Het was lekker, zeker voor herhaling vatbaar terwijl ik meestal smaakloze snijbonen kan maken

Zelfs mijn man vond het lekker,die begint de zoete aardappelen steeds meer te waarderen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Lief dat je vraagt!
Het was lekker, zeker voor herhaling vatbaar terwijl ik meestal smaakloze snijbonen kan makenof juist dat het ontzettend overheerst en vandaag was het een lekkere combinatie.
Zelfs mijn man vond het lekker,die begint de zoete aardappelen steeds meer te waarderen.
Daan13 schreef:Es_ heb je de box dan wel stop gezet?
Als je niks doet dan krijg je automatisch een box met de maaltijden die hun automatisch voor je ingevuld hebben.
Dank je Emma voor de uitleg.
Met kerst en oud en nieuw word het erg druk op het werk dus wel een mooi excuus om HF te laten komen incl fruit want dan hoef ik helemaal niet meer naar de winkel.
Es_ther schreef:Wij hebben een box binnen, maar niks besteld.
Zouden hem pas volgende week binnen krijgen en zijn ook niet de gerechten die we hebben aangevinkt
Alwiene schreef:Ik krijg net mijn tweede hello fresh pakket binnen en in 1 van de maaltijdzakken zat een rol mentos caramel. Dit lijkt me alleen geen onderdeel van het recept![]()
Iemand ervaring of ze zoiets doen als kadootje ofzo, of loopt er nu bij HF iemand wanhopig te zoeken waar zijn lekkere mentos gebleven is