Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als abonnee ontvang je elke maand een zending (zending = levering) bestaande uit 4 delen, voor een prijs van € 19,80 per zending
(deel 1: € 1,50 en alle overige delen € 4,95).
VRAAG: Wat is mijn voordeel als ik een abonnement op Taarten decoreren neem?
ANTWOORD: Je ontvangt 5 exclusieve cadeaus
Alle delen worden gratis thuisbezorgd
Je mist geen enkel nummer
Je hebt geen langdurige verplichting: je kunt Taarten decoreren te allen tijde opzeggen
Er is geen risico. Je kunt Taarten decoreren te allen tijde opzeggen, een e-mail, postkaart of telefoontje is voldoende.
Je cadeaus mag je altijd houden.
VRAAG: Waar heb ik recht op bij een abonnement op Taarten decoreren?
ANTWOORD: Bij de 1e levering ontvang je het volgende nummer gratis.
Bij de 2e levering ontvang je een sugarcraft gun met 13 uitstekers en 8 spuitmondjes van roestvrij staal.
Heel handig om fijne details en effecten als eetbaar gras en funky haar toe te voegen, of om koekjes in diervorm te maken
Bij de 3e levering ontvang je de handige taart-caddy waarmee je taarten makkelijk kunt vervoeren. Met handgreep en veilige sluiting. Hoogte van de doorzichtige plastic deksel 15 cm, diameter van de bodem 32 cm.
Bij de 4e levering ontvang je de handige bewaardoos. Bewaar al je decoratiehulpmiddelen en gereedschap bij elkaar in deze handige bewaardoos.
22 x 12,5 x 12,5 cm
Bij de 5e levering ontvang je de set siliconen bakvormen. Antikleefvormen, gemakkelijk te reinigen, set bestaat uit 12 cupcakevormpjes en 2 bakvormen voor biscuitgebak (diameter 20 cm)
ullaatje schreef:Ach ik moet nog zoveel leren, maak me er niet zo druk om hoor.
Als ik niet meer wil zeg ik op, ook prima toch.