Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hyppolyte schreef:Als je plantjes groot genoeg zijn blijven ze daar wel vanaf hoor, zijn prima onkruidwieders. Daarnaast heb je eitjes, eten ze je groenafval op, plus slakken en ander ongedierte en als je eens in de zoveel tijd een haan erbij zet heb je ook nog je aanwas van heel vrij uitloopvlees. Ik vind het wel een fijn idee, cirkeltje rond enzo.
chamion schreef:@ Rebecca; mag ik je daaraan houden? Eventueel tegen een klein prijsje?
@ hyppolyte; Wat voor kippen stikt hij in? En zou ik er ook een paar mogen hebben? Eventueel tegen een klein prijsje?
hyppolyte schreef:chamion schreef:@ Rebecca; mag ik je daaraan houden? Eventueel tegen een klein prijsje?
@ hyppolyte; Wat voor kippen stikt hij in? En zou ik er ook een paar mogen hebben? Eventueel tegen een klein prijsje?
Vast wel, kan het hem wel vragen. Hij heeft Groninger Meeuwen, maar weet niet waar jij woont? Ik zit in Noord Holland, als je hier niet uit de buurt komt kun je beter gewoon in de buurt kijken volgens mij
Luxorvalkje schreef:Marcella schreef:Nog mensen die tijm, andijvie, broccoli, peterselie, bosaardbeien, cherry tomaten, dille, paprika, basilicium, rucola, veldsla, kropsla willen.
Ik zou wel graag iets van je over nemen.
Graag pb met je wensen