Veel supermarkten hebben tegenwoordig brood van gister te koop voor een veel lager tarief. Albert heijn tot 11, Jumbo en Lidl. Andere misschien ook maar heb ik hier niet. Dan heb je dus wel de keuze.
Maar zoals meerdere hierboven ook zeiden het concept van tgtg is niet dat je een keuze hebt.
Vandaag een verrassingpakket en een Oranjepakket opgehaald bij twee filialen van het Kraayennest. Ben zeer happy met beide.
Het verrassingspakket: vier harde broodjes, een ‘normale’ croissant, twee andere croissants, een kaasstengel, twee verschillende bruine broden, en deze doos met mini crompoucen (die bij elkaar al bijna 10 euro zijn). Het oranjepakket had zo’n zelfde doos en een doos met oranje gebakjes (kraayennestjes). De waarde is ook altijd heel ruim.
Het bezoek zal de komende twee dagen niet omkomen van de honger.
Oh en ik vind dat iedereen teleurgesteld mag zijn over de inhoud van een TGTG, ook als het wel de waarde haalt. Je betaalt, je laat je verrassen… soms pakt de verrassing leuker uit dan andere keren. Knap als je nooit teleurgesteld bent hoor, dan ben je een beter mens dan ik.
fohadie
Geplaatst: 17-06-24 21:04
Prairy schreef:
Ik ken het concept al een paar jaar, dat is het probleem ook niet. Maar een keer teleurgesteld zijn in wat je krijgt, dat is toch niet raar?
Natuurlijk is dat niet raar! Ik begreep je denk ik verkeerd. Ik ben ook wel eens teleurgesteld geweest in een pakket. Had voornamelijk sla/salades Welliswaar 5 verschillende varianten sla, maar toch. En een pak caramelvla. Was bij een supermarkt.
Gisteren 2 pakketten bij het tankstation opgehaald, die hebben er ook een soort van bakkerij bij. 4 belegde broodjes, 2 oranje crompoucen, een mini appeltaartje, een soort van bossche bol, 2 bakjes met mosterd-dille blokjes kaas. Die crompoucen waren erg lekker trouwens
Bienotje
Geplaatst: 17-06-24 21:15
Vandaag bij bakker bart opgehaald, die heeft vaak wel kaasstengels die ik dan met ophalen gelijk aan mijn jongens geef.
Die laatste zijn aan de prijs, dus haalt de waarde wel. Geen uitblinker ofzo, maar wel oké.
Dallista
Geplaatst: 21-06-24 22:18
Leuke pakketten toch weer die worden genoemd!
Hier vanavond ook niet ontevreden. Sushi van Wok de Molen. Ik ga morgen de hort op en haal dan graag de avond ervoor een box (of twee) op, zodat ik een leuke lunchbox kan samenstellen. In dit geval had één natuurlijk ook volstaan, maar goed, er wordt door meerdere mensen goed van gegeten.
friezenfan2
Geplaatst: 22-06-24 17:32
Ik dacht vandaag ik probeer weer eens een pakket te scoren en het is gelukt. Best weer een mooi pakket.
Net een box bij het Kraayennest gehaald. Daar zeg ik U tegen! Acht appelflappen en aardbeien goodies. We hebben weer gasten een paar dagen, dus komt erg goed uit.
Ik heb voor het eerst in best een lang tijd weer eens een pakket gehaald. Klopt het dat de hype een beetje voorbij is? Ik zie ineens best veel leuke pakketten online staat
Anyway, ik had een bomvolle tas met broden van de Plus Super fijn! De waarde lag rond de 17 euro.
Ik heb in de herst wel eens eens een pompoenbox voorbij zien komen en dat kon je dat in een weekend ophalen maar ik kon niet verzinnen wat ik met 4 pompoenen kon.
Dit ziet er best oke uit, je zou een alarm of reminder in je telefoon kunnen zetten en de app geeft ook altijd een half uur voor de ophaaltijd een melding toch.
Blue_flower
Geplaatst: 27-06-24 16:40
tones schreef:
Ik vind dit best wel raar.
[ [url=m/hLMgmU.png]Afbeelding[/url] ]
Tegen die tijd ben ik het allang vergeten.
Kijk eens op de website van Veggiebox wat ze doen. Als je dat iets moois vind kun je dus tegen weinig, veel goeds doen.
FrNo
Geplaatst: 27-06-24 17:49
Zet het in je agenda, en maak een alarm op je telefoon. Door de omschrijving lijken het me ook producten die waarschijnlijk nog wat langer mee kunnen gaan de gewone tgtg producten. (Door een andere vorm of gewicht ipv tegen de datum)
Marcella
Geplaatst: 29-06-24 14:48
Kan niet meer inloggen op togoodtogo.
friezenfan2
Geplaatst: 29-06-24 15:29
Apart, ik kan de app gewoon openen.
Marcella
Geplaatst: 29-06-24 15:31
Het is gelukt via omweg met goede email. Hij weigerde ook code te vesturen naar mail.
Schijnbaar moet je eerst gaan mopperen voor iets lukt.
schaapie18
Geplaatst: 15-07-24 11:38
Mooi pakket van de slager op kunnen halen. 11 stukken vlees voor maar €5. Heel blij mee
Ik had voor het eerst in tijden weer een pakket van de bakker en dat was véél. Ik hoop altijd op wat zoetigheid maar dit was vooral brood. Hamkaas croissant, kaas croissant, 2 gewone croissants, 7 harde broodjes, zak met 10 kleine witte bolletjes, 5 krentenbollen en nog 4 broden. Het was gewoon een hele shopper vol.
Wij hebben geen enorme vriezer maar gelukkig kon ik gisteren al twee mensen blij maken met brood dus alles komt wel op.
Ik ben ook weer steeds meer aan het kopen Super handig dat er veel meer te koop staat de hele dag door.
Ik heb twee verrassingspakketten gehaald afgelopen week. Bij de Plus kreeg ik een stuk oude kaas, soeppakket, vlees, en nog wat kleinigheidjes. En het pakket van de Aldi was mega 9 broccoli stronken, 4 sla kroppen, een zak met harde broodjes en boreks, roerbakgroente, taugé, vlees, pudding.. Mijn ouders waren blij met het vlees, en onze koelkast zit ook weer vol En vanochtend nog een heel mooi broodpakket van de Plus, met een stuk of 7 zakken broden en broodjes en nog een bakje vega saucijzenbroodjes
Dallista
Geplaatst: 01-08-24 11:49
Leuk pakketje van bakkerij het Kraayennest, met Frans thema voor de OS.
Mandyy
Geplaatst: 03-08-24 17:23
Groot pakket van de Plus. Nasi verspakket, tonijn, varkensfilet, zoete aardappel, aardappelblokjes en witte kool.
Dallista
Geplaatst: 05-08-24 17:18
Weer een mooi pakket! Voor 5 euro, slagroom schnitt en een citroen merengue taart, lekker fris met dit weer.
Gebak, yummy. De supermarkt hier heeft eigenlijk nooit meer pakketten, want ze hebben nu een bak voorin de winkel staan met alles wat vandaag verkocht moet worden met 35% korting.