Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hesterve schreef:Colway schreef:Ik hou dus echt niet van snoeptomaatjes/cherry tomaatjes en ook niet van wortels...baal ik echt van, m'n vriend snoept ze wel vaak en da's natuurlijk hartstikke handig, makkelijk en gezond.
Waar heb jij je blauwe bessen vandaan Malu? ik eet eigenlijk nooit bessen
Heb je weleens tomaat zonder de zaadjes en dat natte geprobeerd? Dat is nl een stuk minder zuur je kunt er dan ook nog wat peper en/of zout opdoen. Misschien dat je het zo wel beter te doen vind. Zelf koop ik af en toe en vleestomaat ,daar zit weinig van dat natte in en is niet zo zuur. Die snij ik in plakjes voor op brood samen met hüttekäse en peper+zout
Blauwe bessen vind ik ook heerlijk. Gelukkig staat er 3 x per week een groenteboer om de hoek daar haal ik ze dan 1 doosje voor 1 euro.
Soms vind je ze ook in de vriezer bij de supermarkt.
Roelke_ schreef:Grappig dat veel van jullie een tomaat of rauwe wortel niet zo kunnen waarderen.. ik ben er wel gek op en eet groente liever rauw.
phormicola schreef:Malu, ik heb daar idd wel van gehoordGeen idee of het echt beter is, maar ik ga het niet proberen. Ik vind whey duur zat en meer kan ik er niet aan uitgeven
Wat whey betreft, kan heel goed dat het niet spieropbouwend is. Het is meer dat je door de whey makkelijker, goedkoper en met minder kcal aan je eiwitten kunt komen
_Malu_ schreef:phormicola schreef:Malu, ik heb daar idd wel van gehoordGeen idee of het echt beter is, maar ik ga het niet proberen. Ik vind whey duur zat en meer kan ik er niet aan uitgeven
Wat whey betreft, kan heel goed dat het niet spieropbouwend is. Het is meer dat je door de whey makkelijker, goedkoper en met minder kcal aan je eiwitten kunt komen
Welke van Whey heb jij ? Heb ze bij de tuinen wel zien staan, maar t zijn er zoveel en ze zien er nogal agressief uit die bussen... wil eentje die zo natuurlijk mogelijk is ...en zonder lactose