Ik heb eens een soort icing recept van internet geplukt voor ijscakejes, maar vond het mwa. Vond botercreme lekkerder en beter werken. Als je wil kan ik kijken of ik het linkje opgeslagen heb op mijn MacBook. Die ga ik nu ophalen (werd gerepareerd).
Ashleytjuhh
Geplaatst: 07-08-10 13:07
Ik heb zeker respect voor jullie allemaal zou het zonden vinden om het op te eten zo mooi maken jullie het
Ik zou het ook wel eens willen proberen maar wat kan je dan het beste maken en moet je allemaal hebben?
Lindas2
Geplaatst: 07-08-10 13:43
@ ashleytjuhh: Zie OP
Nog een vraag: De bovenkant van mn taart is nu slagroom, als ik daar een marsepein boetseersel op zet gaat het dan smelten??
Chernique
Geplaatst: 07-08-10 13:48
Pfff, wat een gestress hierzo
Heb net m'n 3 taartjes bekleed en aan elke is er wel wat mis gegaan. Vooral de bovenste.. wat een ramp! Hij is een beetje roze geworden ipv rood, er zitten 2 kleine gaatjes in door gescheurde marsepein en de onderkant is niet zo mooi geworden.. Ben wel heel erg blij met mn middelste (witte) taartje, daar is namelijk geen een pluis op te bekennen!
Ik ga ze nu stapelen en de taarten verder decoren en dan alle foutjes proberen weg te stoppen..
Chernique
Geplaatst: 07-08-10 13:48
Lindas2 schreef:
@ ashleytjuhh: Zie OP
Nog een vraag: De bovenkant van mn taart is nu slagroom, als ik daar een marsepein boetseersel op zet gaat het dan smelten??
Nouja, als je de taart direct op het feest zegmaar brengt kan het wel, of als ie gelijk wordt opgegeten. Maar als de marsepein er even in staat gaat het uiteindelijk wel smelten..
xFioon
Geplaatst: 07-08-10 14:03
Kan je dat taartje ook gewoon vullen Prakkie, of loopt alles er dan uit?
Mooi taartje Roxyvip!
MootjeK
Geplaatst: 07-08-10 14:42
annelies_b schreef:
uit welke winkels haal je het dan wil graag namelijk een taart vandaag maken haha
In Utrecht zit De Tafel van 18, daar kun je alles halen wat je nodig hebt. Zitten op de Burgemeester Reigerstraat.
zoo ben vandaag de heledag op pad geweest eerst mijn zadel opgehaald even off topic
en toen naar de welkoop biscuitmix gehaald thnkx voor de tip en toen in overvecht in alle winkels geweest en wisten jullie dat al dat je bij pippos alles kan halen kleurstoffen mix snijder roller stond er versteld van ze hadden het er ook net pas dus ik heb mij starter pakket binnen
nu mijn staart maken
@mootjeh bedankt voor de tip ga ik ook zeker kijken
Ik kwam vandaag in de supermarkt bij de Dr. Oetker spullen een blik tegen met 'taartvulling'. Zo heette het ook echt! je had kers en aardbei, ik heb de aardbei meegenomen en ga er maandagavond een taart mee vullen. Oef, ben erg benieuwde of dat spul te eten is
annelies_b
Geplaatst: 07-08-10 19:38
nou het scheur en ik denk dat ik het gevonden heb deed het op een bakplaat en die is een beetje stroef
Ashleey_
Geplaatst: 07-08-10 19:40
Hebben ze geloof ik in de meeste supermarkten wel! Ik heb ze beide al eens gehad, vind de kersen lekkerder als de aardbeien