[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:21

Haha ok gelukkig, voelde me al wat blonT *LOL*
Heb ook geen zin om elke dag alles te gaan invullen, maar wilde even weer een beetje inzicht krijgen in hoeveel caloriën ik ongeveer een beetje binnen krijg zo op een dag Lachen

Wat heeft je konijn? Ach gut

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:23

Maar..

Hebben jullie wel is last van gehad, dat mensen zeggen: ''ach, waarom afvallen? Je zou toch nooit slank worden.'' Nee, duh, maar je kan toch wel afvallen? Ik bedoel, je hoeft toch niet dun te worden, je kan toch ook 'normaal' zeg maar worden? Ik vind dit altijd zo irritant! Hebben jullie daar wel is last van?

@Mocca: hoe gaat het eigenlijk met Amo? Ik vind het zo'n knapperd! Lovers

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:25

Ik heb eerder last van jongens die zeggen 'afvallen, waarom? Je bent goed zo toch, lekker veel houvast!'.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:25

Ik werd vroeger altijd heel erg gepest. Zat in groep 8/eerste klas en woog 96 kilo Bloos Werd dagelijks in elkaar getrapt en voor vanalles uitgescholden. Herrinner me nog een feestje, ik was net een paar kilo afgevallen en superrrtrots vertelde ik dat aan een goeie vriend. Meisje wat me altijd pestte hoorde het, kwam naar me toe en zei "Waarom zou je afvallen? Jij wordt toch nooit knap!" dat doet zooooveel pijn Scheve mond En zo heb ik nog wel meer van die dingen gehad. En het leuke, ben nu ruim 20 kilo afgevallen, nog niet superslank, maar zit beter in mn vel en straal dat uit.. En nu komen opeens de pestkoppen en proberen poeslief tegen me te doen *LOL* Nou van mij hoeft het niet meer *LOL* Lach ze vierkant uit Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:27

ladyjoy schreef:
Ik heb eerder last van jongens die zeggen 'afvallen, waarom? Je bent goed zo toch, lekker veel houvast!'.

Ik had zo'n leuke ex "Ja maar jij bent zo lekker zacht" Clown
Ja, lief bedoeld, maar niet echt lekker voor mn zelfvertrouwen *LOL*

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:27

Flevogirly schreef:
@Mocca: hoe gaat het eigenlijk met Amo? Ik vind het zo'n knapperd! Lovers

Top! Haha!
Vandaag nog heerlijk buitengereden, hij was helemaal happy. Ja

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:29

Wendy15 schreef:
Ik werd vroeger altijd heel erg gepest. Zat in groep 8/eerste klas en woog 96 kilo Bloos Werd dagelijks in elkaar getrapt en voor vanalles uitgescholden. Herrinner me nog een feestje, ik was net een paar kilo afgevallen en superrrtrots vertelde ik dat aan een goeie vriend. Meisje wat me altijd pestte hoorde het, kwam naar me toe en zei "Waarom zou je afvallen? Jij wordt toch nooit knap!" dat doet zooooveel pijn Scheve mond En zo heb ik nog wel meer van die dingen gehad. En het leuke, ben nu ruim 20 kilo afgevallen, nog niet superslank, maar zit beter in mn vel en straal dat uit.. En nu komen opeens de pestkoppen en proberen poeslief tegen me te doen *LOL* Nou van mij hoeft het niet meer *LOL* Lach ze vierkant uit Haha!

Lekker dan. Scheve mond Van je klasgenoten moet je het maar hebben!
Ik kreeg ook wel eens opmerkingen naar mijn hoofd, maar nooit zo erg als bij jou (woog dan ook minder moet ik zeggen Lachen ). Toen ik 10 kg afgevallen was kreeg ik veel complimentjes, nu er weer 9 kg bij is houden mensen verstandig hun mond. Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:29

dat pesten is zo erg he! ik ben gelukkig nooit om mijn gewicht gepest (krijg eerder van die reacties zoals lj hierboven schrijft), maar wel veel omdat ik een lui oog had. k u t kinderen!

nijn heeft last van blaasontsteking, maar dat krijgen ze niet bewezen; niet met urinetesten, niet met blaasfoto's en niet met bloedonderzoek. gekke is dat hij met die antibiotica stukken minder drinkt en weer spontaan zindelijk is. dus nu krijgt hij nog 4 weken en dan zien we weer verder...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:30

Wendy15 schreef:

Zelfs in elkaar getrapt? Nou ja zeg Boos!

Ja, nu hoeft het inderdaad niet meer! Jeetje! Wat een sukkels!

Maar dat soort dingen worden ook vaak tegen mij gezegd, wat me juist eigenlijk ook wel weer motiveerd.. Ik heb zoiets van: wacht jij maar.. wacht maar.. ! Hahaha Lachen

LadyJoy: Lekker zacht? Okee dat is niet lekker voor je zelfvertrouwen nee Tong uitsteken. Mijn ex vond het gelukkig niet erg (hij was blind) maar hij voelde natuurlijk wel dat ik wat dikker was dan andere meisjes maar hij heeft nooit nare opmerkingen ofzo gemaakt (misschien omdat hij wist dat dat me erg raakte).

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:30

@wendy15, wat naar zeg dat je zo gepest ben Echt zo gemeen kunnen mensen zijn! ongelofelijk!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:32

@Benangelique: ja, ik herken het! Ik heb gen lui oog, maar ik ben zeer slechtziend en mijn pupillen zijn niet rond en staan niet recht in mijn iris.. Daarnaast: mijn ogen trillen constant (nystachmus). Nou.. ben daar ook flink mee gepest! Dat deed me ook veel pijn, vooral omdat je gewoon niets aan je ogen kunt doen.. ! Maar aan mijn gewicht wel. Ook al zijn alle dieten bij mij verkeerd uitgepakt (weeg uiteindelijk veel zwaarder dan voor die crash dieten).

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:33

Ach gut voor wendy!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:33

Ik werd ontzettend gepest. Vooral op de basisschool heel erg. Maar ook gewoon in groepen om me heen komen staan en dan met zn allen op me in trappen, heb zo ongeveer alle scheldnamen wel gehad. Was een sport voor ze, wie de gekste scheldwoorden kon bedenken Clown Was elke keer weer janken als ik naar school moest Bloos Had ook wel wat vriendinnen hoor, maar op school was niet leuk Buiten school trouwens ook niet met de buurtkinderen. Later wel, toen begonnen ze me te accepteren en mocht ik ook meedoen Ja Maar alleen als niemand het zag dat ze met 'die bolle' omgingen Clown Kwam laatst een buurjongen van vroeger tegen, heb hem nog altijd gewoon gedag gezegd.. Kwam ie naar me toe, of ie even bij me mocht komen zitten want hij wilde even met me praten.. Over vroeger en hoe hij me gepest had en dat ie daar zoveel spijt van had en of ik zijn excuses wilde aanvaarden. Heel lief en doet gewoon goed dat iemand ook het lef heeft om na ruim 10 jaar alsnog zoiets uit te praten Lachen
Zijn ook mensen die me altijd ontzettend pestten en nu poeslief doen, doe lekker schijnheilig terug, ga me er niet meer druk om maken Tong uitsteken Maar heeft niet veel goeds gedaan voor m'n zelfvertrouwen Nagelbijten / Gniffelen Als ik nu ergens loop en ik hoor mensen opeens heel hard lachen denk ik nog altijd dat ze om mij lachen Clown Heel stom, maar dat soort dingen Bloos

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:36

Flevogirly schreef:
@Benangelique: ja, ik herken het! Ik heb gen lui oog, maar ik ben zeer slechtziend en mijn pupillen zijn niet rond en staan niet recht in mijn iris.. Daarnaast: mijn ogen trillen constant (nystachmus). Nou.. ben daar ook flink mee gepest! Dat deed me ook veel pijn, vooral omdat je gewoon niets aan je ogen kunt doen.. ! Maar aan mijn gewicht wel. Ook al zijn alle dieten bij mij verkeerd uitgepakt (weeg uiteindelijk veel zwaarder dan voor die crash dieten).

Dat is ook niet leuk Ach gut Zijn van die dingen daar zit je zelf al genoeg mee en is prima mee om te gaan als mensen je steunen enzo, maar die kútopmerkingen doen dan zooo verrekte zeer he Scheve mond Ach gut

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:42

Wendy15: inderdaad! Maar jij bent ook veel gepest! En het inderdaad zo gemeen! En is helemaal niet stom hoor dat je denkt dat het over jouw gaat als mensen achter je ergens om lachen (ook al is dat waarschijndelijk NIET om jouw), ik heb het zelf ook..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:43

Ach gut

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:44

Heb 1 chocolaatje genomen uit mn doosje zeebanket Bloos
Zit nu volgens dat valtaf net onder de 1400 kcal.. Dan mag ik vast nog wel 2 plakjes ontbijtkoek toch? Schijnheilig Heb zo'n zin in iets Bloos

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 22:04

@ wendy: maar een pistoletje is niet zo goed als je er maar 1 tje eet en een kleintje als middag eten .. vandaag
dus iets te weinig op! morgen beter.
en op valtaf je eten invoeren is echt een bom werk...bij mij werkte het slecht, ik at als maar minder om een
groene strook boven mijn eten te zien!
@angelique: beterschap met het konijn!
@lj: mijn vriend is geschrokken! dit wekend zij ik zo, ik ben al (...) kg afgevallen en kom van (...) en hij
schrok echt wel! hij weet nu toch wel mijn grootste schaamte geheim. en hij heeft wel 30 keer per minut gezecht
kijk in de spiegel! je bent knap. en ik zat vanavond op de trein en ik vond mezelf wel knap als ik zo in het
raam keek! Haha! gaat dat zelfgraagziengedoe ook nog helpen, en ja mijn vriend vind het leuk dat ik een zacht
buikje heb Bloos maar ik vind het een leuke opmerking! imjn buik is nog redelijk plat.

Bah pestkoppen. in het lagere had ik daar geen last van , het eerste en tweede middelbaar ook niet, maar in het
derde middelbaar gaan ze je echt pesten om zulke dingen, (in onze school toch) ben dus op de valreep genoeg
afgevallen! maar nu pesten ze een vriendin van mij met "zeeman" omdat ze niet zo'n dure kleren draagt Nagelbijten / Gniffelen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 22:33

Lana, vindt je dat niet een beetje banketstaaf dat ze dat doen ookal is het niet tegen jouw. Laats maakte ik ook zoiets mee ik stond op de bus te wachten stond er een groepje meiden een meisje te pesten en toen dacht ik echt ja dat heb ik vroeger ook meegemaakt. Kijk ik kon wel niks doen voor haar want ken er helemaal niet enzo en ik zou op dat moment ook echt niet geweten hebben wat ik kon doen.
Wendy, Wat herken ik me in jouw verhaal het ging bij mij ongeveer precies zo alleen werd ik dan niet getrapt.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 22:41

Wendy15 schreef:
Heb 1 chocolaatje genomen uit mn doosje zeebanket Bloos
Zit nu volgens dat valtaf net onder de 1400 kcal.. Dan mag ik vast nog wel 2 plakjes ontbijtkoek toch? Schijnheilig Heb zo'n zin in iets Bloos

Tuurlijk, 1400 is toch aan de lage kant! Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 22:47

Heb ik al genomen Schijnheilig En nog een chocolaatje Bloos Ben toch actief geweest vandaag Nagelbijten / Gniffelen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:15

Daarom joh. Haha! Komt allemaal wel goed!

Zo, ik heb de hele dag door zitten leren, nu hoofdpijn van alle wiskunde, geschiedenis en economie. Clown Duik zo maar mijn bed in.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:28

Haha moet kunnen joh! Ik heb net ook 2 chocolaadjes op... maar ja morgen is t maandag, dan maar weer er tegen aan :-P

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 09:16

Goedemorgen dames!

Gisteren een nette dag gehad, op de 2 koekjes 's avonds na.

Planning vandaag:
O: 2 br boterhammen; kipgehakt
T: br boterham; D'Light Jam
L: 2 br boterhammen; kipgehakt, 2 volk. cracottes; kipfilet, 3 geperste sinaasappels
T: Liga Evergreen Crunchy
T: banaan gemixt met 200 ml Sojamelk
A: aardappelen, snijbonen & gestoofd rundvlees
T: schaaltje Sojayoghurt

Beweging: paardrijden, uurtje sporten

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 09:49

goeiesmorreges!
de planning van vandaag:
o: 2 beschuitjes jam
t: 1 snelle jelle
l: 3 krackers met filet american
t: 1 appel
t: 2 sinaasappels
a: lasagna

beweging: uurtje paardrijden, 1 paard longeren en 4 boxen mesten

hoe doen jullie dat met drinken? ik drink eigenlijk altijd te weinig namelijk...