Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan maak ik ook vaak wel eens iets met 'gehakt' ofzo. Maarja ik heb gewoon geen tijd om vaak te koken en als ik het wel doe, pak ik gewoon wat we in huis hebben. _Tara_ schreef:Liek_ schreef:Nee stond er niet op maar seriously?! Lasagne is gemaakt van PASTA en de saus van TOMAAT. Hoe moet je nou in godsnaam bedenken dat daar niet vega is? Ik heb het nu los gekocht, losse bladen en losse saus en daar zit niks in. Dus waarom dan wel daarin?!
Niet heel vervelend bedoelt maar ik denk dat je toch, zeker als vegetariër, altijd de etiketten wel even checkt? In saus zit echt wel wat meer dan alleen tomaat. Ik snap je idee welMaar toch. Nja goede leer voor de volgende keer
Denk het wel hoor, als ik vlees of vis zie tegenwoordig denk ik gelijk aan die walgelijke beelden! Maar goed je weet het nooit!
toch leuk dat zij er ook af en toe voor kiezen om vleesloos te eten!
maar goed. Ik lustte nooit echt graag vlees en ben nogal dierenfreakje zodus en uiteindelijk kon ik ze overtuigen om door de week vegie te eten
Mijn ouders, omgeving, vrienden, niemand die begrip kan opbrengen voor mijn keuze, elke keer weer opnieuw. En dan denk ik waar zagen jullie nu om, hebben jullie er nu last om? Het is zinloos, stom, wat is er nu lekkerder dan een sappig stuk vlees, daar kan ik geen begrip voor opbrengen, vleesvervangers zijn karton --> is ze nu weer karton aant eten?, en zo voort..
) maar gemixt lust ik het wel of erin verwerkt enzo dan wel. Wel verslaafd aan wortelen. Iemand ideetjes? Ik hoor ze graag! _Nicky schreef:Liek_ schreef:In de saus die je aan moet maken. Baal er gewoon van dat ik er bewust voor kies om geen vlees te eten en dat het op zo'n manier dus toch gebeurt.
In de pastasaus van Euroshopper zit het ook.
Ik ben heel benieuwd naar het gerecht met brandnetels
Ik heb overigens niets erg zorgvuldig nagemeten en van de brandnetels heb ik ook de steeltjes gebruikt, volgens mij wat het de bedoeling dat je alleen de blaadjes gebruikte, maar desondanks, érg lekker, en wat moet je anders met die steeltjes 
En ik probeer ook altijd kaas te kopen met vegetarisch stremsel, maar ik eet wel kaas in restaurants e.d. Het mag een bijproduct zijn, maar als de dieren niet geslacht zouden worden zou het er ook niet zijn, dus ik eet het liever niet. Op de momenten dat ik gelatine, stremsel oid eet werk ik net zo hard mee aan het proces, dan kan ik imo net zo goed vlees eten. Liek_ schreef:In de saus die je aan moet maken. Baal er gewoon van dat ik er bewust voor kies om geen vlees te eten en dat het op zo'n manier dus toch gebeurt.
Magrathea schreef:Jeej, vanavond vegetarisch gourmetten! Spannend!
@ffe, waarom moet je nog perse vlees eten dan? Tja het is misschien raar voor je omgeving, maar als je bij je standpunt blijft zul je uiteindelijk mensen tegenkomen die je keuze respecteren!
? Ik vind gourmet ook echt heerlijk, is ook prima te doen als vegetariër
hij mag dan een brute vleeseter zijn, soms is hij wel lief
Daarnaast kregen we nog friet en rauwkost en aardappelsalade, dus ik heb als vega zijnde goed kunnen eten bij die bowlingbaan
Magrathea schreef:@ffe, waarom moet je nog perse vlees eten dan? Tja het is misschien raar voor je omgeving, maar als je bij je standpunt blijft zul je uiteindelijk mensen tegenkomen die je keuze respecteren!
I'm weird xd
En ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik een groeiachterstand er door heb opgelopen ofzo
(ben ruim 1.80
)