Ik was 1e en 3e!!! Woehoeee
met 191 en 185 pnt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met 191 en 185 pnt.
nu inhouden om niets te gaan snoepen voordat we gaan eten...

Ik weet dat koffie en zwarte thee vochtontrekkend werkt.
.
.
.
LotteAnna schreef:Goedzo@annetje: ik begin de dag zoiezo al met 1 liter water, dus die had ik al binnenIk weet dat koffie en zwarte thee vochtontrekkend werkt.
Dan heb ik niets gezegd.
ik heb net 4 nieuwe broeken gekocht
Maar tzou al netjes zijn als ik op dit gewicht bleef....(60 kg, 170 cm)
Heb je misschien wat foto's ?
.

.
!
Ilse schreef:Hmm toch niet met Ollright? Want die is geblesseerd?
krijg een beetje het boer met kaplaarzen idee. Met die pumps ziet er echt super leuk uit!
Heb net weer een stroopwafel op, ik kon het echt NIET laten! En ik zag allemaal andere lekkere dingen en zit nu echt mijn toetsenbord onder te kwijlen en maar te proberen me in te houden
. Ik mocht willen dat ik de 60 bereikte
. Annetje schreef:
Ik ben echt slecht bezig, afvallen gaat me volgens mij nooooit lukkenHeb net weer een stroopwafel op, ik kon het echt NIET laten! En ik zag allemaal andere lekkere dingen en zit nu echt mijn toetsenbord onder te kwijlen en maar te proberen me in te houden
.
Ilse schreef:SorryAnnetje ik weeg 68 kilo hoor op dit moment. Ik mocht willen dat ik de 60 bereikte
.
Ik haal ook altijd alles en iedereen door elkaar.
BEDTIJD voor niet wakkere annes!
ik weet dus dat er allleeemaaaaaal dingen liggen die ik lekker vind en kan het zomaar pakken als ik wil 
70 kg en ben ongeveer 1.80 ik wil d'r maar 5kg ofzo af, maar zelfs dat lukt niet.
Ilse schreef:Hmm het lekkerste vind ik die verse van de stroopwafelkraam.. alleen die lucht al hmm..