Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manuella23

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 08:25

help, het gaat weer te snel voor me! Hehe met die stomme regel dat we niet meer op de pc mogen enz, pff
Maar gisteren:

O: 1boterham+1krisproll met spekuloos
2uur sporten met school
L: 1appel
T: aardbeien
T: Wortels
A: Wortel met 2nuggets chicken style
T: (Toen liep het even mis was op de babysit :S) 3speculaas, mikado stokjes, muntjes, 1paasei en iets dat dat kindje zelf had gemaakt (romeinse koek) is iets met bloem, mascarpone, ei en honing
Toen heb ik weer gebraakt Verdrietig

Woog deze morgend hetzelfde als gisteren, 50,3kg, wat ik dus weer teveel vind 'zucht'

Vandaag:
O: 1boterham+2krisprolls met kaas
L: weet ik nog niet, appel of slaatje
T:?
A: spaghetti

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 08:35

Pascaline: als lunch 1 appel?? Dan is het niet gek dat je 's avonds een vreetbui krijgt en dus sneller de neiging krijgt om het uit te spugen.
En ik ben nog steeds van mening dat je zsm professionele hulp moet gaan zoeken.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:12

Ik heb gister dik 2 uur staan dansen met bijna priveles. De groepsles waren namelijk ook maar 3 paren. Heerlijk vermoeiend als hij aan je houding gaat sleutelen. Voel nu mijn buik, benen en kont Vork

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:13

Shiloh schreef:
Anne... is het nog steeds dezelfde manege waar je rijd?
Ken jij trouwens Yvonne? (achternaam zet ik amar ff niet op bokt, maar zij en haar broer en zus die tweeling zijn volgens mij studeren allemaal dierwetenschappen in wageningen) Zij kent jou namelijk wel. Zij komt namelijk uit sint anthonis. toen ikd at hoorde moest ik gelijk aan jou denken Knipoog

Ja ik rijd nog steeds bij dezelfde manege. Er is wel veel veranderd. Ik rijd nu een paard voor een man en de manege wordt over een maand overgenomen. Alles is totaal anders dan toen jullie er waren. Sfeer, paarden, alles.

Yvonne weet ik niet of ik haar ken. Is ze jonger dan ons? Blond haar? Reed bij de ponyclub?

Rijd jij eigenlijk nog op die pony met die grote beestenboel erbij? Of heb je je helemaal gestort op het dansen nu?

Ik was vanmorgen trouwens echt heel erg verbaasd. Ik stapte op de weegschaal --> 60 kg Wow! Ik denk dat klopt niet, dus nog drie keer erop, maar elke keer 60kg. Andere weegschaal gebruikt, zei die ook hetzelfde Verward Lijkt me sterk dat ik in een dag een kilo af kan vallen...

Planning vandaag:
o: 2x knackebrod licht met vlokken Vingers aflikken , light chocomelk en kop thee
t: /
l: 3x knackebrod, meloen
t: appel
d: macaroni van gisteren, met sla erbij
t: yoghurt of nog een stuk meloen misschien.

Beweging: 6 stallen uitmesten, Viralda rijden en misschien het nieuwe paardje als de eigenaresse er is.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:23

Mijn planning:
o: kom kellog's smacks en druifjes
t: fruit + ladingen thee Knipoog
l: Volkoren brood met ham
t: fruit + evt. een liga oid
d: ?

Ben hele dag met school + huishouden bezig. Eind van de dag paardjes rijden.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:33

O: twee volkorenbeschuit, vruchtenhagelslag, glas sinaasappelsap
T: Worteltjes
L: 2 bruine bolletjes, filet americain, schouderham, glas melk
T: Appel
T: Ontbijtkoek
T: Worteltjes
D: Aardappelen met snijbonen, glas melk, misschien schaaltje yoghurt
T: Sinaasappel oid

Bew: In ieder geval wil ik even gaan baantjes trekken, een uurtje/anderhalf uurtje ofzo. Aan het eind van de middag hebben we hardlooptraining van school, maar ben gister en eergister ook al wezen hardlopen dus weet niet of dat wel een goed idee is voor mijn spiertjes. Moet zeggen dat ik er minder last van heb als gister Knipoog Ik ga er iig wel even naartoe, en die man vragen of hij nog ademhalingstips heeft, die kan ik wel gebruiken Clown

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:03

Ik kon gisteren mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben maar een keer op de weegschaal gaan staan. Woog toen 60 kilo, maar dat is op de weegschaal thuis dus geen idee wat het nu bij de dietiste is. Denk zo rond de 62 kilo.
Ik moet nog steeds meer meer meer meer gaan bewegen...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:08

Goedemorgen.

Na even een paar dagen geen kcal tellen, omdat ik er een beetje teveel mee bezig was, was ik vanmorgen dus wel mooi afgevallen Haha!
Ik woog 58,7 kg en mijn buik was ook eindelijk minder bol. Had ook echt het idee dat ik vocht aan het kwijt raken was van afgelopen dagen, voelde me steeds opgeblazen en gister moest ik wel 100x plassen Haha!
Vannacht nog eventjes weggeweest, 1.30 ofzo richting huis gegaan. Lachen

Planning voor vandaag Haha!

o: 2x knackebrod met sandwichspread, boterham boter/vruchtenhagel
t: - (laat ontbeten, pas om 10.45)
l: 2 boterhammen boter/tomaat
t: 2 geschilde appels met magere yoghurt
t: pakje sultana
t: mueslireep
a: ?
t: yoghurt
t: aardbeien
t: appel

Beetje veel tussendoortjes voor vanmiddag, omdat ik niet wil snoepen op mijn werk.

Beweging..
vannacht 1,5 uur gedanst Tong uitsteken
13.00-18.00 werken (hele bakkerij vegen, dweilen, spullen verslepen&opruimen)
30 minuten hometrainer vanavond
buikspieroefeningen

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:16

Spetterlover schreef:
Had ook echt het idee dat ik vocht aan het kwijt raken was van afgelopen dagen, voelde me steeds opgeblazen en gister moest ik wel 100x plassen Haha!

Ik heb dat straks waarschijnlijk ook, ik ben ongesteld en ik heb het idee dat mijn lijf alle vocht vasthoudt die ik binnen krijg. Ik drink echt veel water altijd en normaal moet ik heel vaak naar de wc maar nu maar twee á drie keer per dag en dan maar een klein beetje zeg maar... Nog twee daagjes, en dan komt het er bij mij hopelijk ook weer uit Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:18

Gemma schreef:
Spetterlover schreef:
Had ook echt het idee dat ik vocht aan het kwijt raken was van afgelopen dagen, voelde me steeds opgeblazen en gister moest ik wel 100x plassen Haha!

Ik heb dat straks waarschijnlijk ook, ik ben ongesteld en ik heb het idee dat mijn lijf alle vocht vasthoudt die ik binnen krijg. Ik drink echt veel water altijd en normaal moet ik heel vaak naar de wc maar nu maar twee á drie keer per dag en dan maar een klein beetje zeg maar... Nog twee daagjes, en dan komt het er bij mij hopelijk ook weer uit Knipoog

Ja het is zo vreemd, want ik ben helemaal niet ongesteld, dus geen idee hoe het komt. Misschien een beetje door het ongezonde eten ofzo? Al zou ik het dan nog niet kunnen verklaren Haha!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:23

Zou het echt door ongezond eten komen? Ik weet niet hoor, lijkt me op zich ook wel een beetje raar, maar aan de andere kant geloof ik wel dat het zou kunnen... Maar toch raar haha! Je zou zeggen dat als je gewoon drinkt zoals normaal dat je dan ook gewoon naar de wc moet zoals normaal Clown

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:24

Nouja misschien heb ik teveel zout binnen gekregen, dat houdt ook vocht vast toch.. Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 04-05-07 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:24

Ik heb dat ook wel eens, dan voel ik me enorm opgeblazen en heb ik last van zo'n harde pijnlijke buik. Maar na een paar dagen is dat meestal weer weg Lachen

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:26

Spetterlover schreef:
Nouja misschien heb ik teveel zout binnen gekregen, dat houdt ook vocht vast toch.. Schijnheilig

Ja dat is wel weer waar ja, daar had ik ff niet aan gedacht...

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:29

Ja of zoethoutthee Tong uitsteken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:30

Nee dat drink ik niet Tong uitsteken
Altijd groene thee of kamille thee, op mijn werk af en toe normale Tong uitsteken

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:31

Henzz schreef:
Ja of zoethoutthee Tong uitsteken

Dat is wel ernstig lekker Tong uitsteken

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:34

Nou ja zeg, caloriechecker zegt nog steeds dat ik jonger dan 18 ben Verward

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:37

hoi dames. Ik heb me al heel lang niet meer laten zien (schaam). Maar eigenlijk kwam dat doordat ik op gewicht was en weer meer ging eten om op gewicht te blijven. Natuurlijk houd ik jullie wel in de gaten en lees ik geregeld hoe met jullie gaat!.

Ik wilde jullie even op de hoogte stellen dat ik al 8 weken op gewicht ben en dat het me goed afgaat. Soms een halve kilo meer na een avondje barbequen maar dan gewoon een beetje balansdag en ik ben weer op gewicht Haha!

wil jullie nog altijd bedanken voor jullie steun en ZET HEM OP Haha!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:02

Wat een lief berichtje, leuk om te horen ook! Hoop dat we allemaal ooit zover komen! Lachen

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:19

super dat je zo netjes op gewicht kan blijven.

Ik val op moment niet af, maar voel me langzaamaan wel weer wat beter. Even een terugslag gehad door alle familiedramatiek, maar nu gaan we er weer voor.
Voel nu wel alle druk van het huwelijk komen. Patrick heeft het enorm druk op het werk, dus het komt eigenlijk allemaal op mij aan... Ik heb vanmorgen lekker een half uur gestapt en gereden. Ga zo fanatiek opruimen en vanmiddag misschien nog met de honden naar het bos. Als dat niet lukt ga ik vanavond nog wel even op het fitnessapparaat..

Heb net mijn lunch op. Aardbeien met beetje allbran en wat magere yoghurt. Nette lunch dacht ik zo.

Zal ook mijn waterfles even vullen. Ik drink momenteel VEEL te weinig Bloos Bloos

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:47

Ik drink ook echt te weinig water... Knipoog

Als tussendoortje ipv fruit toch maar een handje nootjes en een bouillon gehad. Als lunch een "tosti" met grillham en 2 krentenboterhammen.

Lindaa_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:00

Zo, eindelijk zal ik hier ook weer eens wat van me laten horen!
Heb vakantie & heb het erg druk gehad daarom heb ik hier niets kunnen neer zetten. Dat water drinken wil bij mij ook nog niet helemaal lukken, vanaf vandaag zal ik er echt wat beter opgaan letten. Heb al bijna 0,5 liter op! Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd me niet al te goed aan m'n gezonde eten heb gehouden i.v.m verjaardagen en de vakantie! Koe Ook dit ga ik vanaf vandaag weer oppakken, en het volhouden natuurlijk!

Ik wil ook nog even zeggen dat ik het heel erg knap vind van iedereen hier dat jullie zo goed jullie best doen om het vol te houden & dat er zelfs al mensen zijn die op het goede gewicht zitten, Erg motiverend voor de rest om het vol te houden! Ga zo door zou ik zeggen! Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 14:10

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 14:28

Leuke foto's Mocca Lachen je ziet er goed uit!