O: hand druiven, banaan en bh met halve avocado
L: havermout, lijnzaad, chia, kokosmeel, whey en kwark
T: appel, hand druiven en 2x roggebrood met hele avocado
A: Sperziebonen, kip en frites
T: kwark
B: 12 km hardlopen en paardrijden
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VogeltjeM schreef:T: 1 kleine banaan
B: 20 min hardlopen, 25 min wandelen
O: 43gr havermout met ongezoete sojamelk, eetlepel chiazaden, kaneel, beetje honing
T: dubbele cappucino
L: salade van veldsla, tuinboontjes, paprika, augurk, zilveruitjes, 1 gekookt eitje, paar minikaasblokjes, groene kruiden, yoghurtdressing
T: 250gr magere kwark, 80gr bramen/bessen/frambozen, beetje honing
A: Courgette, biologisch gehakt , tomaat, knoflook, ui, groene kruiden en een beetje kaas uit de oven (courgette uit eigen tuin)
B: grondwerk met 2 paarden, 30 min wandelen
KarinvdM schreef:Als ik een dag veel sport verbrand ik ook meer dan ik eet, ik ga me niet volproppen om het te compenseren. Op dagen dat ik nieter weinig sport eet ik wel eens meer dan ik verbrand, dat houd het wel in evenwicht, denk ik dan maar...
De gemiddelde mens houdt dat sowieso niet eens bij.
Maar eerlijk gezegd houd ik ook niet altijd precies bij wat ik verbrand.
Je kan het aanvullen door bijv wat extra noten te eten, wat (volle) kwark, yoghurt of door een eiwitshake te nemen.
Waarom eet jij maar 1250 kcal op een dag, of ben je erg klein en slank? Maar dan nog vind ik het weinig.
KarinvdM schreef:Je hebt op een dag natuurlijk nooit genoeg aan 2 broodjes... Ik neem aan dat er s avonds ook gewoon voor je gekookt wordt?
Ik zou jezelf dan toch echt dwingen om meer te eten en dan ook groente en fruit.