Too good to go

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 09:37

Ziet er goed uit! Nog nooit van dubbeldekker tompoucen gehoord, al kon ik me er wel wat bij voorstellen, toch even gegoogled. Klinkt heel lekker!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 10:04

Als je nog hulp nodig hebt met opeten... :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 19:26

Hahah ja een dubbeldekker is naast de banketbakkersroom ook nog een laag slagroom. Ze doen er gelukkig niet nog een laag bladerdeeg tussen. Doen sommigen wel, maar datnis helemaal onmogelijk te eten.
En ik had hulp van mijn 3 kinderen. Toen ik boven de was ging doen hebben de dames de puddingbroodjes en 2 tompoucen uit de koelkast ontvreemd en zijn in hun klimtoren gaan picknicken. En vanmorgen op wedstrijd hebben ze in de vrachtwagen terwijl ik stond op de te zadelen lekker de gevulde koeken opgepeuzeld en 6 witte belegde broodjes :+

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 22:45

Ik kan morgen eindelijk een too good to go van een sushizaak ophalen, hetgene waar ik al sinds ik de app heb op zit te azen

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 22:26

Freyr schreef:
Ik kan morgen eindelijk een too good to go van een sushizaak ophalen, hetgene waar ik al sinds ik de app heb op zit te azen

Dit ga ik toch nooit van mijn leven opkrijgen in mijn eentje :7

Afbeelding

Die waarde van 15 euro gaat dit ook wel ruim overheen

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 00:15

Ziet er goed uit :9

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 06:57

Ik heb een beetje pech, had een bezorgbox besteld en stond zelfs op moment van levering al buiten. Rijdt postnl gewoon door en zie ik in de app dat pakket retour gaat wegens beschadiging |( hele pakket niet gezien, dus ik heb geen flauw idee of het beschadigd was en hoe ernstig. 8)7
Eens zien of ik nu een nieuw pakket kan krijgen of weer x aantal dagen/weken op mijn geld retour kan wachten als ik dat al krijg... :=

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 10:10

Freyr schreef:
Freyr schreef:

Dit ga ik toch nooit van mijn leven opkrijgen in mijn eentje :7

[ [url=m/7hs6gG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die waarde van 15 euro gaat dit ook wel ruim overheen

Buren, vrienden?

Bewaren of inveiezen weet ik niet of dat verstandig is met sushi.

silvericathy schreef:
Ik heb een beetje pech, had een bezorgbox besteld en stond zelfs op moment van levering al buiten. Rijdt postnl gewoon door en zie ik in de app dat pakket retour gaat wegens beschadiging |( hele pakket niet gezien, dus ik heb geen flauw idee of het beschadigd was en hoe ernstig. 8)7
Eens zien of ik nu een nieuw pakket kan krijgen of weer x aantal dagen/weken op mijn geld retour kan wachten als ik dat al krijg... :=

Balen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-24 20:21

Oj die sushi. Dus 5 euro voor sit betaald? Lekker. Had laatst thuisbezorgd voor 32 euro en nog niet eens zoveel haha

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 23:21

Bizar weer hoor. De waarde was boven de 50 euro, en ik had 4 euro voor dit broodpakket van de ah to go betaald.Afbeelding

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 12:08

Kookaburra schreef:
Bizar weer hoor. De waarde was boven de 50 euro, en ik had 4 euro voor dit broodpakket van de ah to go betaald.[ [url=m/v4SRBX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow!
Mooi pakket, die is wel voor herhaling vatbaar

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 17:56

Gisteren een brood pakket van de warme bakker. Gedeeld met de buren en vriendinnetje :))

3 gezinnen van brood voorzien voor de komende weken! :')

Afbeelding

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 23:22

Mijn pakket viel nogal tegen vandaag.

2 bananen choco bol
1 koffiekoek (zo'n vies ding met krenten die blijkbaar niemand wil want die krijgen we altijd :P)
1 ander gebakje
1 frikandel broodje
1 kroket broodje.

4,99€ bij de bakker. Heb daar al vaker niet echt geweldige pakketten gehad dus ik ga daar ook echt niet meer halen. Beter bij de Plus, 2 tassen vol.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 09:29

maar wat was de normale prijs geweest Prairy? Dat sommigen extreem grote pakketten geven is niet perse normaal he

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 13:19

En dat je soms een enorm groot pakket krijgt wil niet zeggen dat dat normaal is en dus elke keer moet gebeuren. Jouw pakket even snel gerekend zou die 15 euro wel halen.
Koffiekoeken zijn juist heerlijk en vooral van de bakker.
Uiteindelijk gaat het erom dat je pakket dat bedrag haalt en als jij liever daar ruim over heen wilt is deze bakkerij misschien gewoon een slecht idee. Bakkers zijn wel duurder dan een koffiekoek van de lidl bakkerij.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 17:37

Het haalde het bedrag waarschijnlijk wel, maar als ik naar een bakker ga hoop ik ook op wat anders als alleen gebak. Het is niet de eerste keer bij deze bakker, dus ik ga hier gewoon niet meer heen, dat klopt. Bakkers van dezelfde keten hebben vaak wel leukere pakketten.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 20:48

Tsja, dat blijft de gok natuurlijk ;)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 21:02

Jammer dat ze dan geen splitsing aanbrengen (verrassingspakketten en lekkernijenpakketten). Hier heb je in de praktijk dan alleen maar niet-brood in de lekkernijenboxen, en brood in de verrassingspakketten (met soms iets anders erbij, maar grotendeels toch wel broodspul).
Dan kan je goed kiezen wat je wil hebben.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 21:40

Om een splitsing te maken moet er wel meer over zijn en dat zal er niet zijn.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 22:44

Als stille meelezer wil ik hier graag op inhaken. Bij de bakkerij waar ik werk verschilt het pakket per filiaal en ook per dag, want wat heb je over? We hebben 9 filialen. Een daarvan doet naast de verrassingspakketten ook lekkernijpakketten. Dat is het enige filiaal met een grote koeling waar de gebakjes in kunnen worden bewaard.

In een verrassingspakket zit, als ik ze zelf maak meestal 3 halfjes gesneden brood, wat harde bollen, zak zachte kadetten, en wat croissants. (Mix van naturel, kaas, hamkaas en chocola)Meestal doe ik er voor zo,n €18,00 in. (Moet minstens €15,00 zijn.) Een enkele keer heb je mazzel en zit er een cake of bananenbrood oid in.dan is het pakket minsten €25,00 waard, maar anders wordt het weggegooid en dat vind ik zonde.

Maar er zijn ook collega,s die doen 4 halfjes brood, 2 hamkaascroissants, en een zak krentenbollen. Dan zit je ook op €15,00.

Het is net wat er over is, maar ik probeer altijd veel goedkopere dingen er in te doen, dan bijv. Een paar dure dingen. Dan lijkt het tenminste nog wat.

Een pakket kost bij ons €4,95

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 23:36

als je wil kiezen moet je gewoon naar de supermarkt/bakker gaan en daar gewoon voor de normale prijs wat kopen. Dat is niet wat het concept van To Good to Go is, zelf bepalen wat er in je pakket zit

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 00:45

Kinke schreef:
als je wil kiezen moet je gewoon naar de supermarkt/bakker gaan en daar gewoon voor de normale prijs wat kopen. Dat is niet wat het concept van To Good to Go is, zelf bepalen wat er in je pakket zit

Helemaal mee eens!

Krijg vaak klanten die het witbrood dan niet willen, maar ik mag het ook niet weggooien van ze. Wat wil je dan wat ik er mee doe?! Voer het desnoods aan de eendjes.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 07:18

Kookaburra schreef:
Bizar weer hoor. De waarde was boven de 50 euro, en ik had 4 euro voor dit broodpakket van de ah to go betaald.[ [url=m/v4SRBX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 07:20

Mogen ze best aan mij geven hoor, dat witbrood. Yummy. Vorige week zaterdag een VerspilMeNiet compleet tijger wit voor 25 eurocent meegenomen bij de Lidl. :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 07:20

silvericathy schreef:

Of de chauffeur wilde het zelf houden...
:(