Ja mijn buik is wel plat, daar ben ik ook wel een beetje trots op Alleen als ik dan in bikini sta ofzo, vind ik mijn benen zo dik. Maar ik denk dat het ook een rol speelt dat ik een hele lichte huid heb en gewoon niet bruin wordt. Bruin ziet het er toch al mooier/beter uit dan wit
Haha Sizzy Nee maar ik weet niet, mijn benen moeten gewoon een stukje dunner en mijn kont misschien ook wel een beetje. Jammer alleen dat het niet lukt
Jamy hoe groot ben je? Wel raar dat er niets in je gewicht verandert is. Misschien heb je vetweefsel gewoon omgezet in spierweefsel? (spieren wegen meer dan vet) Want je ziet echt wel verschil.
Ik heb gewoon een heel raar figuur eigenlijk Alles is een beetje stevig, beetje meer vet overal, behalve bij mijn borsten Daardoor ben ik niet echt in evenwicht zeg maar, ziet er niet mooi uit vind ik. Echt zo van "Hé waar zijn je borsten heen!?"
Sja en blijkbaar vind mijn lichaam dat zelf ook, want hoe ik het ook wend of keer, er gaat gewoon niks meer vanaf . Nouja niet qua gewicht dan, ik de omvang veranderd het nog wel allemaal steeds, heel raar (en dat heb jij denk ik ook Jamy, je lichaam veranderd blijkbaar toch van binnenuit zonder gewicht kwijt te raken)
Die bruine rijbroek is trouwens GAAF! (i love bruin )
Ilse dat denk ik ook ja anders weet ik het ook niet hoor, vind het maar apart, maar ja niks aan te doen, dus als ik met gezond eten niet afval dan maar met sporten proberen om slanker te worden he (dat zal toch wel werken lijkt me)
Enneh.. als iemand wat borst wil? Ik heb meer dan genoeg!
Jaaaaaa! Ik wil! Ilse ze zijn voor mij! Ik heb overal in kleren maar L of 40/42 en dan een zielige A cup, niet echt in evenwicht zo Maarja, eigenlijk maakt het ook weinig uit. Zit er in elk geval ook niets in de weg, hoef je geen dure sportbh te kopen enzo.
Tien kilo vind ik ook wel érg veel hoor! Ik vind het al knap als iemand alleen maar 3 kilo afvalt. Maar tien kilo of meer! :shock:
Idd ook mooie broek en goedkoop zie ik ik kan nooit goedkopere broeken vinden, maar ik moet ook altijd een lengte maat met paardrijdbroeken en die heb je niet in elk model.
Waarom moet je lengte maten dan? Als die iets korter is dan normaal geeft het toch niet omdat je toch je laarzen erover heen draagt? Of zit dat erg verrot?