Moet naar het dorp voor boodschappen, maar het is een bende met de bussen dus ik kan pas om 1 uur gaan

Heb nog wel een zakje snack a jacks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Aah helemaal niks in huis?? Hahaha jeetje, ik snap nooit hoe dat kan. Wij hebben altijd wel in voorraadje crackers/brood/beschuit in huis.
En nee, ik kan niks kopen want ik heb geen echte pauze. Wij eten met de kids, dus kan niet naar buiten (AH is ook 15 minuten lopen)
Wendy15 schreef:Kan je niet even overleggen of je eventjes weg kan om wat eten te halen? Of mss een collega die een broodje over heeft?
ladyjoy schreef:benangelique schreef:Veel koolhydraten? dan ligt het dus inderdaad aan mijn voeding. lang leve de dieetiste! ben benieuwd wat de dokter antwoordt op het e-consult en of hij mij inderdaad gaat doorverwijzen.
ik eet 's avonds trouwens ongeveer 250 gr. rijst.
250 gram rijst?? Ongekookt? En dat schrijft de dieëtist voor? Dat kan niet!
Nou, misschien heb ik het verkeerd begrepen of was het een typfout..
250 gram lasagne vind ik juist wel weer weinig. Want je mag 100 gram pasta/rijst etc + 100 gram vlees en dan heb je nog 200 gram groente nodig dus moet je sowieso wel aan 350/400 gram komen!
Goedemorgen trouwens! Had vanochtend geen tijd meer om ff online te komen en heb nu even 15 minuutjes pauze op m'n werk. Ben gewoon m'n lunch (Italiaanse salade + 2 br boterhammen; kipfilet) en m'n tussendoortjes vergeten thuis. Staat allemaal nog op m'n bureau!![]()
![]()
sokje87 schreef:Je ontbijt is prima zo.
Misschien kun je 's middags een eitje erbij eten, plakje 30+ kaas.. Eet je boter op je brood/cracker?
Eventueel kun je wat ongezouten noten eten of pindakaas. Sla is ook een goeie
Eet je wel eens vis?