T: chocopopreep, glas sinaasappelsiroop
A: aardappels, bloemkool, rundervink, glas sinaasappelsiroop
Straks: stukjes meloen, kop groene thee, stuk appelcake, kwart reep milka bubbly chocola

B: paar km gefietst, straks even hardlopen denk ik
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ChantalSmook schreef:O: 50 gr havermout/lijnzaad/magere melk
L: 3 MGB met parmaham, zuivelspread en tomaat/komkommer
T: Peer
A: 150 gr. krieltjes met schil uit de oven met knoflook, rozemarijn en kokosolie, gewokte brocolli, courgette, gele en groene paprika en 90 gr kipfilet met ketjap manis, 2 tomaatjes, komkommer, augurk en sla
T: 350 gr magere yoghurt/peer/lijnzaad/chiazaad en beetje diksap appel/peer
B: Uur BBB, 40 minuten fietsen
Many schreef:Mijn planning voor vandaag ziet er zo uit:
O: havermout met rijstmelk, lijnzaad, chia, cacao nibs en pindakaas; hennepshake; halve appel (rest was niet lekker meer)
T: banaan
L: geroosterde aardappeltjes en sperziebonen met bruine linzen en mosterddressing
T: handje noten; 4 (flinke) wortels; puntje schwarzwalder kirsch vlaai
A: kapucijners met paprika, courgette en wortel; kropsla met tomaat, ei en een beetje ketchup
T: stuk watermeloen
B: 12 km fietsen, 50 minuten krachttraining
Kayleigh_ schreef:Gister:
O: Eén volkoren boterham met half plakje jonge kaas
T1: Bakje ijskoffie
L: Eén volkoren boterham met half plakje jonge kaas
T2: Twee chocolaatjes
A: Gekookte aardappelen met salade (ijsbergsla, cherry tomaat, kaasblokjes, rode ui) + twee kippenpootjes
B: 1 uur bodypump (de nieuwe, dus ging kapot)
T3: Shake van whey, halfvolle melk en oats
Vandaag:
O: Shake van whey, yoghurt en halfvolle melk (we hadden he-le-maal niks in huis, dus geen boterhammen)
L: Salade met pasta
T1: Smart bar
A: Frietjes met sla
T2: Stukje pure chocolade met kersen en merengue
VogeltjeM schreef:A: sperzieboontjes met tomaat, ui en kruiden uit de oven, stuk vis, evt wat aardappeltjes uit de oven met zeezout en rozemarijn (ik heb ontdekt dat als je aardappels in schijfjes snijdt, je ze perfect in de oven kan roosteren zonder eerst te hoeven koken, ideaal voor luie mensen als ik)
ChantalSmook schreef:.. Heb behoorlijk last van mijn liezen/bovenbenen na het sporten. Ik heb nog zo'n proef verpakking Whey perfection liggen. Zou dat ervoor zorgen dat ik minder spierpijn heb morgen? Krikt het mijn kcal ook mooi op?ChantalSmook schreef: