Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Liek_ schreef:Nee stond er niet op maar seriously?! Lasagne is gemaakt van PASTA en de saus van TOMAAT. Hoe moet je nou in godsnaam bedenken dat daar niet vega is? Ik heb het nu los gekocht, losse bladen en losse saus en daar zit niks in. Dus waarom dan wel daarin?!
Niet heel vervelend bedoelt maar ik denk dat je toch, zeker als vegetariër, altijd de etiketten wel even checkt? In saus zit echt wel wat meer dan alleen tomaat. Ik snap je idee welMaar toch. Nja goede leer voor de volgende keer
_Nicky schreef:Liek_ schreef:In de saus die je aan moet maken. Baal er gewoon van dat ik er bewust voor kies om geen vlees te eten en dat het op zo'n manier dus toch gebeurt.
In de pastasaus van Euroshopper zit het ook.
Ik ben heel benieuwd naar het gerecht met brandnetels
Liek_ schreef:In de saus die je aan moet maken. Baal er gewoon van dat ik er bewust voor kies om geen vlees te eten en dat het op zo'n manier dus toch gebeurt.
Magrathea schreef:Jeej, vanavond vegetarisch gourmetten! Spannend!
@ffe, waarom moet je nog perse vlees eten dan? Tja het is misschien raar voor je omgeving, maar als je bij je standpunt blijft zul je uiteindelijk mensen tegenkomen die je keuze respecteren!
Magrathea schreef:@ffe, waarom moet je nog perse vlees eten dan? Tja het is misschien raar voor je omgeving, maar als je bij je standpunt blijft zul je uiteindelijk mensen tegenkomen die je keuze respecteren!