Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:xManon, die blokken zijn fijn ja. Mijn vriend gebruikt ze ook al heel lang. Mijn haar is te kwetsbaar en valt uit van die harde blokken.
Cosmetica is voor mij wel een dingetje waar ik (nog) niet echt mee bezig ben. Ik ben echt een beauty-lover en ik kan zo ontzettend blij worden van een lipstick van Dior bijvoorbeeld. Dat is voor mij echt een ding waar ik het gewoon allemaal even niet van wil weten *kopinhetzandstruisvogelpolitiek*
Ik vind het ook vervelend om het andere mensen lastig te maken en ik vind het prima om me buiten de deur gewoon op te stellen als vegetarisch.Die ene keer wel/geen geraspte kaas ga ik de wereld niet mee redden. Structureel vlees en zuivel laten staan geloof ik dan wel weer in. Overigens no offence als mensen dat voor zichzelf wel allemaal willen laten staan. Respect juist.
Tillie20 schreef:Zo, heb een flinke discussie nu in de groepsapp over het eten van vlees met een hoop 'Bacon tho' reacties. Gelukkig(Of helaas, hoe je het ook wilt bekijken) heb ik zo vaak een discussie gehad hierover dat ik zo'n beetje alle argumenten wel ken. Nu blijft het ook stil
Ik heb het even persoonlijk gespeeld, misschien wel vuil. Maar als ze ook maar 1x vlees daarvoor laten staan is me die reputatie'schade' meer dan waard. Ik heb Cowspiracy weer een paar keer genoemd. Bovendien heb ik met een huisgenoot een weddenschap dat hij Earthlings niet kan afkijken en daarna vlees kan eten. Dus we gaan dinsdag (helaas wel samen, dat was de deal) Earthlings kijken. Brrr...