Too good to go

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 10:44

We eten momenteel veel van de Verspil Me Niet boxen van de Lidl (drie euro). Dit zijn de tweede en derde box in anderhalve week. Afbeelding
Afbeelding

_lautje_

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 08:25

Die van Lidl zijn altijd goed ja!

Hier heeft de bakker nu dynamische prijs en is pakket wat altijd €6,99 was nu €10,99. En dat vind ik eigenlijk net weer te duur worden. Is wel echt hele goede bakker.

Had vorige week sushi gehaald bij de sushi boutique in Maassluis. 3 pakketten voor totaal €15 en was echt top!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 13:29

Een collega van mij had ook een 'dure' box met dynamsiche prijs gekocht. 2 uur van te voren geannuleerd en weer meteen gekocht. Dan is de prijs weer lager, omdat het dichter bij de ophaaltijd is...

Heb het zelf nog niet geprobeerd :P

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:50

Zijn er dan mensen die zo'n dynamische prijs wel fijn vinden?
Alleen het bedrijf waar je het koopt misschien maar als klant is dat toch helemaal niet wat we willen.

Slim idee DoretteK. Maar dan moet je alsnog geluk hebben toch? Stel dat iemand anders hem dan net 1 tel eerder aanklikt?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:54

Ik zag hem pas voorbij komen 8 euro voor een pakket. Idioot. 8)7

Die lidl boxen een keer in duitsland gekocht. Fijne pakketten. Helaas geen lidl hier in de buurt, brood zijn we mee gestopt van de deka. Ik mag er niks meer van hebben. -O-

Afgelopen weekend heeft gv bij een hotel een ontbijt zak gekocht. 2,25 voor 10 chocolade croissants. :Y) De helft zit nu in de vriezer.

En een oreo doos komt deze kant op bijna, handige kleine verpakkingen voor onderweg. Een bezorgpakket.

Verder weinig interessante dingen, al zijn die veggie/fruit boxen wel nieuwsgierig makend :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:20

Ik heb nu al 2x geluk gehad dat ik bij backwerk voor de gewone prijs een pakket kon halen. Beide keren erg lekker! 5 euro per pakket, minimale waarde is 15 euro.
Voor meer doe ik het ook niet.
Afbeelding
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:21

Ziet er lekker uit!

Wij hebben er vandaag weer eentje van Plus. :D
M’n vriend gaat het zo ophalen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 18:10

Afbeelding

Weet een prima pakket!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 18:34

Ik had laatst een combi pakket van Veggiebox, 17,99. Voor een fruit en een groente box. Zou in totaal een waarde moeten hebben van 54€. Als het 40 haalde was het veel. Plus dat er best veel al bedorven groente in zat, zonde van het geld. Ik had ze rechtstreeks besteld maar ze zijn ook via tgtgo te bestellen, maar geen aanrader dus.

Bij de ah laatst had ik wel leuke pakketten.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 18:50

friezenfan2 schreef:
Zijn er dan mensen die zo'n dynamische prijs wel fijn vinden?
Alleen het bedrijf waar je het koopt misschien maar als klant is dat toch helemaal niet wat we willen.

Slim idee DoretteK. Maar dan moet je alsnog geluk hebben toch? Stel dat iemand anders hem dan net 1 tel eerder aanklikt?

Klopt, maar bij veel pakketten heb je een vaste tijd dat ze er op komen. Dan moet het wel heel toevallig zijn dat iemand precies die seconde kijkt en hem koopt. Want dat is natuurlijk niet op het vaste tijstip. Dus denk dat dat vaak wel lukt.

De prijs zou moeten zakken naarmate de ophaaltijd dichterbij komt. Maar die van 'mijn' bakker zijn nog steeds redelijk snel weg. Dus dan heeft het bedrijf er wel voordeel bij

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 08:53

Nog maar een tasje gehaald. Niet helemaal gepland, ik kwam voor de 2 doosjes rode bessen voor 4 euro aanbieding, maar dat vak was nog niet gevuld.
Zit er in één van de tassen een doosje rode bessen. In de aanbieding betaal je ook al twee euro voor een doosje, dus dan is drie euro voor deze tas wel een leuke deal. ;-)

Afbeelding

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 10:43

Wat leuk Dallista! Ik kom die echt zelden hier tegen.
Ik denk dat ze nu ongeveer een jaar die tassen doen ipv TGT? Ik heb denk ik drie keer een tas gehad.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 11:15

Mooie pakketten!

Die Lidl tasjes staan bij onze Lidl nu altijd achter de kassa, ideaal! Ze zijn daardoor niet direct na openingstijd uitverkocht, en altijd goed gevuld.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 11:18

Ik heb denk ik 3 keer een tasje gezien maar echt nul keer gekocht. Hier staan ze ook achter de kassa maar vaak als ik dan de winkel door ben en zijn de tasjes alweer op. Mensen komen ook via de uitgang naar binnen speciaal voor zo'n tasje.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 14:07

Ik heb ze in Vaals achter de kassa gezien (als in, helemaal na de kassa in een hoek, wat onhandig! Dan weet je niet of er spul in zit dat je anders misschien al zou kopen, je kan het niet gebruiken als inspiratie voor je avondeten… Ik vroeg toen maar of ik eerst daarheen mocht en dan weer de winkel in. Daar werd dan weer moeilijk over gedaan, want dan zou je meerdere keren kunnen gaan… Uhm, de hele stelling was afgeladen vol, en dat was al ‘s avonds! Liep niet bepaald storm op deze manier, en dan maak je je zorgen dat ik een brood of tasje teveel meeneem. Uiteindelijk ze kunnen overtuigen van mijn goede bedoelingen, maar handig is anders.

Hier hebben we veel Lidl winkels, en de dichtst bijzijnde heeft bijna elke ochtend wel tassen en/ of broodspul, meestal beide. In een stand vóór de kassa.
Als je met openingstijd er bent, heb je het voor het uitkiezen. NB dit is dus in de zomervakantie periode, geen idee of het ook zo makkelijk gaat buiten deze tijd.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 14:20

De lidl om de hoek heeft de stand ook voor de kassa staan maar die waar ik altijd ga heeft ze achter de kassa staan. Dat had als reden dat mensen anders de inhoud van de tasjes kan veranderen. Wel werd er toen gezegd dat je altijd mag vragen of ze er eentje apart zetten zodat je met afrekenen alles in 1 keer kan doen. Maar dat was de caissière waar ik bijna altijd afreken al jaren.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:32

Hier van de week een box van aldi, ophalen tussen 21.30-22uur. 17(!!!) zakken sla en niets anders. Kun je niet invriezen natuurlijk en was ook al echt op (of eigenlijk) over t randje. Dat doen we dus niet meer.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 18:05

_Nadia_ schreef:
Hier van de week een box van aldi, ophalen tussen 21.30-22uur. 17(!!!) zakken sla en niets anders. Kun je niet invriezen natuurlijk en was ook al echt op (of eigenlijk) over t randje. Dat doen we dus niet meer.

Oei nee, tenzij je een verzameling konijnen hebt, lijkt me dat niet zo geslaagd. Zo jammer. :-(

Hier een leuk pakketje van de bakker. “Ik hoop dat je van petit-four houdt”, zei de dame. Zeker weten, en dat niet alleen, we zijn ook groot Olympics fans, dus heel blij mee!
Afbeelding

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 19:03

Jum!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 19:24

Oh wat leuk en lekker die petite fours!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 21:17

_Nadia_ schreef:

Dat is wel erg onhandig ja :+
Ik had een pakket met oa 9 stronken broccoli, maar daar was ik juist erg blij mee. Wordt hier veel gegeten en ik heb ze allemaal geblancheerd en ingevroren.

Sla zou ik aan iemand met kippen geven :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 23:31

Zowel konijnen als kippen mogen sla alleen in beperkte mate.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 17:30

Ja ik had niemand om het heen te brengen en gezien de toestand van de sla in de zakken (stonden bol, sla was verlept en bruin) heb ik geklaagd bij TGTG en mn geld terug gehad.

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 20:18

Ik zou ook niet blij zijn met 17 zakken sla, geen enkel normaal mens/gezin krijgt dat op, zeker niet als het al aan de datum zit….

Ik had een bakkerij overblijvers pakket van de ah, zitten lekkere dingen bij. Enige jammere vind ik dat er geen bruin brood bij zat, maar verder prima. Volgende keer maar weer eens een too good to go van een van de bakkers hier in de buurt proberen, die hebben er altijd veel op staan.

Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-24 09:32

Vanochtend bij de Lidl weer een brood en een zak groenten/fruit meegenomen. We kopen zelden nog ander brood dan van de Lidl verspil-me-niet (alles 25 cent).
En dit was dus zo’n voorbeeld van, handig als je eerst de zakken kan bekijken (er stonden er een aantal) en daarna de rest van je boodschappen doet.
Want ik ga vanmiddag congee maken, en daarvoor heb ik o.a. nodig 1. lente-ui en 2. koriander. Scheelt als die dan al in de zak erbij zitten.
Het fruit is al op. :o
Afbeelding
Afbeelding