ingrid: Leuk, zo'n bonte. Als het echt je vaste bijrijdpaardje wordt verwachten we natuurlijk wel een foto.
Wat moet ik me voorstellen bij borduren? Is dat op zo'n matje/roostertje van stof zeg maar en dat je daar dan met wol oid een patroon op maakt? Gaat het ondertussen al weer wat beter trouwens?Hedwig: Goed opgelost van die opdracht, ik heb altijd zo'n hekel aan mensen die niet meewerken aan een groepsopdracht.
Sizzy: Hoe was je buluitreiking? Gek woord trouwens, hoor je hier in België nooit.
Ow, ik lees het al, sorry.
Wel spijtig dat je moeder niet mee kon. Wat is dat dan voor lunch op vrijdag? muppet: verstandig dat je even rustig aan doet! Hoe gaat het vandaag? Spannend van je motorrijlessen!
Sanne: Een neusoperatie, spannend! Wel goed dat je een datum weet, dan kan je je daarop richten. Leuk he, zo'n paar dagen vrij, kan je even bijkomen.
Katja: Co is leuk! Is dat de piste waar hij in loopt? Of een paddock? Wel leuk dat die zo droog ligt, dat kan van onze paddock momenteel niet gezegd worden...
Kady: Ik ga mee met het advies. Ben benieuwd wat de huisarts zegt!
denice: zwerende steenpuisten.
Moet zeggen dat dat bij mij niet echt werkt hoor, zo heb ik lactose-intolerantie, maar soms kan ik zo'n enorme zin hebben in warme chocomelk of vanillepudding dat ik dat toch eet, hoewel ik me erna beroerd voel.
Dat verhaal van je oom.
Pivanti: Spijtig van je TTT.
Dat kijken moet je inderdaad echt overdrijven.Zooo.
En nu ga ik even koffie drinken met m'n moeder.

) maar ergste misselijkheid en bonkende hoofdpijn is godzijdank weg 

dan halen er een paar lekker broodjes, beleg etc
Da's alvast op een leuke manier het weekend ingaan.