Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freyr schreef:Freyr schreef:Ik kan morgen eindelijk een too good to go van een sushizaak ophalen, hetgene waar ik al sinds ik de app heb op zit te azen
Dit ga ik toch nooit van mijn leven opkrijgen in mijn eentje![]()
[ [url=m/7hs6gG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die waarde van 15 euro gaat dit ook wel ruim overheen
silvericathy schreef:Ik heb een beetje pech, had een bezorgbox besteld en stond zelfs op moment van levering al buiten. Rijdt postnl gewoon door en zie ik in de app dat pakket retour gaat wegens beschadiginghele pakket niet gezien, dus ik heb geen flauw idee of het beschadigd was en hoe ernstig.
![]()
Eens zien of ik nu een nieuw pakket kan krijgen of weer x aantal dagen/weken op mijn geld retour kan wachten als ik dat al krijg...
Kinke schreef:als je wil kiezen moet je gewoon naar de supermarkt/bakker gaan en daar gewoon voor de normale prijs wat kopen. Dat is niet wat het concept van To Good to Go is, zelf bepalen wat er in je pakket zit
silvericathy schreef:Ik heb een beetje pech, had een bezorgbox besteld en stond zelfs op moment van levering al buiten. Rijdt postnl gewoon door en zie ik in de app dat pakket retour gaat wegens beschadiginghele pakket niet gezien, dus ik heb geen flauw idee of het beschadigd was en hoe ernstig.
![]()
Eens zien of ik nu een nieuw pakket kan krijgen of weer x aantal dagen/weken op mijn geld retour kan wachten als ik dat al krijg...