Heb ook geen zin om elke dag alles te gaan invullen, maar wilde even weer een beetje inzicht krijgen in hoeveel caloriën ik ongeveer een beetje binnen krijg zo op een dag

Wat heeft je konijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Ik heb eerder last van jongens die zeggen 'afvallen, waarom? Je bent goed zo toch, lekker veel houvast!'.
Flevogirly schreef:@Mocca: hoe gaat het eigenlijk met Amo? Ik vind het zo'n knapperd!
Wendy15 schreef:Ik werd vroeger altijd heel erg gepest. Zat in groep 8/eerste klas en woog 96 kiloWerd dagelijks in elkaar getrapt en voor vanalles uitgescholden. Herrinner me nog een feestje, ik was net een paar kilo afgevallen en superrrtrots vertelde ik dat aan een goeie vriend. Meisje wat me altijd pestte hoorde het, kwam naar me toe en zei "Waarom zou je afvallen? Jij wordt toch nooit knap!" dat doet zooooveel pijn
En zo heb ik nog wel meer van die dingen gehad. En het leuke, ben nu ruim 20 kilo afgevallen, nog niet superslank, maar zit beter in mn vel en straal dat uit.. En nu komen opeens de pestkoppen en proberen poeslief tegen me te doen
Nou van mij hoeft het niet meer
Lach ze vierkant uit
Wendy15 schreef:Ik werd vroeger altijd heel erg gepest. Zat in groep 8/eerste klas en woog 96 kiloWerd dagelijks in elkaar getrapt en voor vanalles uitgescholden. Herrinner me nog een feestje, ik was net een paar kilo afgevallen en superrrtrots vertelde ik dat aan een goeie vriend. Meisje wat me altijd pestte hoorde het, kwam naar me toe en zei "Waarom zou je afvallen? Jij wordt toch nooit knap!" dat doet zooooveel pijn
En zo heb ik nog wel meer van die dingen gehad. En het leuke, ben nu ruim 20 kilo afgevallen, nog niet superslank, maar zit beter in mn vel en straal dat uit.. En nu komen opeens de pestkoppen en proberen poeslief tegen me te doen
Nou van mij hoeft het niet meer
Lach ze vierkant uit
Flevogirly schreef:@Benangelique: ja, ik herken het! Ik heb gen lui oog, maar ik ben zeer slechtziend en mijn pupillen zijn niet rond en staan niet recht in mijn iris.. Daarnaast: mijn ogen trillen constant (nystachmus). Nou.. ben daar ook flink mee gepest! Dat deed me ook veel pijn, vooral omdat je gewoon niets aan je ogen kunt doen.. ! Maar aan mijn gewicht wel. Ook al zijn alle dieten bij mij verkeerd uitgepakt (weeg uiteindelijk veel zwaarder dan voor die crash dieten).
Wendy15 schreef:Heb 1 chocolaatje genomen uit mn doosje zeebanket
Zit nu volgens dat valtaf net onder de 1400 kcal.. Dan mag ik vast nog wel 2 plakjes ontbijtkoek toch?Heb zo'n zin in iets