Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prakkie schreef:Ik sta meestal om half 6 's ochtends op en dan doe ik puzzelplaathes maken etc. (ik wete het, maar ik wordt altijd om half 6 wakker) En dan doe ik ook meestal nog een wasje (althans wasmachine/droger aanzetten)
Om 7 uur op mijn werk, tot 5 uur werken. Ik doe elke dag boodschappen voor mijn werk en dan doe ik ook gelijk boodschappen voor thuis. 5 uur klaar, rond kwart over 5 thuis en dan eten. 6 uur/half 7 naar stal, rond 9 uur weer thuis en dan nog ff wat doen (meestal een uurtje, want dan zit mijn man meestal achter de computer). Dan rond 10 uur naar bed, filpmje/serie kijken en slapen.
Verder ben ik op ma en di 's avonds thuis (dan hoef ik niet naar stal) en kan ik ook veel doen.
En donderdag ga ik meetsal rond half 8 naar stal, vanaf 9 uur/half 10 lesgeven, Dan ben ik meestal tussen 12 en 1 uur thuis en kan ik ook veel doen.
*leest even het schema terug en bedenk me dat ik het best druk heb![]()
![]()
*
prakkie schreef:Bij mij komt de schoonmaakster idd ook op vrijdag, helemaal geweldig!
Verder swiffer ik vaak of evt. stofzuigen. We hebben 1 kat thuis, dus dat valt gelukkig mee.
Schoonmaakster doet zowiezo stofzuigen, dweilen, bed verschonen, badkamer, keuken, ramen zemen, toilet en dat in 3,5 uur. Ze stopt ook niet tussendoor om koffie oid te drinken, ze gaat gewoon aan 1 stuk door. Ze is echt een goeie!
Monique1985 schreef:prakkie schreef:Bij mij komt de schoonmaakster idd ook op vrijdag, helemaal geweldig!
Verder swiffer ik vaak of evt. stofzuigen. We hebben 1 kat thuis, dus dat valt gelukkig mee.
Schoonmaakster doet zowiezo stofzuigen, dweilen, bed verschonen, badkamer, keuken, ramen zemen, toilet en dat in 3,5 uur. Ze stopt ook niet tussendoor om koffie oid te drinken, ze gaat gewoon aan 1 stuk door. Ze is echt een goeie!
Dan heb jij inderdaad een goede!
Mayo schreef:TT, bereid je voor op heeeeeeel veel Aaaaaaaahhhh!!!!!!!'s en schietgebedjes. Ik heb ooit een 4 laags gestapeld bezorgd (ik op de bijrijdersstoel en de taart op schoot), maar pfffffff.... Doodeng! Ik had het zweet in m'n handen staan en de kramp in m'n lijf
TinkerTom schreef:Mayo schreef:TT, bereid je voor op heeeeeeel veel Aaaaaaaahhhh!!!!!!!'s en schietgebedjes. Ik heb ooit een 4 laags gestapeld bezorgd (ik op de bijrijdersstoel en de taart op schoot), maar pfffffff.... Doodeng! Ik had het zweet in m'n handen staan en de kramp in m'n lijf
Gelukig is het maar zo n 500 metermaar wel vast de proef voor volgende week want dan moet er een bruidstaar naar zeeland..een uur in de auto.....ook een stapel van 4 maar ik denk dat ik die per 2 ga vervoeren en pas daar stapelen...
Druk leventje Prakkie...hier gaat de wekker op 7 uur, kids kleden zich aan, ik smeer bammen. half 9 gaan ze naar school en dan heb ik tot half 1 de tijd aan mezelf...en daarna van kwart over 1 kwart over 3...
Mayo schreef:Ashleey_ schreef:Ik heb het geloof ik vorige keer met water en poedersuiker gedaan.. Heel dun laagje, bleef goed zitten.
Thanks! Ik heb geen zin om nu speciaal voor 1 plaatje een pot piping gel te gaan halen
Valina schreef:Hij is ook laag,...
Ik heb de hoeveelheid beslag van DLT aangehouden.
Heb nadat ik hem omgekeerd heb op het rooster wel 5 minuten een zware plank erop gehad.
Daarom is hij zo plat,..
Hoop niet dat het ten kostte van de luchtigheid gaat.......
Daarnaast wordt het best wel mikken om hem in 2 lagen te snijden.
Anders snij ik hem maar 1x door en doe ik gewoon 2 lagen vulling op elkaar!