Mijn avondeten was vandaag helaas patat met een kaassoufle. Ze waren per ongeluk ontdooit dus moest het gegeten worden. Ochja kan verder ook niet zo veel kwaad af en toe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pianka schreef:Denice en Pascaline, heel veel sterkte en ik weet zeker dat jullie het beide kunnen! Jullie zijn al zo sterkt dat je het WILT veranderen, en dat is vaak de eerste stap al![]()
Mijn avondeten was vandaag helaas patat met een kaassoufle. Ze waren per ongeluk ontdooit dus moest het gegeten worden. Ochja kan verder ook niet zo veel kwaad af en toeHeb dr alleen niet van kunnen genieten, het smaakte me niet
denice schreef:Pascaline schreef:Ik ga naar een psychotherapeute en naar een kinesioloog, maar die werken absoluut niet op het eetprobleem, maar om de onderliggende problemen, waardoor een eetsprobleem ontstaat...
ik wil het gerust allemaal uitleggen, maar heb nu even geen tijd
hey..! ik vind het echt kl ote voor je, ik herken mezelf echt zoo goed in jou!!
ik heb het nou al twee dagen niet gedaan en ik moet zeggen ik ben trots op mezelf. ik wil er zo graag alleen uitkomen zonder al die hulp, maar het beste is topch echt hulp zoeken.
ik heb echt heel erg veel aan iedereen hier die het wel gezond doet en daarom gaat het met mij altijd beter als ik hier regelmatig post.
als je wilt praten, pm staat open, had er laatst al een voor je gehad..
ik dacht eerst dat dat de makkelijkste manier was om af te vallen, en tegenwoordig is het voor mij een way of life geworden. ik ga nu sterk wezen en er alles aan doen die weg te krijgen en gezond en fit te zijn!
Annetje schreef:wil niet door zo'n uitschieten aankomen, of minder snel afvallen namelijk.
Riëtte schreef:Nee, ik kom niet op 24 uur, vul alleen de grote lijnen in, ter compenstaie van bv het broodbeleg dat ik niet meereken, en af en toe een glas ranja-light, waar toch echt meer inzit dan helemaal niks
Ik heb geen zin om zo verschrikkelijk pietje precies met de calo's om te gaan, als het maar in grote lijnen klopt.
Kom aan inname toch wel wat hoger uit(1900), heb heerlijk zitten taaien in de pannenkoeken (417 gram, oeps!), nadeel dat er veel calo's inzitten, voordeel dat ik stampie vol zit en de eerste paar uur zeker geen zin meer heb in vreterij...