Shancet lekker gelongeerd, hij ging ff flink uit z'n stekker

Eet daar mee en dan neem ik de hond mee terug (en de auto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Henzz schreef:Hoe vaak kun je 'me' zeggen i.p.v. 'mijn'....
Soms staan dingen niet in de bijsluiter maar dan moet je dat eigenlijk melden zodat ze het wel op kunnen nemen. En de huisarts heeft een boek waar meestal meer dingen instaan dan alleen wat er in de bijsluiter staat.
Henzz schreef:Hoe vaak kun je 'me' zeggen i.p.v. 'mijn'....
Soms staan dingen niet in de bijsluiter maar dan moet je dat eigenlijk melden zodat ze het wel op kunnen nemen. En de huisarts heeft een boek waar meestal meer dingen instaan dan alleen wat er in de bijsluiter staat.
March schreef:O: 2 mb, philadelphia light, leverpastei, glas sinaasappelsap
3 wassen ophangen en 2 opvouwen, telt dat ook?
L: 3 mb, 1 leverpastei, 1 achterham, 1 slankie tuinkruiden, 2 creamcrackers met slankie ofzo, kleine witte boterham met kruidenboter, glas melk
uurtje door de stad wandelen
T: Groot glas verse bosvruchtensap, waldkornbol met ui, salami en kaas
D: Aardappelen, bloemkool, glas melk
T: Fruitsalade
Ilse schreef:O: 2 volk. boterhammen met pindakaas, flesje Actimel, klein glas multivrucht
T: Vitalinea yoghurtje
L: Tosti banaan (2 volk. boterhammen, banaan, tl kaneelsuiker), oude kaas (+/- 3 plakken)
T: Eierkoekje, 2 pakjes Sultana Hartig, klein glas multivrucht
D: Bruine bonen met ui, zilverliesrijst en een braadworst
ukje schreef:idd, ik at zoiezo al geen croissants meer maar nu ik dit zo zie weet ik dat ik die dingen helemaal niet meer moet hebben. DQ: als je het over een product niet helemaal weet of het wel goed is dan kan je het beste het gewoon op valtaf of voedingscentrum vergelijken met elkaar doe ik ook heel vaak.
ladyjoy schreef:O: 50 gram muesli met Sojamelk
10 min fietsen, sporten: 45 min cardio, 15 min buikspieren, 10 min fietsen
L: schaaltje pastasalade/spinazie, 2 br boterhammen; vruchtenhagel, 2 volk. beschuitjes; 1 plak oude kaas
6 min lopen, fruit halen, 6 min lopen
T: appel
15 min boodschappen doen
A: zvrijst, gehaktballetjes, groenten & sweet chili saus (beetje veel gehaktballetjes)
T: 4 stukjes Milka biscuit chocola