Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daan13

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 22:26

Lief dat je vraagt!

Het was lekker, zeker voor herhaling vatbaar terwijl ik meestal smaakloze snijbonen kan maken :o of juist dat het ontzettend overheerst en vandaag was het een lekkere combinatie.

Zelfs mijn man vond het lekker,die begint de zoete aardappelen steeds meer te waarderen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 22:33

Daan13 schreef:
Lief dat je vraagt!

Het was lekker, zeker voor herhaling vatbaar terwijl ik meestal smaakloze snijbonen kan maken :o of juist dat het ontzettend overheerst en vandaag was het een lekkere combinatie.

Zelfs mijn man vond het lekker,die begint de zoete aardappelen steeds meer te waarderen.

Ontzettend grappig dit, ik heb namelijk weinig op met snijbonen, smaakloze rotdingen. Maar vond ze in dit gerecht echt heel lekker. En mijn vrouw is geen fan van zoete aardappel maar vond het op deze manier prima te eten. Dus vergelijkbaar met bij jullie thuis haha.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 16:59

Haha das idd erg grappig en toevallig.

Vraagje: Merken jullie veel verschil in de boxen van ''Familie boxen,Lekker snel,Orginal,Balans''?

En wat betekent " + extra maaltijd"

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:26

Dat betekent dat je al de maaltijden binnen je pakket hebt aangevinkt, en dat als je deze ook wil je extra moet betalen. Als je deze wil ipv een andere moet je de ander even deselecteren.

En ik mix altijd gewoon verschillende soorten boxen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:29

Wij hebben een box binnen, maar niks besteld :') .
Zouden hem pas volgende week binnen krijgen en zijn ook niet de gerechten die we hebben aangevinkt :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:37

Es_ heb je de box dan wel stop gezet?
Als je niks doet dan krijg je automatisch een box met de maaltijden die hun automatisch voor je ingevuld hebben.

Dank je Emma voor de uitleg.

Met kerst en oud en nieuw word het erg druk op het werk dus wel een mooi excuus om HF te laten komen incl fruit want dan hoef ik helemaal niet meer naar de winkel.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:44

Daan13 schreef:
Es_ heb je de box dan wel stop gezet?
Als je niks doet dan krijg je automatisch een box met de maaltijden die hun automatisch voor je ingevuld hebben.

Dank je Emma voor de uitleg.

Met kerst en oud en nieuw word het erg druk op het werk dus wel een mooi excuus om HF te laten komen incl fruit want dan hoef ik helemaal niet meer naar de winkel.

We hebben m al een half jaar stop gezet :') .
Maar we hadden nog kortingsbonnen dus die ingezet, maar konden niet eerder dan 13 december een levering krijgen.

Dus misschien hebben wij iets verkeerds aangeklikt ofzo haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:53

Ik heb aankomende week niks. Vind er niet veel bijzonders bij zitten eigenlijk. Dat heb ik gelukkig niet vaak.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 17:59

Ik vind de vega keuze de komende weken wat mager....
Dat was wel eens leuker.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:40

Hmm ik heb juist volgende week nog een keer genomen (wel met korting) ik heb de rundervink met witlof, patatje oorlog met hamburger en de kogelbiefstuk.

@Esther, dat is wel heel apart, zou ik even contact over opnemen in ieder geval.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:48

Es_ther schreef:
Wij hebben een box binnen, maar niks besteld :') .
Zouden hem pas volgende week binnen krijgen en zijn ook niet de gerechten die we hebben aangevinkt :')

Dat had ik laatst ook!
Zou hem eigenlijk een week later krijgen en toen kreeg ik ineens een sms dat ik de dag er na al een doos zou krijgen.
Ik had in de app recepten uitgezocht voor de week er na, maar dat was ineens aangepast naar die week met totaal andere recepten. Ik kon hem gelukkig nog annuleren.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 19:05

Wij kregen ook geen sms van wanneer het kwam, kregen ineens een appje van de onderbuurman dat ie m had aangenomen :') .

Gelukkig wel dingen in die we lekker vinden, dus dat scheelt.

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 09:52

L_iek schreef:
Net de kapsalon met kipgyros op. Vrees dat ik volgende week nog naar knoflook ruik :')

Hahaha ja klopt. Hij smaakte erg lekker, maar de knoflook was heftig aanwezig. Zelf geen moeite mee, maar voor mijn medemens was het wellicht wat minder :')

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:16

He die heb ik gister ook gegeten!
Maar ik heb er heel bewust voor gekozen wat minder knoflook te gebruiken. Was goed te doen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:06

Ik krijg net mijn tweede hello fresh pakket binnen en in 1 van de maaltijdzakken zat een rol mentos caramel. Dit lijkt me alleen geen onderdeel van het recept :+
Iemand ervaring of ze zoiets doen als kadootje ofzo, of loopt er nu bij HF iemand wanhopig te zoeken waar zijn lekkere mentos gebleven is :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:11

Vorige keer een zakje chips en koekjes. Zat trouwens wel een folder bij over die producten.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:26

Er zitten wel vaker cadeautjes bij. Laatst hadden wij een flesje spa, is vaak promotie.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:35

Oeps :+ Jullie hebben helemaal gelijk, ik had die envelop met menu nog niet opengemaakt maar bleek inderdaad een foldertje bij te zitten over de mentos :)) Bedankt dames :D

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:08

Ik heb gister voor het eerst een box binnen gekregen en dezelfde avond de moussaka met knoflookbrood op. Smaakte erg goed en vond het leuk om met al die kleine zakjes ingrediënten te koken. Had niet verwacht dat ze ook echt 1 knoflookteen etc meegeven. Bijna schattig :+

Vanavond ga ik de flammkuchen met pompoen proberen. Nog nooit flammkuchen op, dus ben benieuwd!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:23

Ik heb het recept van de flammkuchen wel door gelezen maar geen box besteld....toen ik bij de Jumbo was toch deeg voor flammkuchen meegenomen,dus van het weekend ff proberen :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 13:46

Alwiene schreef:
Ik krijg net mijn tweede hello fresh pakket binnen en in 1 van de maaltijdzakken zat een rol mentos caramel. Dit lijkt me alleen geen onderdeel van het recept :+
Iemand ervaring of ze zoiets doen als kadootje ofzo, of loopt er nu bij HF iemand wanhopig te zoeken waar zijn lekkere mentos gebleven is :')

Wij hebben ook een mentos rolletje gekregen.
Vorige keer dat er een kleine verpakking mentos kauwgom in, die had ik liever gehad :')
Maar iets met een gegeven paard...

Koelstaat staat wel bommetje vol met 3 (eerste 4) gerechte nog. Vanavond gaan we de kogelbiefstuk maken :9

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 16:38

Die was zo lekker!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 16:56

Hier ook Rolletje mentos gekregen en laatst aardbeien kauwgom haha.
Af en toe krijg je wel eens zo'n extraatje!
Hier vanavond ook biefstuk op het menu :Y)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 17:31

Hier ook biefstuk maar had geen zin in de aardappeltjes en sla, de vrouw eet de aardappeltjes wel erbij met overgebleven peultjes en ik eet biefstuk met fietjes haha. Sta je dan met je mooie recepten :')

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 20:31

Dit weekend de tapas, alleen de gamba's heb ik aan de buren gegeven, enge dingen