Ik moet nog Sizzy. Heb net even fanatiek gesport, duik nu onder de douche en dan ga ik snel een boterham eten en Pols ophalen. Die staat al gevlochten op stal dus met een beetje mazzel is het deken omruilen, beschermers om en wegwezen.
Ingrid, dat is altijd leuk dat je iets past wat eerder te krap zat! 400 gram kwark, dat is best wel veel! Ik zit altijd snel vol van kwark.
Sizz, ohh had je vandaag weer wedstrijd! Fijn dat t weer aardig goed ging Heb je mooi weer wat puntjes waar je aan kan werken voor de volgende wedstrijd.
Ik ben net bij m'n oude stal geweest, even gezellig gekletst met een oud stalgenoot. Verder is t maar een saaie boel geworden daar. Nu even langs m'n ouders en dan naar stal want rond 16u wordt t weer ietsjes droger... Wat een rot weer vandaag! Gelukkig wordt t morgen beter.
O: havermout (laat) T: - L: 2 volkoren pistoletjes uit de oven met philadelphia spread en glas jus d'orange T: liga milkbreak D: ? stampot zuurkool met spekjes denk ik T: ?
Oh en Katja, succes! Al lees je dat niet meer. Hoe is het gegaan?
Humphrey
Geplaatst: 28-02-10 17:18
Hoi iedereen! Ik ben aan het bijkomen van een heel druk weekend.
Katja: ik heb geen ervaring met dat soort smeersels voor je huid, kan je dus niet helpen. En euh, op een witte zie je ook alles hoor.
Leuk van je wedstrijden Sizzy!
Ingrid is ongeveer beter. Super van je broek! Dat zijn de leuke momenten.
Hoi Spetter!
Pff hier is het ook echt noodweer momenteel. Ik heb niet zo'n heel nette dag vandaag, maar heb deze ochtend 10 km fanatiek geroeid in de wind en regen, dus dat compenseert weer een beetje.
Pols was superbraaf op wedstrijd. Hij liep weer keurig een rondje 0. Ik was zelf erg slecht aan het rijden en heb volgens mij overal een galopsprong toegevoegd. Er was iemand gevallen in het parcours en daardoor heeft de boel heel lang stilgelegen. Toen was het nog even opnieuw losrijden en moest ik al naar een paar de ring in en dat was niet goed voor mijn zelfvertrouwen.
Ik zat eigenlijk best in een fijn ritme maar zo'n heftige val net voor je hakt er toch goed in en dan wordt ik (zeker na dag gedoe van anderhalf jaar geleden) toch onzeker van.
Doe dan maar vanavond pb'en want ik ben nu reuze nieuwsgierig
Mijn dag was overigens nog niet zo heel gek: O: twee meergranen boterhammen, eentje selderijsalade en eentje pate. T: grote smoothie, yoghurt, banaan en frambozen. L: twee meergranenboterhammen met 30+ kaas, eierkoek. T: bakje japanse mix, paar olijven, paar blokjes kaas. A: pad thai met garnalen. T: bakje vlaflip.
B: half uur heel hard op de hometrainer, 10 minuten op de veel te zware crosswalker, paardrijden.
Sanne, morgen kun je komen eten... De zuurkool wordt even opgeschoven naar morgen. Ik was bij m´n ouders blijven eten, patatjes met een kroket op.
Katja, jammer dat je geen goed gevoel had over de wedstrijd, maar wel goed resultaat uiteindelijk.
Sanne, balen dat je je niet lekker voelt
Humprey, zoo 10km geroeid! Was zeker slecht weer vandaag, vooral eind van de middag/begin avond!
Ingrid, ojaa als je er zo lang over doet dan zou ik t uiteindelijk ook wel op krijgen, maar kwark vind ik altijd wel echt goed vullen Heb nog kwark staan, moet ik morgenochtend maar eens eten. Heb ook halva jam gehaald om erdoor te doen, want naturel kwark vind ik anders niet lekker... normaal doe ik er suiker in.
Sizz, fijn dat je een leuke snowboard broek en jas heb gevonden
Katja: fijn dat ie toch een rondje 0 liep, vind springen toch altijd maar wat gevaarlijk haha. Heb ook al een paar keer mensen met een ambu afgevoerd zien worden. Fanatiek gesport zeg! Sizzy: dat is lekker, 30% korting! Sanne: voel je je alweer wat beter?? Humphrey: hier was het gister ook rotweer! Feestje was in een restaurant bij het bos, dus normaal gaan we dan een eindje lopen ofzo, maar dat kon dus niet helaas. Pivanti: dan kun je er misschien beter fruit doorheen gooien ipv suiker?
Mijn dag was gister dus vreselijk slecht haha, héérlijk hazelnootgebakje/biefstukje/varkenshaasje etc. op! Vandaag maar weer even een gezond dagje.
Ik heb dit weekend mijn verjaardag gevierd en die van mijn vriendje. Zaterdag de hele dag het huis vol visite dus en niet echt netjes gegeten. Vandaag op de weegschaal sla ik dus even over. Vanmorgen moet ik allerlei dingen regelen voor onze vakantie die donderdagnacht begint en vanmiddag naar stal om te rijden en omdat de hoefsmid komt. Druk, druk, druk.
Nog gefeliciteerd Imre! Waar ga je naar toe op vakantie?
Hedwig, heb halvajam gehaald om door de kwark te doen. En fruit erbij kan ook nog wel, heb nog steeds kiwi's liggen die erg zacht zijn...
Vanmorgen vroeg eventjes gewerkt. Straks naar stal en vanmiddag weer even werken. Ik wordt echt zo moe van die ouders in die gezinnen. Vanmorgen deze moeder weer... Kind doet laatste tijd nogal vervelend met eten (wij geven haar eten, kan ze niet zelf) Maar elke keer als ze moet eten, gaat ze zeuren dat ze op de nintendo wilt spelen. Ik zeg gewoon nee, en dat ze gewoon moet eten. Maar dan wordt ze boos en gaat schreeuwen en huilen en zegt dat ze genoeg heeft (als ze 1 hap op heeft) Btw ze kan niet praten. Ik zet haar dan gewoon op d'r kamer en dan gaat ze daar maar boos zitten doen en schreeuwen. maar ze die moeder vond dat ik maar moest zeggen dat als ze netjes eet ze daarna op de nintendo mag, want dan wordt ze niet zo boos enz... Die moeder raakte helemaal in de stress en dan zou ze zich weer druk maken of dat kind wel had gegeten blablabla... Nou en ik ga daar gewoon niet aan beginnen. Ik ga haar niet steeds beloven dat ze op de nintendo mag als ze goed eet. Zonder dat ze op de nintendo mag, moet ze ook gewoon eten. Kom zeg. Ik ga haar niet steeds d'r zin geven. Doe ik nooit, maar ja dan zie je wel dat ze heel de week wel d'r zin krijgt... want nu krijgt ze dan bij mij niet, en dan wordt ze boos... En t ergste is nog, dat ze ook een nintendo krijgt voor d'r verjaardag... (deze is van d'r zus, maar ze is over 2 wk jarig dan krijgt ze er zelf een...) nou dan weet ik wel hoe dat gaat met eten..., wordt t alleen maar erger natuurlijk pffff Ouders....
Sizzy
Geplaatst: 01-03-10 12:04
Mornin'!
Gisteren heerlijk schandalig allemaal lekkere hapjes en dingen op samen met vriendje bank gehangen, papieren gesorteerd en opgeruimd en vakantiespullen opgezocht. Vandaag dus maar weer ff normaal doen