annepaardoes schreef:Smiths pomtips!!! Hier nergens meer te krijgen.
http://www.dutchfoodshop.nl/images/smit ... 20tips.jpg
Jawel hoor. Blijkbaar ook niet regionaal gebonden, hier in Garderen zelfs te koop en in Putten ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annepaardoes schreef:Smiths pomtips!!! Hier nergens meer te krijgen.
http://www.dutchfoodshop.nl/images/smit ... 20tips.jpg
AngelofLove schreef:Ffortuna schreef:Een Ben & Jerry's-ijs met maple leaf syrup... weet zo gauw even de naam niet meer maar er zaten walnoten in en het was superlekker! Maar die kan ik nergens meer vinden in de winkels...
Die B&J hebben ze hier in de diepvrieswinkel volgens mij...(O'cool)
Francis schreef:De witte saus van Chicken Tonight... was zo lekker met pasta maar zo ineens was 'ie er niet meer. Alle andere smaken nog wel dus vond 't heel stom dat ze juist die niet meer maakten.
Zag laatst dat er nu wel weer een nieuwe witte is, met paddestoelen, maar da's niet dezelfde als die van 'vroegah'...
Alwiene schreef:Dat riep iemand anders hier toen ook al, maar ik heb me rotgezocht maar niks gevonden??
Ik heb nu die andere hier, hij líjkt er wel op, maar toch haalt ie het niet bij de orginele cream and chives, hij heeft gewoon niet hét..
vanny55 schreef:fienaaa schreef:De chips van Lays, uuh ligtblauwe kleur was de zak... Cream&Onion !
Wat was die lekker... Snik... R.I.P:P
Die is bij de Aldi nog gewoon te krijgen hoor.![]()
We hebben er hier nog 2 zakken van liggen.
hobbelheks schreef:Francis schreef:De witte saus van Chicken Tonight... was zo lekker met pasta maar zo ineens was 'ie er niet meer. Alle andere smaken nog wel dus vond 't heel stom dat ze juist die niet meer maakten.
Zag laatst dat er nu wel weer een nieuwe witte is, met paddestoelen, maar da's niet dezelfde als die van 'vroegah'...
ohhh oliebol ja nu help je me weer herinneren francis die was heerlijk!
ook hadden z evroegah ene ketjapvariant, is ook niet meer
fienaaa schreef:De chips van Lays, uuh ligtblauwe kleur was de zak... Cream&Onion !
Wat was die lekker... Snik... R.I.P:P
c_alsemgeest schreef:Ik zat even na te denken...
wàt?!?
Ja denken doe ik ook weleens...
Vroeger, heul vroegâh had smiths een chips smaak...
de 'gewone' chips, met een pittig/peperig smaakje.
Ik kan me ook herinneren dat smiths toen meer apparte smaakjes had, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
De zak was, als ik het mij goed herinner, licht blauw...
Het was een jaar of 15 geleden?
Wie weet welke ik bedoel?
TurdusMerula schreef:Het valt me op dat ik van heleboel dingen het bestaan allang was vergeten (die m&m's bijvoorbeeld). Krijg er dan wel weer zin in om die dingen weer eens te proeven...
Bestaan die Smarties in zo een koker eigenlijk nog?
c_alsemgeest schreef:oh ik herinner me weer wat
een ronde massieve chocolade bal met een soort van sinaasappel verpakking, was ook even groot.
Je moest erop slaan en als je het dan openmaakte viel het chocolade in partjes uiteen. Het chocolade had een lekkere sinaasappel smaakGeen vulling oid... gewoon een smaakje