Nu nog vruchtjes.
Ik heb ook wat potplanten gekocht voor in de tuin en komend weekend nog ff wat meer inslaan. Misschien ook wat tomatenplanten, peterselie, zelfde gedoe als vorig jaar. Wordt het toch nog wat met mijn tuin.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Worden mijn aardbeien ineens weer groen en groeien er ineens 2 groene scheuren uit de pot waar de paprika's in stonden vorig jaar. Ik denk dus dat een van de vruchten die eraf gevallen is vorig jaar nu plantjes brengt 
Hij is nu 8 bij 6 meter en kan daarbuiten ook dingen planten (wat konijnen niet lusten
). Morgen komt als het goed is mijn gaas!! Jeeeej!!

Als het zo door gaat kan ik die al vrij vlot eten. Misschien wel met mijn eigen radijsjes
Mijn plantjes beginnen het net te doen! Haha!
Zaterdag was hier geraniummarkt en daar heb ik aardbeienplantjes, rode paprika, rode peper, andijvie, snackkomkommer en een roma tomaat gescoord
Die durf ik nog niet te planten! Eerst het gaas dicht en hekje ervoor! Thuis heb ik nog cherrytomaten, bloemkool, rucola, sperziebonen, paprika, peper, olijf, peterselie, wortels en komkommer staan
Een deel als zaad en sommige als plantjes al
)
) ranna schreef:Mensen met een JW (Japanse Wijnbes)
Hoe doen die van jullie het? Lopen die al uit?
Ik vrees dat de mijne de winter niet heeft overleefd net als de kiwi, grrrrrrr.
Is vorig jaar mooi uitgelopen en beloofde heel wat voor dit jaar maar zit nog steeds geen blad aan, zelfs geen poging daartoe.
die is van vorig jaar. heb er niets aan gedaan... wanneer en hoe had ik die moeten snoeien?