Ik ben 'lekker' (door de regen ) wezen wandelen richting alexandrium, dus dat wasmooi toch even halfuurtje beweging Nu even lunchen, en dan de rattenkooi schoonmaken..
als het goed is komt eind vd midda gmn moeder even op bezoek na dr werk, wel gezellig
Ik moet vannacht weer werken! Mijn dag is wel okeem ik heb mijn paarden vanmorgen uitgemest, geveegd, het stalletje afgeverfd, net nog even een uurtje geslapen en dan kan ik er vanavond weer tegenaan..
Ik heb Pols maar even onder de slang gezet na het rijden. Hij was zo stoffig en je ziet helaas alles op een zwarte. Hoop dat het weer een beetje meevalt morgen, heb wel zin om te starten.
Ben m'n middagtussendoortje vergeten en heb net twee wijntjes op die heel fout zijn gevallen
In ieder geval weer opgeknapt, voel me niet meer zo brak en heb vanavond gewoon wat kunnen eten (en tot nu toe is het nog steeds binnen, dus dat is positief)
Dus komt wel weer goed, morgen nog rustig en maandag weer lekker aan het werk
Ik had even een jeuj! moment vanmorgen Ga vanmiddag naar stal toe, en had paar weken terug rijbroek besteld, maar toen paste die niet echt lekker (kreeg m niet dicht ) en nu probeerde ik hem daarnet weer en nu ging ie wel dicht dus dr gaat toch iets wel goed Kan ook aan de paar dagen weinig eten liggen, dat ik toch beetje leegloop, maar hoop deze lijn vast te houden...t was iig een fijne opsteker!
Succes vandaag Katja!
Sizzy
Geplaatst: 28-02-10 13:50
Kan idd een goede boost zijn ingrid
Vandaag weer gestart, was iets minder fijn dan gisteren. Was wat onrustig, maar wel meer bij elkaar. 173 en 174 punten, ben wel trots op hem. Hij heeft goed z'n best gedaan
Hoe is het bij jou gegaan Katja?
Hedwigb
Geplaatst: 28-02-10 13:57
Ingrid!
Sizzy: dat zijn best nette punten toch, voor de eerste keren L1. Fijn dat je ook wat aan het jury commentaar had.
Mijn dag vandaag wordt denk ik: O: 400 gr magere kwark T: - laat ontbijt L: 3 vb filet americain + gekookt eitje T: appel D: ?? dat moet ik nog even bedenken
Sizzy
Geplaatst: 28-02-10 14:30
Klinkt goed Hedwig
Ingrid: Eet je dan alleen magere kwark zonder iets erin? Gewoon die naturel versie?