lig nu ook op bed, met de laptop.. ben vandaag van 8.30 tot 16.00 met en op school bezig geweest.. nu nog ff een uurtje en dan is het wel weer genoeg voor vandaag
Aften zijn pijnlijke virusontstekinkjes, witte plekjes in jemond, die de kop opsteken bij stress, vermoeidheid, verminderde weerstand etc...heb ze wel vaker, ze gaan ook nooit meer helemaal weg, komen net zo hard weer terug zolang ze niet vervelender worden als dit vind ik het wel best
Het is idd wel écht weinig, Sanne Maar goed, als je hetlangzaam opbouwt moet je toch rustig aan wel weer een beter eetpatroon aan kunnen wennen?
ooow van die vitaminebultjes? Die zijn zo vervelend ;p !
ukje
Geplaatst: 15-06-09 19:59
vervelend ingrid.
Ik heb altijd last van die vieze koortslippen dat beestje blijft ook je hele leven bij je.
(ook een lekkere binnenvaller). Heb vandaag trouwens mijn herkansings cijfer voor wiskunde gehad een 7,4 was een beetje verbaasd had echt zoiets dat kan niet.
ik heb ook birckies aan hoor suus! heule leuke, ga zo ff kijken of ik een plaatje kan vinden. denice, ik zou gaan voor teva's zoals katia al opperde. deze kunnen nat worden, blijven super goed zitten en zitten ook erg lekker. tegenwoordig heb je ook heule hippe modelletjes.
ingrid, knap balen van je scriptie zeg! nu dus een afspraak maken en wanneer moet je dan je 2e versie inleveren?
noor, wat een fijn cijfer voor wiskunde zeg! die heb je vast in the pocket.
patricia, welke pabo ga je naar toe?
vandaag gegeten: o: meergranen triangel kipfilet t: halve komkommer, wit pistoletje l: pompoenpitten broodje filet american t: krentenbol a: pasta met philedelphia light, ham en cherrytomaatjes
nette dag behalve het witte pistoletje. waren warm nog bij de super en dan is het moeilijk te weerstaan...
ik heb ze vorig jaar gekocht, toen waren ze 80 euro en dus duurder dan de normale versie. vind ik niet erg, want je kan me er aan het einde van de zomer op uittekenen omdat ik ze zo vaak draag. wil eigenlijk nog een paar leuke zwarte.
ikke morgen: o: 2 vb geitenkaas t: appel, 250 gr. magere kwark l: 3 vb kipfilet en 20+ smeerkaas t: appel, plak snijkoek a: ? (op de uni) t: 250 gr. magere kwark.
vind die dingen eerlijk gezegd niks net zoals uggs maar iedereen zo zijn eigen smaak. CKV opdracht bijna af morgen nog een en ander erbij doen en dan is ie helemaal af. Hij is helaas niet helemaal geworden zoals ik het wilde.
nee hoor noor, uggs zijn echt lelijk! hihi, inderdaad.. ieder haar eigen smaak! fijn dat je opdracht bijna af is. waarom is ie alleen niet zo geworden als je wilde? tijdsdruk?
is inderdaad lelijk, maar het is comfort en soms gaan looks op de tweede plaats. Ben redelijke fashionata en altijd tot in de puntjes gekleed, maar loop gerust op sommige dagen op lelijke corcs naar de winkel
Pantykous
Geplaatst: 15-06-09 22:29
Crocs draag ik dan weer absoluut niet. Maar Birckenstocks en Uggs heb ik wel. Dat zit heeeeeerlijk, vooral Uggs naar stal in de winter. Had ze al voor dat het gehyped werd, ik vind ze fantastisch.
Sanne, je hoeft je niet te schamen voor je dagjes hoor
In de categorie: Kan het niet wat blonder?
Ik ben vergeten dat deze week mijn examenweek begint. Heb vanochtend wat boeken gehaald dus ben hard aan de studie.
7:00 3 roereieren in boter gebakken. Actimel. 9:00 Kruidkoek 11:00 Bakje aardbeien 13:30 Bruine tosti met tomaat en mozarella. Tomatensoep. 16:00 Eierkoek 18:30 Salade met tomaat, munt, parmezaanse kaas en olijf/citroenolie dressing. 21:30 300ml biogarde yoghurt.
Om 5 uur wezen trainen met Vengaboy en 7 uur zat ik op 't peerd. Lekker gereden, ze loopt als een trein! Hoe is het trouwens met de recycleman Siz?
Uggs heb ik ook niet, maar mn birkenstocks zitten super nu, denk dat ik er ook nog wel menig kilometertje op ga maken, zowel op mn werk als op vakantie!
Handig, Eva succes met studeren dan maar even
Ja, Siz heb je het nu veel te druk met de recycleman om hier langs te komen?
Ik hoop dat ik vandaag reactie krijg van school En moet straks even uzb terugbellen, die hadden mogelijk een tijdelijke opdracht voor me, dus even horen wat datd an is
ba, de toplaag was niet echt goed gelukt maar mijn moeder heeft er nog wat aangedaan dus het ziet er nu een beetje normaal uit.
benangelique
Geplaatst: 16-06-09 10:30
eva, sufkut. ga je het wel redden nu? ingrid, heb je al wat gehoord? noor, het gaat niet om hoe ie eruit ziet, maar hoe ie smaakt!
wat een stilte hier.... ik ben net pas op. heb gillende hoofdpijn en zit met oordoppen op de bank omdat de dakdekkers bezig zijn. ze maken niet zo gek veel herrie, maar met die hoofdpijn van nu toch echt te veel.
Heb nog niets van school gehoord Wel van mn moeder…dat mn vader zsm geopereerd gaat worden en dat de kansen dat ze gewoon op vakantie kunnen dus aanzienlijk groter zijn En van Niels, dat hij gereageerd heeft op het huis waar we zijn wezen kijken zondag en dat ik dus even wat vrije uurtjes moet overhouden voor een eventuele bezichtiging (horen we morgen op welke plaats we zijn geëindigd )
En mn dag vandaag: O: yoghurt + muesli (6) T: 2 vb smeerworst (4) T: appel (0) L : 2 vb filet, 1 vb gekookt ei, 1 vb ham (9) T: druiven (1) T: sinaasappel (0) Evt nog 2 crackers smeerkaas D: salade (??) Beweging: uur spinnen