Toevallig vanavond geen groentes, maar normaal eet ik die wel erg veel hoor

Zal nu wel sla worden. En ik ga zo'n burger van Vales (ofzo?) eten, ben benieuwd of ik dat lust

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamy schreef:Nou ben nu in 5 dagen in totaal 1,8 kilo afgevallen. Maar woog vandaag wel het zelfde als gister, hoop dat er nog wel wat af gaat, anders doe ik het allemaal voor niks voor mijn idee
Passival schreef:En wat drink je dan? of alleen maar water? Ik drink zelf voornamelijk water, van mezelf moet ik elke dag een glas melk of een bakje yoghurt eten
jodeljodel schreef:Volgens mij wordt de stofwisseling van je lichaam bepaalt door hoe actief je bent. Ben je de hele dag bezig dan zul je een hoge stofwisseling hebben, je lichaam zal veel energie nodig hebben.
Heb weleens gelezen dat koffie een extra stimulans geeft bij de vetverbranding maar weet niet of dat waar is.
Mazzel-meid schreef:Wel handige sites, jodeljodel
Mijn BMI is 19.90, best netjes volgens mij..
Ben 1.70 en weeg 57,5
_Scarlet_ schreef:Mazzel-meid schreef:Wel handige sites, jodeljodel
Mijn BMI is 19.90, best netjes volgens mij..
Ben 1.70 en weeg 57,5
Da's dus eigenlijk al bijna te weinig, snap écht niet waarom jij wil afvallenOf er überhaupt mee begonnen bent...
Nou ja, mijn BMI is 25.5 en mijn energiebehoefte op z'n minst 2549 kilocalorieën. Alleen dat geloof ik dus niet zo, maar goed.
jodeljodel schreef:Ik weet dat het moeilijk te geloven is, maar juist door een goed voedingsschema en regelmatig sporten val je meer af dan door minder te gaan eten.
Het lijkt me ook niet prettig het grootste gedeelte van de dag een hongerig gevoel te hebben met daarbij alle neveneffecten (hoofdpijn, lusteloosheid). Je kunt jezelf dus een hoop van deze ellende besparen door goed voedingsschema en regelmatig sporten, je zal jezelf een stuk fitter voelen en zelfverzekerder zijn. Het is ook makkelijker vol te houden en een keertje snoepen is dan helemaal niet erg.