Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

chamion schreef:Oja marcella en sonja jullie zaden zijn vanmiddag in de brievenbus gegooid. Als post heel snel is (soms wel soms niet hier in dit rare uithoek van het land wat midden nederland heet) hebben jullie het morgen al binnen. Anders zaterdag.
Alleen nu nog achter zien te komen wat wat is.
Leuk dat je het tuintje genomen hebt in elk geval! 
Wat sla en kruiden lijkt me heerlijk. Als er iemand tips heeft hoor ik het graag.
Bij twee andere stekken kleuren de knoppen ook al groen. Twee stekken lopen wat achter maar gaan denk ik nog wel komen en de laatste verwacht ik niet zoveel van, maar wie weet. Was het maar vast mei. En niet alleen omdat de stekken dan naar buiten kunnen.

En dan ben ik alweer klaar met voorzaaien voor maart ^^ hyppolyte schreef:Zijn er toevallig nog mensen die rabarber hebben staan hier? ik had zaadjes gehaald, maar even eroverheen gelezen dat je pas met 2/3 jaar kunt oogsten.... Dus moet op zoek naar een stekje
Dus nu heeft elk zaadje zijn eigen bakje en ik heb na 1 week nu sprieten omhoog komen.
En ik wist dat ik de volgende dag (vandaag red.) ook niet thuis zou zijn. En inderdaad kwam terug van ochtend lesgeven en van middag op de volkstuin en weer; We hebben u gemist! Buren waren ook niet thuis dus ik al balen, moet ik weer in de auto om het op te halen
Maar het viel mee. Bezorger had het pakketje in de papierbak gedaan

geruild tegen mijn bonen. Zal ik eens kijken of er nog zaden vast geklemd zitten aan de opengescheurde zakje? Misschien dat ik dan eruit kom.
maar mochten de kruiden vervelend doen kom ik wel weer even aankloppen
Hoef alleen daar waar kopen achter staat nog te halen.....
Nu nog verzinnen wat ik anders nu al ga voor zaaien.
, begint bijna weer bij de AH geloof ik
. Heb nog paar staan oa de meloen die moet lukken dit jaar Sonja_vR schreef:Chamion, jij bedoelt ananaskers
Oostindische is een bloem
Bonen zijn binnen trouwens
Envelop jouw kant op word maandag

lieke2 schreef:Denk dat dit mss nog handig kan zijn voor de beginners: zelfgroentekweken.nl
Kun je een moestuin maken en daarin aangeven welke groenten ed je wil, dan wordt er een indeling voor je gemaakt
) Daar mag de website nog even aan werken