Hij is wel mooi breed al voor een 3 jarige! Mijn bijna 7 jarige knol past er 3x in qua breedte haha
Imre, of Wendy, jullie hebben vast van die ijslander beugels ? Hebben die nu een breder voetbed dan gewone dressuurbeugels? En merk je verschil met rijden (ook met die speciale buiging in die beugels? )
Ik heb heel de winter met m'n endurance beugels gereden (EZ rides) Heerlijk breed voetbed en beetje verend (kan ik ook met warme bergschoenen in rijden ) Maar vandaag had ik weer eens m'n dressuurbeugels eraan gehangen want heb nu m'n leren rijlaarzen weer gewoon aan. Maar ik moest er erg aan wennen dat ze zo smal zijn (echt alleen de bal van je voet heeft steun) en merkte direct dat ik wat wiebeliger was met m'n onderbenen. Nu ben ik dus aan het kijken of er ook 'gewone' beugels zijn met een breder voetbed. En het leek op de site van ooteman of die ijslander beugels ook een wat breder voetbed hebben. En daarbij vind ik dat ze veiliger zijn ook mooi meegenomen.
Pivanti heeeeeeeeel veel succes met je TTT vandaag!
Had ik hier al gemeld dat ik inmiddels de stoute schoenen aangetrokken heb? Ik wil al een tijd motorrijlessen nemen. Bij vriendje achterop is leuk hoor, maar zelf zo'n motor besturen lijkt me helemaal geweldig Nu heb ik morgen mijn intake les En volgende week is de open dag van de rijschool, dan krijg je korting op de pakketten. Toen hebben ze me gelijk gevraagd of ik ook op de open dag wil lessen Echt superleuk
Stoer Muppetmayo! Pivanti: succes met je TTT toets Katja: erg leuk paard zeg! Denice: probeer producten met suiker (snelle koolhydraten) zoveel mogelijk te vermijden, na ongeveer twee weken 'went' je lichaam eraan en gaat het makkelijker. Ook kun je jezelf 'belonen' door bijvoorbeeld eens per week een lekker stuk taart/avondeten/ijs te eten. Als je de rest van de week gezond eet, maakt dat echt niet zoveel uit. Dan heb je iets om naar uit te kijken.
En vandaag wordt niet al te veel beter want heb nog steeds geen trek Niels is wel geweest gistermiddag/avond, dus moest wel koken savonds hij heeft me net nog lief voorzien van kopje thee en is er nu weer vandoor
Ik heb inderdaad IJslanderbeugels. Ze zijn niet heel veel breder, volgens mij heb ik er gewone beugelblokjes in. En wat ik heel erg fijn vind is dat de haak waar je beugelriemen aan de beugel vast zitten gedraaid zijn, zo liggen je riemen altijd vlak naar beneden en niet een kwartslag gedraaid. Dat kan je trouwens ook bij gewone beugels kopen, er bestaat een type dat dat ook heeft. En ze zijn natuurlijk veiliger.
Gisteren buluitreiking gehad was echt heel leuk, behoorlijk officieel allemaal nog Daarna gezellig met m'n vader wezen lunchen en nog even beetje geshopt hihi...m'n moeder kon er helaas niet bij zijn, want die heeft flinke buikgriep te pakken. Wel lekker zo'n dagje vrij! Eind van de middag nog fijne les gehad met Gadget.
Wat een heerlijk peerd wordt die kleuter van jou Katja!
Gaaf Sizzy Wel een leuk dagje gehad zo te horen Blijft enorm jammer dat je mams er niet bij kon zijn..
denice
Geplaatst: 26-02-10 11:17
Goedemorgen!
Pivanti, als eerst succes met! MM, motorrijden lijkt me ook zo gaaf! Alleen ik ben nogal een waaghals, dus ik denk dat het mijn dood wordt!
Ik heb trouwens nog een grappig verhaal! Mijn oom en zijn twee kinderen gingen gisteren mee naar mijn paarden, zijn kinderen erop, niets aan de hand, lekker rondgestapt. Oom wilde er naturlijk ook op, dus ik zei al tegen hem, ga maar met een krukje erop, dat is veilig. Hij staat klaar, breekt het krukje dus hij valt zo achterover in de modder, met een enorme klap
Nou, nog maar een keer proberen, en uiteidenlijk zit hij. Oudere mannen, een beetje stijf natuurlijk, mijn pony maakt een klein hupsje, hij verschuift, pony schrikt en hij wordt me toch gelanceerd Ik kwam niet meer bij! Hij weer in de enige plas in de bak, nou je kon me wegdragen!!
Zelf zijn kinderen moesten lachen! Haha erg he. Ik zag wel dat hij pijn had, maar hij zei heel stoer nee hoor.
Haha denice, arme vent Nette dag heb je zo ingepland. Wellicht voor de snacktrack kun je 's middags een extra boterham of bakje yoghurt met fruit inplannen?
Hahahaha Denice, die is wel mooi ja Idd nette dag zo
Net een banaan naar binnen gewerkt en moet zo toch even naar de supermarkt want heb niet zoveel meer in huis wil even wat kwark enzo hebben want dat krijg ik nog wel redelijk weg
Sizz, wat is buluitreiking? Jammer dat je moeder er niet bij kon zijn.
Ingrid, vervelend dat je je niet lekker voelt
M'n ttt ging slecht. Reed vandaag voor de tweede keer in die nieuwe auto, en die koppeling is gewoon lastig (tenminste je moet er echt aanwennen) en hij slaat heel snel af. Maar goed hij was een of twee keer afgeslagen toen met lessen. Maar tijdens mn toets, ben je natuurlijk iets meer gespannen en ja helemaal omdat t ook nog niet een vertrouwde auto is, en hij is wel 10x afgeslagen in dat half uur... Die examinator probeerde wel te voorkomen dat die af zou slaan, maar daar werd t alleen maar erger door, want die snapte t ook niet helemaal... als die zich daar niet mee bemoeit had, had die misschien iets minder vaak afgeslagen... En ik was geen eens zo heel zenuwachtig, maar ja dan op een gegeven moment heb je t wel gehad pffff En bij de verrichtingen had ik beter moeten kijken. En verder met rijden ook het kijken, vooruitkijken moet beter. Dat is ook wel zo. Verder was t best aardig zei die.
Nee heb t niet gehaald... omdat ik tijdens de verrichtingen niet goed genoeg om me heen keek, ik was te veel met de verrichting bezig. De verrichtingen op zich ging wel aardig goed. Alleen parkeren toen we terug kwamen op t cbr, stond die niet helemaal perfect in t vak, maar goed hij zei t ook te laat en ik zei zelf al dat ik hem niet netjes vond,maar hij vond t wel goed. En voor die verrichting had ik een voldoende... en de andere een onvold. vanwege t kijken..
Ik hoop dat ik snel gewend ben aan deze auto.. en tja dat kijken... moet gewoon beter... ze willen echt dat extreem veel en goed kijkt ofzo..
Ja klopt idd... Ik heb echt overdreven gekeken voor mijn gevoel, en dat was goed Tipje voor je examen dus Niet alleen met je ogen, maar ook je hoofd draaien enzo. En geen zorgen, met je examen gaat t vast wel goed
Idd, je moet echt voor je gevoel belachelijk overdreven kijken! Daar ben ik eerste keer ook op gezakt net als zoveel mensen denk
Heb net even wat boodschapjes gehaald, lastig is dat toch als je nergens trek in hebt Moet eigenlijk ook nog naar de Pets place, want de ratten willen graag een schoon hok alleen heb geen corbo meer, maar dat stel ik nog eve uit tot morgen
Sizzy
Geplaatst: 26-02-10 14:49
Pivanti: uitreiking van m'n masterdiploma Balen van je TTT, vervelend dat je dan net in een nieuwe auto moet rijden...Na een aantal keer rijden, wen je daar vrij snel aan hoor
Hier trouwens net weer onze heerlijke vrijdagmiddaglunch gehad