En als je water gebruikt ongeveer diezelfde hoeveelheid.Maar als je niet op vet hoeft te letten zou ik dit afraden! Je hebt vet nodig! Ik doe dit alleen omdat ik een bizarre hoeveelheid koolhydraten eet en kh+vet is voor mij= tientonnertje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En als je water gebruikt ongeveer diezelfde hoeveelheid.
En de hond is nu erg moe, op naar m'n paard en bij terugkomst verse soep

Vind de markt echt zo leuk! Zeker op zaterdag dan zijn er ook gewoon zoveel mensen! Hele andere sfeer dan op dinsdags of vrijdags.

phormicola schreef:Oh ja, helemaal vergeten Judith! Ik roerbak/bak vaak in citroensap zodat ik m'n vetinname kan beperken. Vooral met kip en vis is dat erg lekker!
Vandaag at ik al bizar weinig vet, dus mag ik wat olijfolie gebruiken
Beetje jammer, hele anti-aanbak liet los. Ik ging een gerecht met kip maken en had trouwens ook al wat olijfolie in de pan..
)
phormicola schreef:wow, wat raar Roelke! Ik krijg helemaal het gevoel dat ik m'n excuses aan moet bieden

, ik zie hem al helemaal de tuinen in lopen.
Toch altijd zo duur daar in de bios! Heeft iemand nog andere leuke ideeën? Vind dat je wel hoort te snacken in de bios namelijk maar ben sinds mijn gezonde patroon niet meer naar de bios geweest..
, daar doe ik de vis altijd mee bradem, krijgt het zo'n lekker romig smaakje
) dat vind ik heerlijk
En mag je weer niet drinken
Hij was te vettig, er miste frisheid. Ik weet niet precies waar het mis is gegaan, of teveel vlees/bot in verhouding tot de rest, of te ver laten doorkoken/inkoken. Ik zal het me stiefvader eens vragen. Gelukkig was niet heel me maaltijd mislukt want mijn zelfgemaakte Bruschetta was echt ongelofelijk lekker! Zeker iets dat ik ga onthouden en vaker ga maken en het is ook zoo simpel. Heb nu een groot glas melk om toch een soort 'vol' gevoel te creeëren en dan koop ik vanavond in me pauze misschien nog wel een broodje als ik toch nog honger heb. Want een half schaaltje soep en 4 bruschetta's is niet een hele vullende avondmaaltijd natuurlijk.
Kwam wel een ander heel interessant boek tegen en zit nog te twijfelen of ik hem zal kopen. http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
Lukt niet helemaal natuurlijk. Maar hoe zit het dan met after dinner thee? Want ik heb juist thee die je eten helpt te verteren zeg maar en dat vind ik ook super lekker na de maaltijd omdat het een beetje zoetig is.
Maarja ik hou wijselijk mijn mond haha
Ik zie het maar als foodbijbel. Vind het boekje van Kyra de Vreeze eigenlijk leuker/gezelliger.
Natuurlijk is het wel verleidelijk als er een bak paaseitjes voor je neus staat, maar ik kan redelijk nee zeggen tegen mezelf dan. En ik heb dan ook niet dat ik midden op de middag ineens iets te snoepen wil, dan heb ik gewoon trek en eet ik iets. Maar als het dan toch 'fout' gaat, en ik neem één chocolaatje, dan volgt de zin naar meer meteen
Goede reis in elk geval!