Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Amira_ schreef:Bhriseis schreef:@ Amira: voor ik aan de shred begon (en zelfs nog tijdens de shred) zat ik gemiddeld op 1200-1400 kcal. Soms zelfs nog minder. Uiteindelijk ben ik mijn spijsvertering zowat gaan boosten, en nu denk ik na de lunch vaak: ohjee, ik ontplof nog wel eens... maar anderhalf uur later gromt mijn tonnetje alweer hoorIk sla om de vijf dagen fruit in, en dat snijd ik en doe ik in bakjes in de koelkast, ik ben sowieso veel te lui om elke dag ananas te staan snijden
Ik vul elke dag op voorhand netjes mijn eetmeter in, zodat ik zeker genoeg binnenkrijg op een dag, en verder is het smullen maar
Ik heb véél meer energie en raad eens... sinds het begin van de shred ben ik een kg afgevallen (en vele centimeters), en tot nu toe kom ik geen gram bij. En zelfs al zou dat zo zijn, dan is dat zo erg niet, Jillian traint alles wel strak
![]()
Maar heel erg bedankt voor het complimentje, het kostte me wel wat wilskracht om normaal te durven eten
Ik zit meestal rond de 900-1100 kcal. Veel te weinig want ik groei ook nog. dat fruit inkopen en snijden en in de koelkast doen is een heel goed idee, ik heb meestal wel trek in fruit maar dan ben ik te lui om het te snijden haha. Mijn energie is ook echt 0.0 de laatste tijd, dus het zou ook wel lekker zijn als die daardoor ook wat meer wordt
Ayla schreef:+ 'n cakeje met chocolade stukjes die ik niet kon weerstaanO/L: halve Italiaanse bol met gehakt, halve met gehakt + 1 glas coolbest jus d'orange
A: boerenkool met komkommer in 't zuur + 'n stukje rookworst
D: bakje halfvolle bananenkwark
Geen ontbijt eigenlijk aangezien ik tot bijna half 1 in bed lag en 1 uur ging lunchen. Daarna zo'n 2 uur gewinkeld, 3 kwartier gefietst en de paardjes gevoerd, vanavond ga ik niets meer doen.