bij ons hangen ze nooit crewroom posters op, of ze komen als de actie al bijna is afgelopen ik zit op kantoor altijd overal aan, campagne folders doorlezen en zo
Vorige week heb ik heel fanatiek de vaatwasser schoongemaakt, netjes ontvet met MD. Alleen vergeten dat ik misschien die MD er eerst uit moest halen voor hem weer te gebruiken.. Gevolg, SCHUIMPARTY
Vandaag was ook weer leuk, een collega zegt zo tegen me, die man van McD nederland is hier.. ik zo, die met die kale kop ? Stond ie achter me Hij kwam foto's maken van onze BOP, laat ik nou net mijn naam op het display van de fish stomer hebben gezet. hij kon er gelukkig mee lachen
Was ik gister bij de mac, hebben ze de Big Tasty uit het assortiment gehaald. Dus in plaats daarvan maar die nieuwe burger geprobeerd, was nog niet lekker ook. Maar wat wil je, hij komt uit 1955, dat ze dat durven verkopen...
Aah die hartjesburger ziet er echt lievig uit. Ideetje voor de McDonald's. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe McFlurry? Ik heb er nog niks over gelezen. Ik werk overigens bij de mac!
Hier kost de McFlurry 2,35 (bij die bij de Munt in ieder geval..) dat vond ik dan nog mee vallen voor een toeristische plek in A'dam... als ik hoor dat ie bij andere vestigingen nog meer kost!
Inderdaad.. lang haar moet altijd onder de pet en vast, geen piercings in het gezicht, de mannen moeten altijd geschoren zijn (bij ons zijn zelfs scheermesjes voor als iemand het is vergeten )
Nee inderdaad, bij mij werd in het indtroductiegesprek al die dingen vertelt. Ik had een keer nog nagellak op mocht ik er ook meteen vanaf halen. Elk uur je handen wassen, als je hebt geniest/gehoest etc word ook in het SOC vermeld.
Nou... Wilde eens een shake halen bij de Mac maar ben weer naar buiten gelopen. De één had halflang los haar, de ander had een baard (ja en ik lieg niet) piercings zag ik ook gewoon voorbij komen, dat hoefte ik echt niet te flikken bij die horecaslagerij waar ik gewerkt heb. Daar ging een 'condoom' om je haar heen, geen handschoenen maar wel altijd korte nagels geen nagellak, geen parfum.
Heb bij die Mac waar ik toen was ook een meisje met nepnagels rond zien lopen. Alles best en wel maar als ik zo'n nagel tegenkom in mijn eten, brrr...
mijn ervaringen zijn dat e er meestal in steden iets makkelijker mee zijn, omdat er nu eenmaal veel mensen zijn met piercings e.d. en juist buiten de steden zijn ze naar mijn mening veel strenger..
Amsterdam - Osdorp ik weet niet hoe het nu daar staat, maar toen dacht ik echt; mèn dit is wel heeel dramatisch
vuurneon
Geplaatst: 29-09-11 22:26
Hier klinkt een belletje bij de mac als ze weer de handen moeten wassen Haren van langharigen zijn altijd keurig in een staart etc Al mogen ze bij 1 mac wel wat meer aandacht aan het toilet besteden... Die is altijd niet echt fris en netjes (toiletroldispenser niet dicht etc)
Het is zelfs verplicht dat die belletjes er zijn, wij hebben een heel timerbord hangen wanneer handen moeten worden gewasssen, grillen worden ontsmet, grilldoeken vervangen. Als je bij ons ongeschoren komt, mag je naar huis. Zelfde met nagellak, oorbellen in de keuken. Genoeg collega's zijn al in de stad een pet gaan kopen. omdat ze anders weer helemaal naar huis moesten