Oh vorige jaar hier om de hoek was bij de kruitvat alle paas lekkernijen 1+1 gratis. en de doosjes kostte 1.5 geloof ik. nou heb vorige maand me laatste doosje naar binnen gewerkt lekkkkkkkkker!!
ClaudiaHS
Geplaatst: 16-02-12 19:51
En iedereen zo vrolijk roepen dat ze bij de Plus liggen. Nou ben er vanmiddag geweest, niet dus
Hier in nijmegen heb ik ze nog helemaal nergens gezien Als iemand uit mijn omgeving de goude tip heeft? :d
capopjekop
Geplaatst: 16-02-12 20:10
Maf dan dat ze hem bij onze kleine plus in Druten ze wel hadden. Had ze binnen 2 dagen op, heb me nog ingehouden
Anoniem
Geplaatst: 16-02-12 20:11
BarockPinto schreef:
En iedereen zo vrolijk roepen dat ze bij de Plus liggen. Nou ben er vanmiddag geweest, niet dus
Ik ben geweest en die in rucphen heeft hem wel! Heb maar 2 bakjes meegenomen, chocolade en witte vulling. Ik ben benieuwd hoe die met choco smaakt!
ClaudiaHS
Geplaatst: 16-02-12 20:12
Ze hadden hier alleen een stelling met kleine eitjes en Mallowcakes. Ik wacht wel tot ze bij de kruitvat weer zijn. Dat zal wel niet zo lang meer duren hoop ik.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 16-02-12 23:24
Jullie horen het gauw genoeg van me als ze er weer aan komen bij het kruidvat!
keona
Geplaatst: 21-02-12 18:16
ja we hebben vandaag gescoord,ze hadden ze in belgie(aubel) bij de GB.heb 2 doosjes gekocht. aggelopen week ook gaan kijken bij een plus supermarkt in zuid limburg maar daar hadden ze nog niet eens een normaal paasei in de winkel liggen.
Voor de Belgen: ik heb ze gisteren bij de Colruyt gevonden! Zag de eieren staan in het rek en dacht meteen aan dit topic, had dit zien voorbij komen toen het net geopend was. Hadd ze daarvoor nog nooit gezien en moet zeggen, ze zijn zijn voor herhaling vatbaar, njam
blazelover
Geplaatst: 27-02-12 14:41
bij de carrefour in belgie staan ze er ook gewoon al hoor! ik vond ze trouwens anders smaken dan vorig jaar klopt dat?