Zit ik er hopelijk de hele ochtend goed vol van! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zit ik er hopelijk de hele ochtend goed vol van!
Heb 2 crackertjes gegeten met een gekookt eitje, was beetje weinig geloof ik.
Many schreef:Aan havermout voeg ik meestal wat chia toe, verder niet. Ik heb ook een tijd hennepzaad gebruikt, maar dat is op.Gast7391, heb je wel een eiwit- en/of vetbron in je havermout? Dat scheelt bij mij enorm. Lepeltje pindakaas, lijnzaad of noten bijvoorbeeld. Of je kunt er gewoon een gekookt eitje naast eten!
danoesje schreef:Hoe maken jullie die banaanpannekoeken eigenlijk? van de week bleef hij vreselijk in mijn pan plakken :S

) met het restje bloemkool van gister. Ga er een yoghurtsausje bij maken denk ik.
NeverGiveUp schreef:Paardje_2009 schreef:Vandaag:
O: 1 broodje
T: niks
L: 1 tosti
A: erwtensoep
B: gym, fietsen
D: thee, water
Pfoe meis wat weinig! Doe je dat bewust? Beetje meer mag er wel in hoor, je moet nog groeien

Ik vind dat altijd zooo jammer als ik door verkoudheid niks meer proef. Al dat lekkere eten smaakt allemaal hetzelfde 
)Dani_ schreef:Beetje laat op vandaag. Dus niet ontbeten.
L: smoothie (andijvie, peterselie, bleekselderij, sinaasappel, lijnzaad en chiazaad. Heb hoofdpijn van al dat geslaap. Hopelijk gaat dat na de smoothie beter.