[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:29

boeken zijn ontzettend duur! heb nu wel 9 boeken, want heb er 7 tweedehands gekocht via bol. scheelt ongeveer de helft!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:38

Hallo!!

Was is het rotweer hè!
(Ik heb eigenlijk niet bijgelezen, ga ik zo nog wel even doen!)

Bleghh, net weer spuug van mijn hond op moeten ruimen.
Ze is al vanaf zaterdag aan het kwakkelen, spugen en aan de diarree. Één dagje (maandag) ging het helemaal goed, dachten we dat het over was, maar nee.
Mijn ouders hebben toch de DA maar gebeld, omdat het nu wat te lang duurt (vinden wij.) Plus dat onze andere hond helemaal niet ziek is. En meestal als ze aan de diarree zijn (komt bijna nooit voor), maar als dat zo is, zijn ze het samen. Klinkt lekker ranzig hè. Clown
Nougoed morgenochtend gaan ze langs, ben benieuwd.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:40

dat is balen sanne! wat geef je de hond nu te eten? wij krijgen altijd het advies om rijst te geven en gekookte kipfilet. rijstwater kan je gebruiken als drinkwater.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:42

Dat advies hebben wij ooit ook eens gekregen, dus dat doen we nu ook. Verder krijgt ze een beetje bouillon.
Maar het komt er allemaal weer even hard uit. En steeds in huis poepen etc. Dus niet echt prettig, vooral voor haar niet natuurlijk.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:48

en voor jullie ook niet!
bleh, stinkiestinkie

ben nog steeds misselijk. zo maar weer thee drinken.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:54

Hè vervelend. Ach gut Lekker op tijd je bed in. (Neem een voorbeeld aan mij, ik ga nu, hihi.)
Beterschap.

En voor straks welterusten!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:55

slaap lekker sanne!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:05

Sanne, balen van je hondje! Lovers
BA's advies werkte bij mijn hond wel, hopelijk bij de jouwe ook! Ja
Hoe gaat het met jouw? Slaaplekker voor zo Kusje

@BA, hoe kom je zo misselijk? Of weet je dat niet? Beterschap in elkgeval! En inderdaad: lekker op tijd naar bed. Kusje Ja

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:07

Balen van je hondje, Sanne!

Bwah, misselijk zijn is vervelend, BA! had het zondag ook ineens, heel de dag misselijk geweest, beetje jammer dat we toen juist met hele groep uit eten gingen Nagelbijten / Gniffelen
en dat iedereen meteen riep dat ik vast zwanger was, liever nog ff niet Clown

pff, heb echt een vreselijke supervisor voor mn project...heeft nergens antwoorden op, ook totaal geen interesse en bah, mag die man gewoon niet Nagelbijten / Gniffelen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:12

geen idee hoe ik zo misselijk kom. heb netjes gegeten vandaag, maar na mijn middagslaapje werd ik kotsberoerd wakker.
zou wel willen spugen, maar dat kan ik nooit. zelfs niet als ik mijn arm tot mijn elleboog achterin mijn keel duw Clown (sorry voor de smakelijke praat)

balen dat je zo'n but supervisor hebt ingrid! en nu?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:22

gewoon, roeien met de riemen die je hebt, niet teveel van de supervisor aantrekken en zo min mogelijk contact met hem hebben Clown
heb gelukkig wel een redelijk behulpzame opdrachtgever, dus voor vragen kunnen we ook naar hem toe!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:25

ik zit foto's te kijken van afgelopen zomer, van de rondreis die ik toen heb gemaakt door Spanje/Frankrijk met mn vriend en de camper...heb meteen alweer schoon genoeg van dat weer hier in Nederland bij het zien van al die heerlijk zonnige foto's Clown

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:28

Afbeelding
Benidorm

Afbeelding
En meteen duidelijk waarom ik wat gewicht kwijt wil Clown vriendlief valt haast weg bij mij Clown dan issie al stukje kleiner, en haast de helft smaller Clown

bahhh zou haast heimwee krijgen Clown heb daar gelukkig verder geen last van, maar die zon elke dag 5 maanden lang was wel echt heerlijk Haha!

Claire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:11

Mag ik me bij jullie ''aansluiten''? Haha!
Ben niet echt te dik, maar wil gewoon een plattere buik.
Ik doe nu 2x per week fitnissen, en daar kun je ook veel buikspieroefeningen doen.
Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:30

Jeetje Ingrid wat een lang end ben jij.. Bloos!
Ik zou voor de grap eens naast je moeten gaan staan, dan lijken we net Pinky&TheBrain.. Huilen van het lachen

Welkom Claire!
Vertel eens iets over jezelf : lengte, gewicht, streefgewicht, dagplanning qua eten drinken & beweging.. Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:33

hahaha ja ik ben aan de lange kant Clown 1,91...miss. iets langer, ben opgehouden met meten Nagelbijten / Gniffelen
daarom valt het ook niemand echt op dat ik teveel weeg, het valt weg in mn lengte, alleen zie ik het zelf wel Clown

haha ben echt uberslechte film aan het kijken op RTL5, Never been kissed...echt zo'n romkom, weet nu al hoe die afloopt Clown

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:38

Ik wilde 'm eigenlijk eerst wel graag zien, tótdat ik zag dat Drew Barrymore de hoofdrol vertegenwoordigt.
Ik heb echt vrij weinig met haar, erger me altijd kapot aan hoe ze doet en aan d'r gezicht.. Huilen van het lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 08:30

bij nader inzien had ik de film volgens mij al een keer gezien, want het kwam me echt héél bekend voor Clown
nja, was lekker avondje bankhangen met vriendje...komt ook niet heel vaak meer voor tegenwoordig!
Daarom gaan we vanavond ook lekker samen naar de bios Haha! eerst even shoppen nog voor wat spulletjes voor uitzet (ga mn servies kopen Clown ) en hij moest nog wat dingen ruilen en daarna filmpje kijken...als we eruit kunnen komen welke film we heen gaan want daar is nog enige onenigheid over Clown

Planning vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: appel
L: pistoletje filet americain
T: sultana
D: ??

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 08:51

verdorie, type ik een heel bericht knalt bokt eruit!

wat een leuke dag ga je tegemoet ingrid! ik wat minder: zo was vouwen en wat wassen wegdraaien. dan naar stal. zouden een buitenrit gaan maken, maar daar is het nou niet bepaald lekker weer voor. ga maar longeren denk.
als ik terugkom van stal even de stofzuiger door het huis en dan aan de studie.

kan me trouwens voorstellen dat je omgekeerde heimwee hebt. Zon doet altijd wonderen voor je humeur en gewicht Clown
hans zou best willen emigreren, maar ik voorlopig nog niet. Pas als mijn moeder en paard er niet meer zijn. Vriendschappen kan je in het buitenland ook sluiten.
Ik heb nog wel een broer, maar die kan zijn eigen boontjes doppen en we hebben nou niet bepaald een hechte band met elkaar. we kunnen het prima met elkaar vinden tegenwoordig, maar lopen absoluut niet de deur plat bij elkaar.
we zouden wel naar nieuw-zeeland willen of zuid-frankrijk, maar laten we eerst de toekomst maar eens afwachten.

de planning van vandaag:
o: 2 krentenbollen
t: banaan, 2 mandarijnen
l: 2 mueslibolletjes met kaas
t: 2 taaitaai
a: verse groentensoep met 2 kaas/ui-bolletjes

ingrid, ik vind jouw dag wel erg karig!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:00

Bleh, wat is het donker om 7u 's ochtends! Kon mijn bed echt niet uitkomen. Al mijn collega's hebben volgende week herfstvakantie, misschien kan ik ook nog wel een dagje vrijnemen. Wil dinsdag wel vrij, dan kan ik naar de Zuidlaardermarkt, hoewel, ik zie net de voorspelling van het knmi en die is niet zo best. Nagelbijten / Gniffelen Nog even over nadenken.

Planning:
O: yoghurt met allbran en een beetje honing, kiwi
T: wasa met kaas
L: 2bb met philadelphia, beker opkikker
T: wasa met kaas
D: moet ik nog verzinnen
T: japanse mix (heb er nu al zin in!)

Beweging: uur fietsen, afhankelijk van het weer nog hardwandelen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:03

om 7 uur is het heel donker, maar het plenst hier nu behoorlijk en ik merk weinig verschil tussen 7 en 9 uur Boos!

je dag ziet er goed uit imre!

ik ga me even bezighouden met de was...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:05

Nou, echt he! Naar weer zeg...

O: Yoghurt met energymix. Actimel
t: Glas vifit
L: Soep met een broodje
t: Plakje kruidkoek
D: ?
t: Activia yoghurtje

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:09

ja het is ook wel beetje weinig...maar goed, weet natuurlijk nog niet wat ik vanavond ga krijgen en er komt evt. tussen de middag ook nog wel wat bij, maar moet om 1 uur op school zijn dus zit precies rond lunchtijd constant in het OV Clown

Heb overigens alleen heimwee naar da theerlijke weer daar, voor de rest ben ik véél te blij dat ik terug ben in NL! heb het super naar mn zin gehad maar heb ook ontzettend beseft wat ik hier in NL allemaal heb en dat zou ik toch echt niet willen missen omdat ik zo nodig in de zon wil zitten! (ja of mn hele familie etc moet mee verhuizen, dan ben ik zo weg Clown )

jeuj, plan van aanpak voor het project is klaar, vanmiddag maar eens kijken wat onze supervisor erover te zeggen heeft, tis nogal een zeikerd vrees ik Nagelbijten / Gniffelen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:33

Ingerid, leuke foto's! Lachen Je bent inderdaad een lang end hihi Tong uitsteken

Claire, welkom! Lachen

Nou meiden, om 15.00 uur moet ik weg voor het bandje op te laten spuiten. Ik ben benieuwd. Ik eet nu een boterham (heb al ontbeten) omdat ik vanaf 10 uur niets meer mag hebben. Moet 5 uren van tevoren nuchter zijn..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:50

Succes Madeira!