blijven echt geen kliekjes van over helaas

mar_fay schreef:Dat is iets wat je alleen zelf kunt besluiten. Zou je open staan voor biologisch of zeer extensief gehouden vlees, bijvoorbeeld van een lokale boer of jager? Dan zou je dat als uitgangspunt kunnen nemen. Dat is de manier waarop ik er zelf best mee kan, ook buiten kerst om. Maar het is ook heel persoonlijk
mijn moeder wilde volgens mij ook naar een slager gaan, ik zal haar eens vragen of ze dan kan kijken naar biologisch vlees. Is wel duurder, maar moet voor kerst vast eens kunnen
Wat mij betreft is er ook geen goed of fout in, zolang het voor jou maar goed voelt
En je bent lekker lang bezig met prutsen met die pannetjes etc, dat is wel heel gezellig.
Chanen schreef:Wie de term hier noemde ben ik vergeten, maar inmiddels heb ik de omschrijving 'vagetariër' volledig omarmd.
die term is al mijn hele leven gangbaar in ons gezin, omdat ik vroeger nooit zo goed begrijp wat een pescotariër was en een vriend van ons dat was/is. Inmiddels heeft het een veel bredere inzetbaarheid en voor mij is het inderdaad ook een prettige term