Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chamion schreef:Houden jullie nog rekening met combinatieteelt? (dus bepaalde combinatie planten zorgen ervoor dat ze beter groeien of de uien die de wortelen beschermen tegen wortelvlieg enz. Maar ook dat je absoluut geen aardbeien en kolen naast elkaar moet neerzetten? Of peterselie en sla niet bij elkaar kunnen (sla op opgegeten door ongedierte en trekt energie weg van de peterselie waardoor deze ook niks doet)
Qua die rij courgette, het ziet er heftig uit maar in de praktijk komen daar mijn maximaal 5 planten te staan die alle ruimte krijgen.
hyppolyte schreef:Bij mij gaan de plantjes als een jekko! Alleen de aardbei blijft wat achter (alleen het dure zakje, die ander doet het wel braaf)
Ik ga pas later met die ren bezig, vriend van me heeft hout voor me, dus kan 'm wel alvast bij hem in elkaar zetten, dat scheelt. Ik maak ook zo'n tunnel denk ik, dan kunnen ze ook mooi de borders doen, gewoon ook zo'n verplaatsbaar ding, lijkt me prima
.
Die kast zag er trouwens ook tof uit! Leuk bedacht zo!
chamion schreef:Slakkenkorrels onder een stukje regenpijp met vochtige grond.
Dames (oke en enkele heer die hier zit)
Voor iedereen die nog water opslag zoekt voor zijn of haar tuin. Ik kwam deze tegen;
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =lr&pos=28
Helaas voor mij te ver weg. Maar gratis is echt heel wat, want die dingen zijn zelfs 2de hands vaak boven de 100 euro!
chamion schreef:Slakkenkorrels onder een stukje regenpijp met vochtige grond.
Dames (oke en enkele heer die hier zit)
Voor iedereen die nog water opslag zoekt voor zijn of haar tuin. Ik kwam deze tegen;
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =lr&pos=28
Helaas voor mij te ver weg. Maar gratis is echt heel wat, want die dingen zijn zelfs 2de hands vaak boven de 100 euro!
Macs schreef:Jongens, ik had paprikazaad uit een paprika gehaald en ze zijn ontkiemdMaar gaat dat wel paprikaatjes geven?
Quir schreef:Alleen, wat zijn redelijk makkelijke (en dankbare) soorten groente en fruit om mee te beginnen?