Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patriciavt schreef:dancertje wat een leuk idee!! Lijkt me wel een behoorlijk lastige opgave om dat vrouwtje met die zwarte jurk te boetseren!!Ben benieuwd hoe je dat vorm gaat geven!
Booooo is het gelukt met je pig in de mud-taart?? Ik doe het net als Kinke zegt, ik klop het zelf wel op (met klopfix) voor vulling
Edit: Foto ziet er goed uit zeg![]()
Enige wat ik me dan afvraag, wordt het geen bende met aansnijden?
Denk dat ik er zelf voor zou kiezen om het toch opte kloppen zodat de massa wat steviger wordt
![]()
Oef Ingrid, das een flinke kluif!! Mijn 2 1e stapeltaarten waren voor 35 pers(25-20-15) en das véééél werk!! Wat betreft zwart, kun je niet 50/50 doen? Marsepein met zwart fondant erdoor?? Dan wordt het elastischer, ik vind het érg prettig werken en het scheurt niet bij mij (terwijl mijn 1e taart wel scheurde, dat was alleen marsepein) De fondant van de bakzolder (begreep dat dat zelfde is als Zeelandia??) is heel fijn!
sammiesam ik heb nog niet eerder bakspullen gezien op de grand bazaarMaar nu is het ook alweer jaren terug dat ik daar was + ik was toen niet op zoek naar bakspullen, kan ook zijn dat ik ze heb gemist
Chantal je bruidspaarden zijn echt supercute! Echt hartstikke goed gelukt!!
nokie, wat heb jij het druk zegGoed op je grenzen passen, het is niet leuk om nee te zeggen (ik kan dat ook niet zo goed
) maar het moet wel leuk en werkbaar blijven... Zo'n communie wordt vast niet pas een paar dagen van tevoren gepland, hadden ze daar eerder mee moeten zijn
meggiemeg ik heb die cutterset ook, érge leuke letters
*gaat straks googlen op een red-velvet-cake*Klinkt wel leuk en als ik jouw
zie dan ws ook érg lekker
nokie, lijkt me een goede oplossing en idd, ben benieuwd hoe ze er tegen aan kijkt als ze zelf aan de slag is gegaan
Oei Falona.. Dat is niet fijn.. Je lijf gaat idd compenseren als je een lichaamsdeel niet kan bewegen zoals je dat gewend bentMisschien als je knie straks beter is even een bezoekje aan de osteopaat??? Even alles weer recht laten zetten! Dat ga ik zelf ook doen eind mei, dan is het 8 maand na mijn ongeluk en ik kan inmiddels weer aardig uit de voeten
TT wat een leuke cuppiesZien er lekker uit
Cakepops zien er ook lekker uit
Zo, bijgelezen. Omdat mijn taart vrijdagavond laat pas klaar was, ik gisteren moest werken de hele dag en daarna gelijk doorging naar het bevrijdingsfestival hier (mijn vriend was al daar toen ik klaar was met werken) moet ik nu de bende in de keuken nog verder opruimen
Denk dat ik ook alle restjes marsepein en fondant even uit ga zoeken, ik heb nu zóveel restjes in zóveel bakjes... niet handig![]()
De kleinste restjes of waar al tylose inzit ga ik maar weg gooien
dancertje schreef:ja de kleren moet ik zelf maken het verschilt per poppetje hoe ik dat doe zal anders foto's maken deze week voor je
dancertje schreef:Vraag wat ze willen misschien kun je de taart al een dag eerder bakken zodat je gelijk kunt vullen en afsmeren en al zorgen dat de gewenste kleuren enzo gekleurd zijn.
En bij voorbaat het ontwerp makkelijk houden